Daria Skrevet 21. januar 2013 #10081 Del Skrevet 21. januar 2013 Veldig kult sengetøy! Hadde det vært meg hadde jeg benyttet anledningen og kjøpt 220-dyne, skjønner ikke at folk klarer seg uten! Når man bare er 160 selv, holder en vanlig dyne helt fint Stilig sengetøy. selv om jeg litt over prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. januar 2013 #10082 Del Skrevet 21. januar 2013 Du er nok litt kortere enn meg, for med kort dyne har jeg liksom ikke noe valg om kroppsdeler skal stikke ut, jeg har bare valget om det er tærne eller overkroppen som skal luftes (hvis jeg ligger på ryggen). Høres ut som om det er greit å prøve en ny frisør ja, det er nå uansett fint å bytte til noen med ny inspirasjon av og til. Og særlig når du ikke er helt fornøyd med den gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2013 #10083 Del Skrevet 21. januar 2013 God morgen. Jeg er enig med deg i at 200 dyne holder. Jeg har en 200 og en 220 dyne, men bruker bare den korteste. Det er noe med muligheten til litt lufting iløpet av natta ja. *er i en svett alder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #10084 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg er bare 167, så normaldyne holder i lange baner Kjæresten er riktignok litt høyere, men det funker greit med alminnelig lengde for ham også Og prisen er hårreisende Daria. Normalpris på ca en tusenlapp for et dynetrekk og 250-300 for et putetrekk gjør jo at jeg ikke kjøper meg slike sett hvert år... Men på outlet går det an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. januar 2013 #10085 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg kjøpte 220 dyne for noen år siden, og har aldri angret et sekund. Tenkte vel heller at "hvorfor i allverden har jeg ikke gjort dette før??". Nå har mine foreldre også konvertert, og er strålende fornøyde. Gammelt sengetøy ble malefiller og gjestesengetøy Har kun helårs 220 dyne, så når det blir virkelig kaldt så legger jeg min gamle 200cm dundyne oppå. Så varmt og godt atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #10086 Del Skrevet 22. januar 2013 God formiddag! Har har det vært full rulle siden start gitt - det var en ulykke som angikk oss i går kveld og jeg har mye oppfølging der. Moro at det er noe å trå til på, emn ikke bra at det er en ulykke da. I dag er jeg kald! BRR! Får ikke varmen i kroppen enda jeg startet dagen med sykkeltime. Fytte... Vil bare hjem for å fyre som f... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 #10087 Del Skrevet 22. januar 2013 Hører det er kaldt i øst ja, og i morgen kommer det hitover også. Meldt 11-13 blå grader de neste par dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. januar 2013 #10088 Del Skrevet 22. januar 2013 Ja, tenkte på deg da jeg leste om ulykken og regnet med du fikk hendene fulle. Er jo helt hårreisende (og skummelt!) at sånt kan skje! Det ER jo kaldt i dag, så det er ikke rart du har fått kulden i deg. Er ok temperatur i stua her altså, men hadde jammenmeg vært deilig med skikkelig ovnsvarme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #10089 Del Skrevet 23. januar 2013 Fytti h... så kaldt i dag! 15 minus i by'n er jævlig kaldt Nå skal det bli mildere mot helga og det håper jeg virkelig er sant altså. Usj! Nå drar jeg mot hjemtraktene til helga og der er det 28 minus i dag, ser jeg.... Håper det stemmer at det skal bli mildere der og. I dag er det langdag. Sykkel og core etter jobb - og jeg kommer nok til å gjøre slik jeg gjorde sist uke og kjøre gjennom styrkeprogrammet aller først. I orgen skal jeg være på ny-jobben hele dagen og deretter ut og spise med kollegaer, så da vet jeg ikke om det blir noe trening - og fredag satser jeg på å reise oppover - så da blir det nok kanskje heller ikke noe. Spørs om det blir ei laber treningsuke denne gangen. Stille kveld med hard fyring i går. Gjorde det eneste fornuftige på en kald kveld og tappet i badekaret (som vi enda ikke hadde prøvd) og badet til vi var skrukkete (stort kar og plass til to, som er gode venner ). Skikkelig deilig og romantisk og var i allefall varm etterpå Kom meg i seng før halv elleve, så nå har jeg virkelig sovet godt og lenge, syns jeg. Merkelig at det ikke kjennes så veldig... må i allefall ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. januar 2013 #10090 Del Skrevet 23. januar 2013 Shit, 15 blå i byen er kaldt ja! Her ligger det rundt 10 blå, og er mer enn kaldt nok det også... Heldigvis vindstille, ellers hadde vi lagt dårlig ann gitt Litt laber treningsuke her også ser det ut til, men skal prøve å få tatt en økt eller så i helga kanskje. I dag tror jeg trening utgår, i morgen vet jeg at trening utgår, og fredag håper jeg at trening inngår igjen. Vi får se! Var tungt på spinninga i går, kroppen føltes sliten... Håper det blir en fin dag tross kulda i hovedstaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2013 #10091 Del Skrevet 23. januar 2013 Laber treningsuke? Trening? Hva er det? *lat sau* Litt fjøskaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. januar 2013 #10092 Del Skrevet 24. januar 2013 Mårnings, pus! Serverer litt og håper det blir en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #10093 Del Skrevet 25. januar 2013 God morgen! Fredag og strengt tatt en gledens dag, men jeg er litt sliten og litt .. sur, rett og slett. Det er ting i jobb og ikke noe jeg har lyst til å utdype her inne, men det er blant annet at jeg begynner å kjenne på at det er nær slutten og snart overgang - og noen underliggende konflikter som har ligget fra før.. Vel, vel - det gjelder å legge det til side, snart i allefall. Var på ny jobb i går for å se hvordan det blir og det tror jeg blir veldig bra. Gleder meg! I dag har jeg hjemmekontor og fyrer som en gal, mens jeg vekselvis jobber og pakker. Skal opp til hjemtraktene i dag og håper bilen oppfører seg... Skal feire pappa, feire fadderbarn, hilse på venninner, ha litt kvalitetstid med mamma og hjelpe datteren.- og da tipper jeg helga har gått. Har handlet nytt sengetøy til datteren og har tenkt hun skal få ett sett vi har til overs etter å ha handlet nytt forrige helg. Syns det er litt dillemma å reise. Jeg vet det er litt dumt, men jeg syns det er godt å tilbringe tid sammen med kjæresten. Vi ser jo ikke så mye til hverandre utenom helgene med jobb osv - og da er det litt leit å reise bort hele helga. MEN om jeg ikke drar får jeg ikke sett familien og nærmeste venner - og jeg har tilbudt ham å være med ogt det gidder han jo ikke, så da er det på en måte hans valg også. Jeg hadde syntes det hadde vært deilig å være hjemme alene ei helg jeg altså - så sånn sett syns jeg ikke synd på ham, men det er litt ... tja dobbelt. PÅ den andre siden er det fint å være fra hverandre litt også og det er like greit at jeg besøker alle mine for meg selv så kan jeg bruke så mye tid jeg vil der og gjøre hva jeg vil. Ja, ja... fyre litt til nå kanskje - og pakke litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. januar 2013 #10094 Del Skrevet 25. januar 2013 Når begynner du egentlig i ny jobb? Skjønner at du gleder deg, det er vel alltid litt slitsomt den siste tida når man mentalt er ute av døra for lenge siden. Og hvis det er litt vanskeligheter knyttet til det i tillegg er det i alle fall ikke noe moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #10095 Del Skrevet 25. januar 2013 Hah! For en herlig inngang på helga Snakket med sjefen i dag og jeg skal jobbe ei uke til bare!! Opprinnelig skulle jeg jobbe til den 20. og deretter på ferie frem til den 4.mars, men nå sjkal jeg altså over i ny jobb fra 1. februar!! Fantastisk!! Jeg er så fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. januar 2013 #10096 Del Skrevet 25. januar 2013 Så fantastisk deilig! Gratulerer, din heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #10097 Del Skrevet 25. januar 2013 Nå ble jeg så hæppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. januar 2013 #10098 Del Skrevet 25. januar 2013 Hva med den andre saken? Det at alt er dritt på gammel jobb rett før overgang til ny er et velkjent problem. Sist jeg skiftet så levde jeg på tanken om ny jobb. Var det første jeg tenkte om morgenen og det siste om kvelden...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2013 #10099 Del Skrevet 25. januar 2013 God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. januar 2013 #10100 Del Skrevet 25. januar 2013 Herlig inngang til helga!! Lurer også på hvordan det går med den andre saken forresten Nyt helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå