Daria Skrevet 10. januar 2013 #10021 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Det er ikke langt fra sant! Teaterstykke Daria IKKE skal se? Og ikke har planer om å se heller? Nå synes jeg dere er ufine... Ang hår, så tar jeg tuppene av og til -med eller uten venninne-assistanse (mamma tok 10 cm i stedet for to en gang, etter det har ikke hun fått lov... ), utover det får det vokse fritt og uforstyrret. Ikke at det vokser så mye mer nå, egentlig... Endret 10. januar 2013 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. januar 2013 #10022 Del Skrevet 10. januar 2013 Mitt vokser... Og floker seg når det er for lenge siden siste frisørbesøk. Og så vil jeg gjerne ha litt sveis på det, og da kreves det mer en mams og saks med rett-over-klipp. Men usikker på hvor mye som skal tas denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #10023 Del Skrevet 10. januar 2013 Da jeg hadde mye dårligere råd og endel lenger hår pleide jeg å stusse håret sjøl. Stilte meg bare med hodet ned. DGredde alt til en hestehale på toppen av hodet og klippet av tuppene som da var samlet. Ettersom jeg hadde oppklippet hår fikk jeg stusset alt på en gang på den måten. Det var jo ikke det samme som en frisør, men det funket. Nå går jeg hver 8-10 uke. Det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. januar 2013 #10024 Del Skrevet 10. januar 2013 Fargemessig burde det tas ca hver 5 uke (ettervekst ), mens klippemessig klarer jeg meg stort sett med 2-3 ganger i året. Nå er det vel gode 7 måneder siden sist, så absolutt på tide. Selvklippen har jeg styrt unna så langt.. Halvannen time igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2013 #10025 Del Skrevet 10. januar 2013 Er veldig glad for å ha niese som holder på å utdanne seg til frisør jeg. Fikk gratis klipp lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #10026 Del Skrevet 10. januar 2013 Er veldig glad for å ha niese som holder på å utdanne seg til frisør jeg. Fikk gratis klipp lille julaften. Det er kanskje det lureste tipset så langt Jeg trenger heldigvis ikke farge noe ettervekst osv. Tar en glansvask når jeg føler for det og helst på slutetn av sommeren for å unngå å få plastikkhår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #10027 Del Skrevet 11. januar 2013 God morgen! Endelig fredag, men litt sur start på dagen - i dobbelt forstand. Først møtt med verdens sureste nordavind i dag. Grøss :brr: Så fått mail fra sjef, som gjorde meg ganske knurral.... Nå litt kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. januar 2013 #10028 Del Skrevet 11. januar 2013 God morgen Godt det er fredag, men kjip start på dagen med knurremail, da! Håper du finner ut av det. Ha en fin fredag, Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #10029 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Kjip start er aldri særlig gøy... Det verste er at humøret var fin-fint inntil.... Jeg har laget en tråd på det - snonymt. Har ikek lyst til å bli gjenkjent på det, men blir glad om dere som vanker her kan se på problemstillingen. (Fjernet lenken) Endret 11. januar 2013 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2013 #10030 Del Skrevet 11. januar 2013 Dustesjef. *ser de andre har sagt fornuftige ting i tråden, så jeg nøyer meg med å kjefte litt på sjefen her* Litt fjøskaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. januar 2013 #10031 Del Skrevet 11. januar 2013 Irriterende når noen klarer å ødelegge dagen sånn, særlig når det er fredag og du egentlig burde vært i perlehumør. Håper du får løst situasjonen til det beste for deg! Har lagt inn mine 5 cents i tråden din i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #10032 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Har fått gode svar og snakket med et par kollegaer, så jeg skal formulere en skikkelig mail i løpet av helga, tenker jeg. Blir litt oppgitt, men er mer positiv nå og har begynt å tenke på at jeg skal trene og deretter møte venninne til mat og teater etterpå. DET blir kos! Også er jeg litt forelska i kjæresten min om dagen... Uten noen annen grunn enn at han er den han er Endret 11. januar 2013 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2013 #10033 Del Skrevet 11. januar 2013 Også er jeg litt forelska i kjæresten min om dagen... Uten noen annen grunn enn at han er den han er Det er jo den aller beste grunnen til å være forelsket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #10034 Del Skrevet 11. januar 2013 Det er antagelig sant Jeg er bare veldig glad det er oss. Og glad han er. Og glad han er glad i meg og Det føles som alt har falt på plass etter at vi har flyttet inn i nyhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. januar 2013 #10035 Del Skrevet 11. januar 2013 *nysgjerrig på tråden - får kikke rundt litt* Håper fredagen har tatt seg opp og at du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. januar 2013 #10036 Del Skrevet 11. januar 2013 Fant tråden og er helt enig med kloke svar! Håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. januar 2013 #10037 Del Skrevet 11. januar 2013 Fant tråden jeg også, og er enig med de andre. Noe smålig av sjefen, spør du meg. Kos deg på vift i kveld! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #10038 Del Skrevet 12. januar 2013 Fin lørdag. Sovet lenge og utrolig godt. Nå er sausen klar og innholdet i sjokoladepuddingen er målt opp og står klart, kjelen er klar og alt er målt opp - og nå skal jeg straks i gang med å skrelle poteter og dele løk og dermed lage bacalao Koselig vift i går, men teateret var ikke suverent. Synd, for jeg ville gjerne like det og ønsket å la meg rive med, men det var ikke løst særlig godt dessverre. Jeg likte ikke måten det ble fortalt på og savnet et eller annet jeg ikk klarte å sette fingeren på. Dyktige skuespillere var det og godt jobba, men jeg kan nok ikke anbefale denne. Kanskje jeg skal unne meg en kopp kaffe også, når jeg først har pause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. januar 2013 #10039 Del Skrevet 12. januar 2013 Høres ut som en veldig fin lørdag hos katta Slett ikke verst her heller, og nå mistenker jeg at det blir resten av kvelden. Med grønnsaker og dipp Nyt kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #10040 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg lagde i all beskjedenhet, en vanvittig god bacalao i går. Mm! Ble hyggelig selskap også og vi var vel i seng klokka halv fem Nå er det sport og daffing på sofa gitt. Herlig søndag! Glemte helt å fortelle at jeg forsøkte meg på et helkroppsprogram i styrke for første gang, på fredag. Fant det på Fitnessbloggen og vet jeg har vært slapp på styrketreninga lenge, så nå skulle jeg komme i gang igjen... Å herregud, sier jeg bare. Det var på tide! Jeg var for det første skremmende svak og for det andre så sjukt sjøl i går... Det betyr at i morra skal jeg kjøre det på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå