Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Min halvtår gamle 46" ble også plutselig liten... :ler:

Men mer enn stor nok til mitt bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Merker det er midten av uka og dag nummer tre med tidlig morgen gitt. Litt tung i sessen i dag :ler:

Monster-tv'n ble kjørt inn med visning av Hair i gårkveld :ler: Det er jo veldig moro å se på så stor skjerm selvsagt, men jeg syns jo fortsatt det er temmelig bortkastet.... Det spørs om vi ikke kommer til å bli sittende oppe på loftet å se på tv mye av tiden heretter - og det er ok det, men på ett vis litt trist også. Jeg håper i allefall vi ikke blir sittende å se på hver vår tv. DET er toppen av stusselig.

Jeg er overmett etter å ha spist tunamelts til frokost i dag. Tror ikke jeg kommer til å trenge noe mellommåltid i dag, for å si det sånn... Stønn.

Også har jeg ny strikkekåpe på i dag :hjerte::sjenert:

Skål :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok aller mest stas nå i starten med ny tv og innkjøring, etterhvert får den nok lov til å stå avslått den også, og dere kommer inn i litt vanlig tralt igjen. Men 60" må være STORT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig digert.

Helt unødig digert faktisk. Til å begynne med syntes jeg nesten det var litt ubehagelig og jeg vurderer å skyve sofaen litt lenger bak i rommet, for det blir så mye tv at man nesten må snu på hodet for å se alt.

Blir nok mye bruk til å begynne med ja - og jeg ser for meg noen skikkelig kinokvelder fremover (og det syns jeg er stas igrunnen).

Tipper vi ikke får tilgang der i det hele tatt de ukene datteren til kjæresten er hos oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Jeg har 42 tommers tv og synes det er akkurat passe. 60 må jo bli helt gigantisk å ha i stua :overrasket:

Så kjekt med ny strikkekåpe :) Jeg kunne også trengt litt nytt snart, men øverst på ønskelista nå, er frisør. Tror aldri jeg har vært så stusselig på håret som nå.

God onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den står oppe i loftstua da - som er tv, musikk og underholdningssenteret i huset - og der er det plass i massevis, men ja... jeg syns den er innmari diger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp:

En frisørtime står HØYT på min liste også nå, PH :opplyser:

Fordelen med langt hår er at man kan drøye litt med disse frisørtimene, det gjør liksom ikke noe om det går en måned eller tre (i alle fall på mitt hår - selvfølgelig må det farges innimellom, men det kan jeg ta hjemme). Men nå har jeg vel ikke klippet håret siden juni?? (!!) og det merkes :daane: Fått time neste lørdag og gleder meg STORT!

Tiger'n klar for torsdag? Fin i formen og sprek i toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på diger tv jeg også, men da snakker jeg om noe sånt :fnise:

:ler:

Ja, ja.. min gamle (som kjæresten syntes var for liten) var 37' - så der har du oss lissom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Litt uklar for torsdag faktisk.. Trøtt i dag.

Ble ikke så sent i går, men rett før vi skulle legge oss så hørte vi at et av røykvarslerne hadde begynt å gi fra seg små pipp - så jeg fant en stol og begynte å lete etter rett "pipp". MEN det er en på vårt soverom, en på datterens soverom og to (den ene riktignok uten batteri) ute i gangen mellom soverommene :roll:

Tilslutt ble det avslørt at det var den på datterens rom og jeg plukket den ned og vi fikk ut batteriene.

Så klokka 3.32 i natt våknet jeg av at den på vårt rom hadde begynt også. Så opp i nettoen, på en stol og plukke den ned og på badet for å demontere helvete. Så tilbake og sove. Og ja - litt sur.

Men jeg kjenner det ødela natta en smule, selv om jeg sovnet fort igjen.

Har med yogatøy i dag - i tilfelle - men vet ikke helt om jeg kan prioritere det. Har endel å fikse opp i på jobb. Mye rydding.

Dagens luksus er massasje etter jobb :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Avbrutt søvn er utrolig kjipt! Spesielt når en blir vekket av lyder en må stå opp og gjøre noe med. Godt det snart er helg, så vi kan sove ut og hvile litt, hele gjengen. Er litt laber vinterstemning i alle bøkene rundt omkring nå.

Kos deg med massasje i dag! Det høres bare deilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal sjokkere med å si at jeg ikke har vært hos frisør siden 1995? :ler:

Jeg har lyst på diger tv jeg også, men da snakker jeg om noe sånt :fnise:

Den er større enn min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg ikke altfor vinterdeppa, men det er nå engang mørkt og januar - og jeg kjenner meg utålmodig etter å begynne i ny jobb, tjukkebolla etter jul og er vel rett og slett bare litt ute av trening i å være på jobb og stå på :ler:

Massasje hjelper helt sikkert - og i morra skal jeg på teater med venninne - og lørdag ska vi ha bacalao og besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende. Har lest om det, men har ingen umiddelbare planer om å se det foreløbig. (Ondsinnede rykter skal ha det til at jeg ser alt, det er ikke (helt) sant... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende. Har lest om det, men har ingen umiddelbare planer om å se det foreløbig. (Ondsinnede rykter skal ha det til at jeg ser alt, det er ikke (helt) sant... :fnise: )

Det er ikke langt fra sant! :ler:

Lover å gi tilbakemelding etterpå, så kan du jo vurdere. Jeg har ikke noen spesiell interesse i det egentlig, men venninna skulel se, sammen med ei hun kjenner, også har den hun kjenner måtte melde seg av og da stepper jeg inn. Ergo en tanke avventende :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Kan jeg gjette at det blir utskifting av batteriene i samtlige røykvarslere hos dere nå? Ihvertfall hadde det skjedd hos meg etter en sånn natt...

Kos deg med massasje i ettermiddag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har klippet håret siden 1995, Daria? :klo:

Jeg er ikke i stand til å håndtere kråkereiret selv, så frisøren må til...

Teaterstykke Daria IKKE skal se? :daane: Og ikke har planer om å se heller? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...