Suzy Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #9981 Del Skrevet 7. januar 2013 Noen salgskupp må man jo bare slå til på Helt klart og jeg elsker Mette Møller... syns det er så innmari mye fint der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. januar 2013 #9982 Del Skrevet 8. januar 2013 Kjempefin jakke! Jeg var ikke på salg... Og kjøpte nytt speilreflekskamera Så pengene fikk ben å gå på gitt Drikke mer vann i dag kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. januar 2013 #9983 Del Skrevet 8. januar 2013 Øyyyy! Gratulerer SÅ mye med 500 sider i boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9984 Del Skrevet 8. januar 2013 Oj! 500 sider... fyttigrisen så mye jeg har skrevet da.... Huh... hardt å starte opp igjen for alvor gitt. Opp 5.15 og på sykkel i dag, men du verden så digg det var når jeg først var i gang. I dag har jeg tatt med meg alle sykkecd'ene mine hjem og har tenkt å samle meg sammen og få laget et par nye timer også. Begynner å bli litt lei de variantene jeg har og da kan jeg bare tenke meg hvor lei de som sykler med meg er... Noen av dem er faktisk temmelig bra, men har noen svake sanger som ikke fungerer helt og da bruker jeg dem heller ikke. De har jeg planer om å fikse opp litt Har slitt litt med å bli tung og overmett også, før jul, så i dag spiste jeg to kokte egg, litt spekeskinke og litt agurk til frokost - og det kjennes veldig bra ut. Godt mett, men ikke tung i kropp eller hode og ikke uvel mens jeg syklet. Satser på den oppskrifta heretter. Ellers da...? Ikke noe spesielt egentlig. Bare det vanlige: I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. januar 2013 #9985 Del Skrevet 8. januar 2013 500 sider må jo være en av de mest imponerende dagbøkene her inne! Særlig siden det er 500 sider med godt skrevne innlegg (hvertfall fra eieren ) og ikke bare tull og fjas. Å, kan ikke du skrive opp noen av de beste spinningsangene dine når du først er i gang? Kunne trenge litt inspirasjon til treningsspillelista mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9986 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Nåhh... takk for rosen.. til gjengjeld skal du få et helt program til sykkel Nåvel ikke et helt program, men endel forslag på oppbygging og sanger. Oppvarming: Spinning the wheel (George Michael) - 5:00 We are not alone (Karla DeVito) - 3:30 Big time (Peter Gabriel) - 4:20 Bakke 1: You really got me (The Kinks) - 2:10 (stå) Wages of sin (The Rainmakers) - 3:15 (sitte + på hvert minutt) Tiger in my tank (The Eels) - 2:56 (spurter - 10 sek, 20 sek, 40 sek - refr) Does you mother know (ABBA) - 3:05 (stå - øke motstand pr minutt) Pause: Supergirl (Minor Minority) - maks 2 min pause! Bakke 2: He's gonna step on you again (John Kongos) - 4:10 (sitt - øke pr minutt) Atom Bomb (Fluke) - 3:55 (sitt/stå veksel) Flickan och kråkan (Michael Wiehe) - 3:25 (sitt øk pr minutt) Girls on film (Duran Duran) - 3:20 (stå)/ She bangs the drums (Stone Roses) - 3:30 (stå)/ Breathe (Nirvana) - 3:00 (stå) Tråkk ned med lett motstand.. Moonlight Shadow f.eks Dette er et ok program på ca 50 minutter. Endret 8. januar 2013 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. januar 2013 #9987 Del Skrevet 8. januar 2013 Nå har jeg aldri vært i nærheten av en spinningsykkel og har generelt ikke peiling på hva som er god treningsmusikk, men jeg tror jeg hadde blitt litt overrasket over å høre Flickan och kråkan på et treningssenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9988 Del Skrevet 8. januar 2013 Nå har jeg aldri vært i nærheten av en spinningsykkel og har generelt ikke peiling på hva som er god treningsmusikk, men jeg tror jeg hadde blitt litt overrasket over å høre Flickan och kråkan på et treningssenter Jeg er "kjent" for å ha litt rarere spinningmusikk enn de fleste og ganske stolt av det. Jeg bruker noe sær Kaizers, Imperiet og Cat Stevens også - for å nevne noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. januar 2013 #9989 Del Skrevet 8. januar 2013 Man skal være litt sær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9990 Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, det syns jeg og og det er mange som liker det og syns musikken er ekstra kul (og blir lykkelige over å slippe teknohelv....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. januar 2013 #9991 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Teknohelvete er drepen for all treningsglede! På mitt gamle treningssenter holdt vi oss langt unna onsdagstimene med Tekno-Terje, mens vi koste oss på timene til Hårdrocks-Fredrik. (Svensk treningsvenninne, hehe.). Takk for gode tips! Endret 8. januar 2013 av juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9992 Del Skrevet 8. januar 2013 Værsågod - dette kan brukes som ett komplett program om du vil. Det er ganske variert med stå og sitting - tungt og lett, og i forhold til fart. Haaaaater techno intenst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. januar 2013 #9993 Del Skrevet 8. januar 2013 Tekno-Terje høres ut som en Pondus-figur - en fjern slektning av Tanga-Trond...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9994 Del Skrevet 8. januar 2013 Tekno-Terje høres ut som en Pondus-figur - en fjern slektning av Tanga-Trond...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. januar 2013 #9995 Del Skrevet 8. januar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. januar 2013 #9996 Del Skrevet 8. januar 2013 Grattis med 500 sider! Imponerende, og jeg tror jammen jeg puster deg i nakken. Hadde jeg ikke slettet den forrige boka mi, tror jeg at jeg hadde ledet, gitt Superimponert over grytidlig spinningtime, altså Ikke ti ville hester hadde fått meg på et treningssenter så tidlig! Jeg er egentlig ganske imponert over at jeg trener på fredagsettermiddag. Aldri i livet om jeg trodde det skulle skje noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2013 #9997 Del Skrevet 8. januar 2013 Slenger meg med på 500-sidersfesten jeg også. *trenger å frike ut litt etter en lang dag på sykehuset* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #9998 Del Skrevet 8. januar 2013 Nå er det mekling over en lav sko her Kjæresten fikk vilje si og har kjøpt 60 tommers tv Helt unødig, spør du meg, men det er hans penger og for all del, den er kul og diger. Nå er bare spørsmålet hva vi skal gjøre med min gamle tv... Kunne kanskje tenkt oss tv på soverommet, men vet ikke helt hvordan i et skulle løse det... Ja,ja. Datteren har meldt seg på og ønsker seg den gamle TVn min, men hun har akkurat fått Mamma sin og klarer seg greit så lenge i allefall. Får gruble litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. januar 2013 #9999 Del Skrevet 8. januar 2013 60 Da håper jeg dere har større stue enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2013 #10000 Del Skrevet 8. januar 2013 Fikk plutselig en følelse av at min 19 tommers tv er veeeeeeldig liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå