Suzy Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #981 Del Skrevet 27. mars 2009 Det ble ikke noe trening i går - i dag skal jeg derimot og det virker langt fra forlokkende for ute snør det ca vannrett og er et helvetes møkkavær. Usj! MEN jeg trøster meg selv med at jeg kan slenge på meg treningsklærne litt for tidlig - ta tjue minutter med sol og varme meg skikkelig først - også instruere sykkel det jeg er god for etterpå. Snørra renner alldeles ukontrollert og jeg er fremdeles ikke i form, men et par paracet og litt pågangsmot gjør mye. He, he! Skal nyte ei god helg med kjæresten og har planer om å stenge ham inne med meg hele jævla helga - ikke gå ut - ikke stå opp (helst) - bare klenge og kose og .. øhm.. Mandag drar han, men han kommer jo igjen til påsken så det er ikke krise enda. Nå er det lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. mars 2009 #982 Del Skrevet 27. mars 2009 Håper formen din blir bedre snart - kanskje hadde det vært lurt med treningsfri helg eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #983 Del Skrevet 30. mars 2009 God mandagsmorgen! Forkjølelsen har lettet mirakuløst. Det som hjalp var trening, faktisk. Slappet av og trente ikke fra tirsdag til og med torsdag og fredag hadde jeg tatt på meg å ha time, så jeg innstilte meg på å ha den og gikk på med krum hals og det hjalp. Etterpå følte jeg meg mye bedre - og morgenen etter følte jeg meg igrunnen kjempebra igjen. Har brukt helga på å sove og være mest mulig sammen med kjæresten. Han har det ikke så lett han heller, merker jeg. I dag klemte han meg så hard, så hardt nesten før jeg hadde våknet og lå sånn lenge. I går snakket vi lenge før vi sovnet og vi er nå enige om at vi må gjøre det beste ut av det så lenge vi må det. Morsomt er det ikke, men det må jo bare gå. Ellers har jeg nå bestilt South Beach boka på Norli.no - regner med jeg har fått den til påske så kan jeg begynne på ny frisk. Nå er kroppen min bare en tragedie, så jeg er nødt til å ta meg sammen. Jeg som klarte meg så bra og nå har jeg bare sluppet taket fullstendig Får vel komme i gang. Kjæresten kommer og spiser lunsj med meg før han drar i dag - så kommer han vel opp igjen på fredag, så det er jo ikke kjempelenge. Vi har blitt enige om å tenke på det som pendling til å begynne med - sånn er det jo mange som har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. mars 2009 #984 Del Skrevet 30. mars 2009 Så utrolig bra at forkjølelsen slapp taket med trening! Ingenting er bedre enn det! Ellers lar jeg treningstemaet ligge og later som ingenting. Kjempeflott hvis dere klarer å ta det som pendling, det blir jo det! Men jeg skjønner også at du ikke har det noe greit akkurat nå.. Det er ikke lett. Men det blir enklere, litt etter litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #985 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjempeflott hvis dere klarer å ta det som pendling, det blir jo det! Men jeg skjønner også at du ikke har det noe greit akkurat nå.. Det er ikke lett. Men det blir enklere, litt etter litt! Det gjør sikkert det og akkurat nå tror jeg ærlig talt han har det vondere enn meg. Jeg har jo brukt mye tid på å tenke gjennom dette og bearbeide - han har også det, men på et litt annet plan tror jeg. Det er akkurat som det brått ble alvor for ham nå. Dessuten er jo jeg her i mine trygge omgivelser med mine rutiner - og han er ute i ukjent terreng. Det går seg nok til... håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #986 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, ja - første morgen "alene" igjen. Uvant å våkne uten kjæresten, for jeg har vært veldig godt vant i det siste. Etter jul har vi tilbrakt så og si hver eneste natt sammen, så vanen har igrunnen satt seg, men jeg merker godt at jeg har brukt mye krefter på å takle dette og forberede meg; For jeg har det helt ok. Helt ok faktisk. Det var igrunnen godt det. Tren i går. Nå er det gøy, for det er skikkelig godt oppmøte på timen min og da blir jeg veldig glad. Får litt ekstra energi av det og gir kanskje litt mer - og da blir jo timen bedre også. Den andre timen har dessverre ikke så bra med folk - fortsatt, men snakket litt med sjefen min i går og han mente det ikke var så overraskende ettersom det er mange av mitt publikum som går på et par andre timer den dagen. Så da skal jeg kanskje slutte å bekymre meg da... Har planer om en spin kom pakt og en balltime i dag. Må bare komme meg tilbake i siget med trening hver dag tror jeg, skal jeg få fart på dette flesket. Fytterakkern. Jeg er "disgusted" (fant ingen bedre ord) over meg selv. Fire kilo på siden før jul - det er jo helt tragisk! Men boka er bestilt og jeg skal på for fullt etter påske. Da skal jeg ned ti kilo. Det blir tøft, men jeg har vært på god vei før, så jeg skal nok greie det igjen ja. Det er viktig for meg å føle meg glad i meg selv. Skal til ei venninne etter trening i dag. Koselig. Har forsømt henne litt i det siste, men har forklart hvorfor og hun forstår. Det er vel det venninner gjør, rett og slett. Får vel lunte igang med ting. Bør bli ferdig til klokka 15 i dag, for jeg skal hjelpe datteren å lage lasagne til kjæresten hennes. He, he! Hun er ganske herlig. Det er faktis faren til kjæresten som har bursdag og han er så glad i lasagne, så da har hun sagt hun skal lage det som en overraskelse. Søte jenta. Det er forresten full krig på jobben om en av de andre skal få studieperm eller ikke. Blankt avslag fra sjefen og jeg kjenner at hjertet mitt synker i brystet og håpet om å finne på noe annet et skoleår svinner. Jeg må bare få det til, hvis ikke tror jeg at jeg går i svart Nå er ferdig. Må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. mars 2009 #987 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er så glad for at du har det helt ok! Etter omstendighetene kunne det vært så mye verre! Det gir kanskje håp om at alt dette skal gå bra? Du må ikke være disgusted - dumma! Du ser utrolig bra ut! Skjønner at du vil finne trivselsvekten, men du er faenmeg flott akkurat nå også! Grr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #988 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Du må ikke være disgusted - dumma! Du ser utrolig bra ut! Skjønner at du vil finne trivselsvekten, men du er faenmeg flott akkurat nå også! Grr! Jeg har en inderlig ikketrivselsvekt akkurat nå og jeg føler fettet på magen som gjør at bh'n sitter ukomfortabelt og som ligger over buksekanten og det er ikek mange kiloene som skal til før jeg kommer ned dit hvor jeg ikke kjenner det slik. Jeg høres sikkert utrolig hysterisk ut, men jeg føler meg ukomfortabel og jeg hadde funnet en ok vekt som jeg kunne holde - med håp om å komme litt lenger ned og nå har jeg - bare på grunn av egen sløvhet og dumhet - brått mistet kontrollen på meg selv og jeg liker hverken det eller min nåværende kropp. Men jeg skal ta tak. Basta. Og Supra... TAKK! Endret 31. mars 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. mars 2009 #989 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, det er lov til å ønske forbedring, og lov til å ikke være komfortabel. Men du ER flott, det kommer du ikke unna. Du vet hva du må gjøre for å være flott OG komfortabel, så da får du gjøre det, da. I mellomtiden er jeg så streng at jeg snart blir blå i ansiktet!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #990 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, det er lov til å ønske forbedring, og lov til å ikke være komfortabel. Men du ER flott, det kommer du ikke unna. Du vet hva du må gjøre for å være flott OG komfortabel, så da får du gjøre det, da. I mellomtiden er jeg så streng at jeg snart blir blå i ansiktet!!! :rødme: *litt engstelig* Åkei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. april 2009 Forfatter #991 Del Skrevet 1. april 2009 God morgen! Dette blir en sjuk dag. Har det innmari travelt med massevis av avtaler og utrolig mye jeg må få unna meg i dag. Satser på å avslutte dagen i svømmehallen og dermed få roet meg ned. Dette blir stress er jeg forberedt på. Bare ønsker alle god morgen og farer videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 1. april 2009 #992 Del Skrevet 1. april 2009 Håper du fikk en grei dag selv om den kanskje ble stressende og travel! Og at du fikk slappet godt av i svømmebassenget etterpå! Godt å lese at det tross alt går greit med deg, i forbindelse med kjærestens flytting. Virker som om du har fått bearbeidet det veldig bra, og forberedt deg godt! Uansett tøft... Her ble det trening etter jobb, og resten av kvelden har gått med til pusling med ny laptop. Masse konfigurasjon og installasjoner (og ikke minst avinstallasjoner....). Men det blir nok bra til slutt Satser på en rusletur OG intervallspinning i morra, det må blir bra! Ha en finfin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 1. april 2009 #993 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hei Suzy! Håper du kom deg gjennom frykteligtraveldagen og at du fikk deg en svømmeøkt på slutten. Jeg er imponert over måten du takler kjæresteflyttingen på, så knalltøft det må være. Du er en tøff og sterk dame, det er sikkert og visst! Ønsker deg en fin dag og morgen, for det er nok torsdags morgen når du leser dette. Edit: litt ukedagforvirret. Endret 1. april 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. april 2009 Forfatter #994 Del Skrevet 2. april 2009 Hoiii... *puster ut med magen* Frykteligtraveldagen endte godt, rett og slett. Jeg løp fra sted til sted og skrev som en gærning og fikk alt i havn - og skammer meg ikke over resultatet engang Kom meg i svømmehallen. Venninna mi måtte jobbe, så jeg måtte dra alene, men jeg kom meg avgårde og fikk svømt 1250 meter. Det er ikke så galt. Syns jeg lå tungt i vannet i går, men jeg kjenner det i kroppen i dag at det var bra for meg. I dag skal jeg være instruktør igjen - sykkel og styrke. Blir nok ei god økt det og, kjenner jeg damene rett. Satser på å kjøre en runde med kondisjon og styrke i morgen etter jobben også, så har jeg fylt hele uka med aktivitet. Føler jeg er i siget igjen nå og det smaker bra. Sjøl om ekstrakiloene har seget på, så får jeg mer kontroll over kroppen, føler jeg, når jeg trener - sjøl om kiloene er der. Motiverer meg innenfra nå - kjenner på hvordan det er å ha gått opp og tenker på hvordan det var å være lenger nede. Gleder meg til å gå løs på opplegget over påske! Og i morgen er det jo alt fredag. Wow! Da kommer han "hjem" igjen og vi får mange, mange dager sammen. Det blir utrolig fint. Vi snakkes daglig, men ikke like mye hver dag og jeg merker at jeg savner å prate med ham. Bare om småting, men likevel.. En har jo ikke de dype damtalene hver eneste dag, men jeg liker å småprate med ham. Jeg liker å være sammen med ham. Uansett så går uka fort og jeg klarer fint å fylle tiden. Nå har jeg besøkt ei venninne - og har flere igjen som jeg har dårlig samvittighet overfor - jeg har messe praktisk å holde på med utover våren, jeg kan trene hver eneste dag og det er alltids husarbeid, blader, bøker, kino... Jeg har levd alene så mye. Jeg klarer dette fint - rett og slett. En uke av gangen, en måned av gangen, så får vi se hva det blir til. Nå får jeg vel begynne og jobbe så smått. Har litt overflow fra i går som jeg bør få sammen til noe bruktbart, tenker jeg. Og jeg må hente Tupperware-varer i dag! He, he! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. april 2009 Forfatter #995 Del Skrevet 3. april 2009 Det er fredag I dag kommer kjæresten hjem og blir i over ei uke. Jeg gleder meg veldig. Har møtt opp ekstra tidlig på jobben i dag for å kunne dra hjem tidlig. Har tenkt meg innom treningssenteret og løpe litt, får se om jeg tar meg til til litt styrketrening også - det er sikkert ikke dumt. I går kom South Beach boka mi i posten og nå leser jeg til øyet blir stort og vått. Rett over påske begynner jeg. Jeg gleder meg faktisk. Har hatt noen hektiske dager på jobben i det siste og i dag blir neppe noe unntak... Får vel bare komme igang og nå er sikkert kaffen klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 3. april 2009 #996 Del Skrevet 3. april 2009 God morgen! Ooooo fantastiske fredag! Herlig med kjærestebesøk i over ei uke, nå må dere kose dere skikkelig! Skal du jobbe man-ons? Eller er det helt påskeferie nå? Jeg skal jobbe, så her er det "bare" helg. Men sinnsykt deilig det også! Treningstøyet er pakket og satser på en økt på vei hjem. Eventuelt blir det en liten sykkeltur, vi får se! Ønsker deg en super fredag og helg, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. april 2009 Forfatter #997 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg skal jobbe mandag til og med fredag til uka, så det blir ikke noe påskeferie på meg... Men det spiller ingen rolle så lenge kjæresten er her. Jeg får langhelg neste helg - altså helga etter påske. Det kompenserer litt, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 3. april 2009 #998 Del Skrevet 3. april 2009 Langhelg hjelper! Og alltid koselig med besøk, selv om man må jobbe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. april 2009 #999 Del Skrevet 4. april 2009 Håper dere koser dere masse i helgen nå da! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. april 2009 #1000 Del Skrevet 4. april 2009 Håper dere koser dere masse i helgen nå da! ;) Det er nok en grunn til at hun ikke henger her inne nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå