Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Bil er flott når den funker - og skikkelig dritt når den ikke funker gitt... :roll:

På plussiden har jeg vært flink med maten så langt - til tross for begravelse med smørbrød og kake - og skal hjem og bake meg lavkarbobrød så jeg har i helga og utover uka :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker om å ta igjen for et par urolige netter :overrasket: La meg kvart over tolv og sov tvers igjennom til ti på ti! Er i allefall uthvilt :sjenert:

Vanskelig å komme seg ut av huset på formiddagen når det er ski på tv :ler: Skal ut og se etter ny genser til kjæresten - og bluse til meg og må planlegge rundt alt mulig av tv-sendinger. Kan se ut som vi kommer ut nå gitt.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:ler:

Jeg stakk ut tidlig for å handle, så jeg rakk hjem til ski på tv. Må bare rekke en dusj mellom høydepunktene her, før jeg drar i bursdag!

Håper du finner noe fint på shopping i dag :)

Og så deilig med mange timer søvn, så du er opplagt og kan nyte helg!

God lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På plass foran boksen etter intensiv shopping. Av alle ting fant ikke kjæresten noe og jeg fant en nydelig kremfraget silkebluse på halv pris :overrasket: Nå står ikke verden til påske :ler:

Blir vel litt mathandling etterpå, støvsuging, nedplukking av jul og litt annet småtteri. Føler for å pusle litt her i dag.

God lørdag til deg og Purple :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått glipp av all sporten på tv i dag. Og det kommer jeg til å gjøre i morgen også. Skjønner ikke hvordan jeg kunne finne på å si ja til avtaler siste helga med Tour de ski og hoppuka... :murvegg:

Kos deg på lørdagskvelden. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jommen jula ryddet ut mellom monsterbakke og monsterbakke, skiskyting og hopprenn :ler:

Måtte beholde kula med lys som henger i stuevinduet, for det ble så innmari tomt og mørkt her når alt annet forsvant ut :sjenert:

Har så smått begynt å grue for uka som kommer. Den kommer til å kjennes tøff. Første hele uke på månedsvis, faktisk :overrasket: Men bare jeg kommer i seng og i system fra start så skal det nok gå.

Bakte karbolett brød i går og er veldig fornøyd - det smakerbskikkelig godt gitt. Det krever sin kvinne å la marsipanen, sjokoladen og ostepopen på bordet stå i fred, men det hjelper veldig å være mett. Forsøker å tenke på at jeg skal uføre meg bikini om seks uker eller så og da blir jeg motivert igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh, hvor skal du om seks uker?

Kan ikke si jeg gleder meg til full uke jeg heller, men det pleier jo å gå bra når mandagen først er unnagjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Grand Canaria den 21. februar og selv om det sikkert blir mye annet, så håper jeg på litt godvær og soling også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig! Vi lurer på sydentur i påsken, og da er jo Gran Canaria et alternativ. Bare så irriterende at de skrur opp prisene noe så voldsomt akkurat i påskeuka! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smått fem uker igjen her før klærne går over i sommerlig modus og bikinien skal træs på skrotten... Og jeg trenger MYE mer enn fem uker for å nærme meg noe som kan ligne "bikiniform". Så da får det vel bli den formen det blir tenker jeg... :sjenert:

Sløv søndag her i dag, satser på litt treningsøkter til uka :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenturer og bikini... Tror ikke verken visakortet eller kroppen er klar for noen av delene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg er nødt til å nøye meg med den formen jeg har, men kan vel forsøke å få av meg litt fett før vi skal dit. Måtte uansett ha av meg litt nå, for jeg har vært sløv hele høsten. Kunne jeg klart fire kilo, så skulle jeg vært veldig fornøyd .. Men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Uvant å stå opp så tidlig gitt.. ja faktisk uvant å bli vekket av klokka :overrasket: Jeg er her og jeg håper å fungere sånn ca utover dagen. Vurderte et lite øyeblikk i går kveld å pakke treningsbagen for i dag, men fant ut at det får være grenser for optimisme, tross alt... Så det blir ikke trening i dag.

Men jeg skal på lunsj med kusina og vi skal prøve Oslos eneste (så vidt jeg vet) lavkarbo-kafe. Det blir spennende. Det ser i allefall veldig spennende ut, så vi får se: http://www.lowcarbandcoffee.no/

Ellers har jeg klart meg bra med avkarbingen så langt. Vanskelig å ikke røre når kjæresten gaflet After Eight i går - det er vel den eneste sjokoladen jeg virkelig elsker - og selvsagt diverse annet, men det gikk. I hverdagen bør det gå helt fint, og jeg har virkelig spist lukseriøst på morgenkvisten i dag; Tunamelts... Yum :spise:

Fordelen er jo som før. Jeg er mett stort sett hele tiden og det er deilig.

Men :kaffekopp: kan man heldigvis drikke. Det trengs, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Mandager er noe herk, rett og slett! Kunne bare ha hoppet over den for min del :ler:

Kos deg på lavkarbokafe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så hard på avkarbingen her, men gjenerell av-sukring må definitivt gjøres!

Kveldssnacks i går? Pære og gulrot... Mistenker at det tross alt er vesentlig bedre enn Freia og Popcorn... :sjenert:

Håper du får en fin mandag, tross trøtt tiger :klem:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å hjelpe nå etter fire kopper kruttkaffe. Spørs om jeg må roe ned inntaket snart så jeg ikke tar helt av her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker vann... Og tisser... Og drikker... Og tisser...

Og sånn går nå mandagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...