Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Her er også spisemuskelen den eneste som er trent i jula, så vi er to som gruer oss til trening i dag. Men jeg skal heldigvis ikke motivere noen flere enn meg selv da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeeel, jeg kan da kunsten med å slappe av jeg også. :ler: Bortsett fra de sykkelturene, så har jeg ikke gjort noe som helst annet enn å hvile og spise i jula... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver hardt å motivere meg her... Har begynt å bruke mylog igjen og skriver inn alt som puttes i munnen. Det i seg selv er ganske motiverende faktisk - jeg må bare komme inn igjen i tralten.

Nå sitter jeg og spiser mellommål: En hel boks makrell i tomat med agurk vedsiden av :ler: Føler meg maksimalt sær her, men holder jeg meg mett så er det vel bra.

Så får vi se om det holder til jeg kommer meg hjem igjen i halv åtte tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel blåst med treningen, Suzy! Flinka!

Jeg begynte veeeeeldig rolig i dag, rene Trim for eldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopping kan også være trening :jepp:

Joda! :sur:

:ler:

Bare om du løper fra butikk til butikk og kjøper tunge ting. Da blir det både kondisjonstrening og styrketrening. Er det sånn at du har trent i dag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror shopping hadde vært mer effektiv trening enn den "treningen" jeg bedrev i går :sjenert:

Mårnings, Suzy! :kaffekopp:

Hvordan er skrotten i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Gikk det greit på trening i går? Ny økt i dag? Her blir det ikke noe før i morgen, men håper å få til minst to økter neste uke :)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god :hug: til deg i dag jeg. Håper dagen blir så fin som den kan bli. Begravelser er alltid tungt, men kan også være fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Jeg hadde visst ikke fått med meg at det var begravelse i går. Beklager så mye, og kondolerer :klem:

Håper du får en fin fredag og ei god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen damer! :nigo:

Litt bedre start på dagen i dag enn dagen i går :roll:

Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at farmora ville gjøre meg noen pek fra kanten av graven :ler: Først ringte ikke vekkerklokka, så jeg våknet fem på ni (og det var jo omtrent da jeg hadde planer om å dra oppover). Selvsagt hadde jeg ikke pakket noe, for jeg skulle jo opp tidlig og hadde veldig god tid... Så da ble det superstress og full fart, men jeg kjørte hjemmefra 45 minutter senere med frokost i magen og med alle deler med...

Vel på vei begynte jeg å bli litt optimistisk og det så fint ut - inntil termostaten på bilen begynte å blinke like før Dal. Panikk!!!

Kom meg da til bensinstasjonen og fikk opp panseret og der hadde jaggu nesten alt vannet forsvunnet. Skrekk... Skrudde opp og det kokte bra, kastet meg inn på bensinstasjonen og kjøpte frostværske og tømte på til det var passe og sto en stund. Sjekket på nytt og alt var vekk...

Da begynte jeg virkelig å få panikk...

Inn og handle ei flaske til... og fylle på. Den ble sittende heldigvis og da handlet jeg jaggu med meg en til for sikkerhets skyld (og jeg skal stoppe på Biltema og kjøpe med i dag, så jeg alltid har i bilen). Så var det å stoppe på hver bensinstasjon for å sjekke nivået og alt fungerte. Dermed rakk jeg heldigvis til begravelsen i tide :overrasket:

Selve begravelsen var fin den. Vakker sang fra mannen til onkelen min, som virkelig løftet sermonien. Jeg var med og bar henne og det er fint. Har faktisk båret tre av mine besteforeldre til graven. Syns det er veldig flott å ha fått være med på. Trivelig samvær etterpå også, så det var en fin dag.

Nå sitter jeg i sofaen hos Mamma med pc'n på fanget og forøker å få jobbet litt. Skal innom datteren på litt kaffe før jeg drar og har planer om å handle litt og overlevere til henne, så hun har noe mat i hus utover. Men som sagt så skal jeg jobbe litt før jeg skal avgårde.

Forøvrig støl i lårene etter første treningsøkt - og det gikk ganske fint altså. Nå gjelder det vel bare å fortsette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om start på gårdagen. :daane:

Men godt å lese at det ble en fin begravelse. :klem:

Håper du får en fin fredag. Og at turen tilbake til byen går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tur du hadde oppover i går! :daane:

Ikke akkurat sånne ting man trenger før en begravelse... Godt det gikk greit og du fikk med deg en fin seremoni :klem:

Jeg har gått ca 40 min på tredemølle denne uka - og er støl foran på leggene :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk stressa bare av å lese om den marerittmorgenen din. Og så typisk at det skjer akkurat den dagen det er begravelse og ikke bare valig arbeidsdag... Bra du uansett rakk det og hadde en fin opplevelse i begravelsen. :)

Og bil skal jeg hvertfall aldri kjøpe meg! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...