Gjest Purple Haze Skrevet 25. desember 2012 #9921 Del Skrevet 25. desember 2012 God jul, Suzy! Håper juleaften var fin, og at du nyter late romjulsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. desember 2012 #9922 Del Skrevet 28. desember 2012 Riktig god jul, tigerpus! Litt sent ute, men håper du har hatt fine juledager og koser deg stort i romjula! Snart nytt år med masse nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #9923 Del Skrevet 28. desember 2012 God jul og vel overstått, gode venner! Så langt har det vært overflod av mat, hygge og kos, så jeg har virkelig hatt det godt. Farmor døde noen dager før jul så det ble ekstra spesielt og fint å feire med pappa og onkelen min. Nå er det vin og tv og i morgen skal jeg til hjemtraktene. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2012 #9924 Del Skrevet 29. desember 2012 Trist å høre om farmoren din. Men veldig godt å høre at du har hatt en fin jul. God tur til hjemtraktene. Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. desember 2012 #9925 Del Skrevet 30. desember 2012 En ekstra god klem, og godt å høre at du har hatt fine dager sammen med familie. Fremdeles et par fridager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2012 #9926 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2013 #9927 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. januar 2013 #9928 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. januar 2013 #9929 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår, Suzy! Håper du hadde en flott feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #9930 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. januar 2013 #9931 Del Skrevet 1. januar 2013 Takk for det gamle, Suzy Håper det nye året bringer deg mye glede, mange gode opplevelser og oppturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. januar 2013 #9932 Del Skrevet 2. januar 2013 God morgen! Plutselig jobb igjen, håper du har klart å komme deg opp av senga. Jeg lengter tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2013 #9933 Del Skrevet 2. januar 2013 Mårnings i det nye året! Alltid tungt å begynne på' n igjen, men håper du er fit for fight etter en lang og deilig juleferie Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #9934 Del Skrevet 2. januar 2013 God morgen forlkens! Hardt å skulle i gang igjen i nytt år gitt Det vil si - det var lett å stå opp, for jeg tror jeg har sovet for hele januar i løpet av romjulsferien - men jeg kjenner jeg ikke er så veldig fokusert eller pigg gitt. Ja, ja.... Blir en veldig kort og annerledes uke uansett. I morgen er det begravelse for farmor og det kommer jo til å ta hele dagen. Satser på å sove over hos mamma fra torsdag til fredag og få litt kvalitetstid med henne og datteren når jeg først er på tur. Drar ned igjen på fredag, tenker jeg og får helga hjemme. Er bedt i et 40 årslag på lørdag, men jeg tror ikke det blir noe.. Har det litt under vurdering fortsatt. Gruer meg helt vanvittig til å trene i ettermiddag - eller rettere sagt til å trene andre. Føler meg som en deigklump med bein og har bestemt meg for å skjerpe inn seriøst fra nå av (som sikkert alle andre). Kan bare ikke fortsette slik. Mer nå, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2013 #9935 Del Skrevet 2. januar 2013 God morgen. Litt fjøskaffe? Brutal start på det nye året skjønner jeg. Jobbstart, treningsstart og begravelse. Legger igjen en god til deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #9936 Del Skrevet 2. januar 2013 Takk Sauen Litt full fart ja, men det er vel kanskje like greit? Da kommer man i allefall fort i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2013 #9937 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg heier ihvertfall på deg når det gjelder treninga. For det gjør noe med både kropp og sjel når man får rørt seg litt. Og selv er jeg strålende fornøyd med å ha syklet over fem mil i jula (og for meg som startet med 3km pr dag for noen måneder siden er det knallbra). Og ja, jeg skal sykle en tur i dag også. Trimsykkel på soverommet er helt suverent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #9938 Del Skrevet 2. januar 2013 Åh fyttikatta! Det er jo superimponerende Sauen. Jeg har vel knapt rørt en muskel i jula, annet enn kyssemuskelen og spisemuskelen (som strengt tatt er den samme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2013 #9939 Del Skrevet 2. januar 2013 For meg har de sykkelturene vært helt nødvendige nå i jula. Jeg tror ikke jeg hadde klart å beholde humøret gjennom de lange kjedelige romjulsdagene uten muligheter til å trene. For meg er gåturer eller annen trening helt nødvendig for å bevare vettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #9940 Del Skrevet 2. januar 2013 Vel, egentlig er trening viktig for å bevare humør og vett for meg og... men jeg er utrolig flink til å slappe av også dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå