Sauen Shaun Skrevet 18. desember 2012 #9901 Del Skrevet 18. desember 2012 God morgen. Hadde jeg hatt to stuer og to juletrær, så hadde jeg kjørt full pakke. Blir ikke noe overkill det. Hilsen Sauen med juledilla. :tree: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #9902 Del Skrevet 19. desember 2012 Takk Sauen! Jeg tror det blir jul i begge etasjer jeg... I dag er jeg ikke i form i det hele tatt. Ganske irritert faktisk. Kom som kastet på meg i gårkveld. Frøs noe fryktelig og var uggen i skrotten, og jeg er ikke mye bedre i dag. Har kreket meg på jobb, men meldt fra til treningssenteret at jeg ikke kan ha timer i dag. Får bare sose meg hjem og drikke te i store mengder, tror jeg.. Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. desember 2012 #9903 Del Skrevet 19. desember 2012 Æsj, syk tigerpus er ikke noe særlig. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. desember 2012 #9904 Del Skrevet 19. desember 2012 Usj, ikke noe sykdom nå rett før jul! Vil det si at dere har plasttre begge to? For ei bygdejente fra fjellet er det et veldig merkelig fenomen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. desember 2012 #9905 Del Skrevet 19. desember 2012 For ei "bygdejente" fra sentrale strøk er det også et merkelig fenomen (nekter mine foreldre å tenke tanken på plasttre... ). God bedring, tiger'n! Dårlig timing med basiller nå rett før jul da... Håper de gir seg fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. desember 2012 #9906 Del Skrevet 19. desember 2012 Og her er det en bygdejente fra fjellet som synes plasttre er en helt genial ting. Er strålende fornøyd med å kunne puste helt normalt hele jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #9907 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg er en bygdejenste fra langt inni skogen og plastre har jeg hatt i ca 15 år og er veldig fornøyd med det. Det er like stort hvert år, alltid pent - og pent på alle sider - drysser ikke, har ikke insekter og annet dritt med seg og lukter ikke kattepiss. Så ja . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. desember 2012 #9908 Del Skrevet 19. desember 2012 Ingen argumenter i verden kan få meg til å gå over til plasttre! Det skal jo lukte jul, og det gjør det ikke av plast God bedring! Kan da ikke bli syk nå rett før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. desember 2012 #9909 Del Skrevet 19. desember 2012 Ingen argumenter i verden kan få meg til å gå over til plasttre! Det skal jo lukte jul, og det gjør det ikke av plast God bedring! Kan da ikke bli syk nå rett før jul Du får slenge på litt sånn god-duft-tre som man har i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. desember 2012 #9910 Del Skrevet 20. desember 2012 Du får slenge på litt sånn god-duft-tre som man har i bilen. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #9911 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) God morgen! Noe jævla Wonderbaum skal man ikke ha noe av i stua nei! Plastjuletre er mer enn bra nok som det er og det lukter godt av andre ting i huset rundt jul, sånn som appelsin med nellikspiker i, krydderkake, grønnsåpe, ribbe, pinnekjøtt... osv osv... Hah! Litt bedre i formen i dag, men jeg sitter her og teller på knappene om jeg skal ha sykkeltime i morgen tidlig eller ikke. Gikk tidlig hjem i går og drakk flere liter ingerfærte med honning, tyllet i meg en halv flaske Kan Jang og sov på sofaen (!), lå på armen og var i det hele tatt en slapp sak... La meg i fornuftig tid også, så det er nok derfor jeg har det litt bedre i dag, men halsen er fortsatt sår og jeg kjenner jeg ikke har sånn overvettes mye å gå på. Får kjenne på det en liten time til. Får se om jeg ringer og melder meg sjuk da eller om jeg kjører. Gruble... Uansett så er tanken å vaske og pynte hjemme i morgen. Kjæresten har også fri og da er det veldig greit å få gjort unna alt. Skal ha ungene hos oss på lørdag på en slags minijulaften, så da er det ok å ha alt fikset før det. I dag har jeg skjemme bort dag for meg selv. Skal til manikyr og til hudpleie og gleder meg rått. Det ene er en sånn deal og det andre er den faste hudpleiedamen. Jeg føler meg usannsynlig grå og blass om dagen, så det er jaggu greit å få pusset litt på seg. I går kveld tok jeg en minicolor på håre, så nå er det litt freshere også. Mer ? Endret 20. desember 2012 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2012 #9912 Del Skrevet 20. desember 2012 Tar gjerne en jeg. Synes det høres lurt ut å ta fri fra sykkeltimen i morgen jeg. Ingen vits å presse kroppen når du ikke er helt i form. Bare dumt å bli dårligere nå rett før jul. Og skjemme bort seg selv høres godt ut. Her fikk håret litt farge for et par dager siden. Og søndag skal min niese klippe meg for første gang. Gleder meg til å få litt orden på skjærereiret igjen. Greit med en kommende frisør i familien. Dessuten tok jeg fotbad i går kveld, og vurderer en reprise i kveld. Man trenger litt ekstra pleie nå på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #9913 Del Skrevet 20. desember 2012 Ja det gjør man virkelig! Jeg sitter og kjenner på det fortsatt, men jeg heller litt mot å la den være. Om jeg ikke sykler så blir jeg antagelig helt fin innen julaften - i allefall om jeg fortsetter å bøtte ned ingefær og annet rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. desember 2012 #9914 Del Skrevet 20. desember 2012 Signerer tanken om å droppe spinningen i morgen og heller fokusere på å bli frisk til juledagene setter inn Hadde litt egenpleie i går jeg også, med epilator, ansiktsmaske, bodylotion etc. Og til slutt rent sengetøy på senga... *lykke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2012 #9915 Del Skrevet 20. desember 2012 Egenpleie...hva er det? Huden min er så tørr at det støver av den, hælene mine er tørre og sprukne, og håret mitt har nå sin originale farge. Noe som ikke har skjedd på over 20 år Ønsker meg gavekort på spa i julegave. Litt hud- og/eller fotpleie er sårt tiltrengt! Håper formen er stigende, så du er frisk igjen til jul. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. desember 2012 #9916 Del Skrevet 21. desember 2012 Håper du får litt luksuspleie i julegave, PH! Eller at du får muligheten til å unne deg litt på nyåret... Håper tiger'ns form er stigende og at det blir en finfin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2012 #9917 Del Skrevet 21. desember 2012 Enig med Fuggel'n, og håper du får litt luksuspleie i julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. desember 2012 Forfatter #9918 Del Skrevet 23. desember 2012 God lille julaften! Har inntatt sofaen og med kaffe, julefilm og full ro. Deilig. Mulig det blir en liten bytur i dag, men ikke helt avgjort det. Har lyst til å slippe å dra ut igjen i morgen nemlig. Feiret så smått litt i går med ungene til kjæresten og det var kjempekoselig. Ingen planer i dag uten om å vanne ut pinnekjøttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. desember 2012 #9919 Del Skrevet 23. desember 2012 God jul, tigern! Kos deg og nyt dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. desember 2012 #9920 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå