Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tyder på at han bare har fått seg en skikkelig smell. Snakket med ham litt over åtte og da var det bare vondt, men hadde sluttet å verke så intenst som det først gjorde.

Skulle tro albuen var verst, men det er nok skulderen som har fått det verste smellet. Får handle med litt smertestillende hjem til ham i dag og håpe det retter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Stakkars Suzykjæresten som fikk en sånn start på dagen :( Håper virkelig han ikke har skadet seg alvorlig, og at han blir fort god igjen!

Humpday igjen allerede! Hvor blir dagene av, sier jeg bare :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en start på dagen! Krysser fingrene for at det bare var en smell, men du får få pisket ham til legevakta i kveld hvis det ikke har kommet seg veldig - jeg har null tro på sånne tøffe mannfolk som ikke skal til legen! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så stor tro på det jeg heller Juliane, men er temmelig sikker på at det er en smell og ikke noe som er brukket eller ute av ledd. Han har lovet å gå til lege i morgen, om det ikke er bedre, så da får jeg heller frakte ham avgårde da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en brutal start på dagen! :klem:

Håper han bare er forslått og at det verste gir seg i løpet av dagen i dag. Kan nok uansett bli ganske stivt og ubehagelig ei stund... Og legen i morra om det ikke er bedring er nok ikke så dumt!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å slå skulderen føles som om noen har revet den av uten å bedøve først. Det kommer av alle muskelfestene i skulderen (i følge fysioterapeuten jeg havnet hos).

Håper han føler seg bedre i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke bra nei, men Ibux tar smerten, armen er bevegelig, men han klarer ikke løfte den og han har vondt akkurat øverst i skulderen. Tror han har slått musklene og festet skikkelig og nærmest lammet den, rett og slett.

Foreløpig avventer vi legevakt, men er det ikke bedre i morra så bærer det dit gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Innom jobben en tur før jeg skal bort på den andre jobben :ler: Det ble jo ikke noen medarbeidersamtale i går, for hun jeg skulle snakke med hadde rotet med tiden og trodde vi skulle snakkes halv fem - ikke halvfire. Halv fem instruerer jeg time, så nei... det går ikke.Så da ble det en time med bortkastet venting og henging... Kjedelig.

Men hun kompenserte med å lure på om jeg kunne i dag klokka 8 og det kan jeg jo :)

Den skadde mannen hevdet å være litt bedre i dag tidlig. Får ringe og snakke med ham senere i dag, tror jeg. Han hadde i allefall sovet mesteparten av natta, selv om han våkner hver gang han snur seg. Får se. Jeg tenker det hadde vært greit å vært en tur innom legevakta, men vi får se.

Ellers skal jeg ut og ta en øl med et par venninner i kveld. Fri i morgen, så da går jo det greit :ler:

Nå må jeg visst stikke.

Rakk litt :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp:

Håper medarbeidersamtale går greit i dag, og at Suzymannen har stigende form!

Høres veldig koselig ut med litt venninnekjasing i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Håper medarbeidersamtalen gikk greit :)

Mannen burde jo få undersøkt den skuldra si, synes jeg. Det kan jo ikke skade at en lege ser på den.

Kos deg med venninner og øl i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale gikk veldig greit - det var mest en bli kjent-sak fordi vi har fått nye ledere. Det var veldig ok altså. Fikk kommet med noen innspill på ting jeg tenker kunne vært smart å gjøre og noe av rutiner og opplegg jeg har savnet.

Fine saker :jepp:

Glemmer forresten alltid å nevne for deg RR at jeg tenker på deg hver gang jeg kjører en time som jeg bruker en a-ha låt i (og det er flere det). Jeg er særlig fornøyd med Manhatten Skyline som topp (sistesang) på en av timene. Den tror jeg du hadde likt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står fremdeles på at jeg hadde tvunget ham til legen jeg altså... :sjenert:

Øl på en torsdag er jo ikke feil - du er jo rene studenten du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Hun jeg skal ut med er student, så det er vel der det ligger, tenker jeg. Hadde aller først tenkt jeg skulle ta'n litt ut i kveld, men så gidder jeg ikke, tror jeg - og satser på å rekke siste bane hjem - da er jeg hjemme i ett-tida og det er helt ok. Rekker noen øl fra åtte til halv ett vel :ler:

Ja, jeg kommer til å insistere om det ikke er merkbar bedring altså. Måtte jo kle av ham i går (og er litt spent på om han klarer å kle på seg sjøl i dag, når jeg tenker meg om :fnise:). Men mannfolk flest er jo ikke så lette å få til en doktor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer forresten alltid å nevne for deg RR at jeg tenker på deg hver gang jeg kjører en time som jeg bruker en a-ha låt i (og det er flere det). Jeg er særlig fornøyd med Manhatten Skyline som topp (sistesang) på en av timene. Den tror jeg du hadde likt ;)

Ååååå! Det hadde vært stas :hoppe:

En av instruktørene på mitt senter brukte også litt a-ha en periode, var moro! Jeg kopierte en cd til han som han ikke hadde, og han var superfornøyd. Men nå er det ikke a-ha på hans timer lengre... :sukk: Men han bruker blant annet E-Type med Olympia som topp, og den fungerer også superbra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Manhattan Skyline er morsom fordi den skifter sånn i takt og intensitet - tenker alltid på deg da, for jeg er litt ekstra fornøyd med den oppbygningen :jepp: Du får tipse direkte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yoga unnagjort og alle venninnegavene kjøpt på samme turen - haha! Skal sende et par mail, ta en telefon og deretter komme meg hjem og lage litt middag, før jeg skal ut i verden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...