Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Håper du har hatt en fin helg, slappet av og kost deg masse!

Klar for nye uke og nye treningsmuligheter? :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Titt-tei!

Klar for ny uke og nye treningsmuligheter ja. Sitter på kontoret og forsøker å psyke meg opp til å gå på ukas hardeste yoga i kveld, med alt det innebærer (særlig etter å ha vært fraværende så lenge som jeg har vært) og dermed komme sent hjem osv... Jeg tror nesten jeg må faktisk.

Gårsdagen forsvant bare - total sløving hele dagen. Sov på sofaen en time og det skulle jeg absolutt aldri gjort, for jeg lå til klokka ett i natt før jeg sovnet :roll: Litt spent på hvor trøtt jeg kommer til å være utover dagen. Er ikke så verst nå, men det kommer nok.

På toppen så tok jeg skjorta jeg hadde på meg på lørdag og da jeg var på do i sted og kikket ned, så kom jeg på at kjæresten fikk latterkrampe med munnen full av kaffe og sprutet utover hele seg og meg den dagen... :roll: Så jeg har skjortebrystet fullt av kaffeflekker :flau:

Spørs om jeg ikke må ned og kjøpe meg en ren genser etterpå gitt....

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

*serverer kaffe i kopp og ikke på klærne* :fnise:

Skrevet

:hoho: Den tabben har jeg gjort noen ganger også! Tenkt at det ikke gjør noe at jeg nettopp har hatt plagget på meg siden det uansett ikke var sammen med de samme menneskene, og at det uansett er relativt rent siden det bare er brukt en gang - og så funnet ut litt for sent at det var en diger, synlig flekk. :ler:

Men, hva gjør man ikke for en unnskyldning for å kjøpe nye klær? :jepp:

Skrevet

Skikkelig flaut altså! Jeg ser jo ut som en skikkelig ustelt dust - og ikke har jeg hatt tid eller mulighet til å komme meg ut og handle heller. Dagen startet med et uventet stabsmøte og etter det har jeg sittet med sjefen og jobbet på nettet - så det nytter ikke å snike seg unna.

Og jeg har meldt kjæresten og sagt at jeg kommer hjem sent for jeg skal på yoga. Herregud... dette blir hardt :overrasket:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Overlevde du yoga? Alltid hardt å begynne på'n igjen etter en pause.

Skrevet

Jeg er støl... Etter lørdagens styrkeøkt...

Håper du har hatt en fin treningsøkt, og nyter kvelden fra sofakroken!

Jeg utsetter støvsuginga... Igjen... :sjenert:

Skrevet

Yoga var stas og heldigvis var det pranayama - pusteøvelser - i dag, så da ble det mer velvære enn vondt. Greit med litt mjuk start gitt.

Spinn i morra tidlig, så da er jeg virkelig i farta :nigo: Gjelder bare å komme seg greit i seng :sjenert:

Skrevet

God morgen Superkatte. :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

Sovet godt? Endelig lønningsdag. Tenker vi :hoppe: litt for det!

God tirsdag :)

Skrevet

Lønningsdag er verdt :hoppe: og :hoppendeglad:

FIkk faktisk inn pengene i går ettermiddag, så klager ikke (og de er på full fart ut av kontoen igjen...).

Skrevet

God morgen!

Snakker om flyin' start på dagen i dag! begynte med at jeg våknet 9 minutter etter jeg skulle - fodi radioen på vekkeklokka av en eller annen grunn var skrudd ned til mikrominimum av lyd. Dermed ble det bare å løpe gjennom kjøkkenet og spise havregryn med melk - istedet for den sedvanlige havregrynsgrøten. Kjett!

Men jeg rakk det jeg skulle - jeg fikk kjørt time, svettet et lass og kommet meg på jobb. Startet dagen med møte og har div på agendaen i dag.

Phu...

Lønn a er på konto og distribuert videre til div regningsmottakere, felleskonto og brukskonto - og alt er vel. Skal på massasje etter jobb i dag og gleder meg veldig. Må forsøke å være litt forsiktig med pengene denne måneden - så de holder til gaver og alt.

Og der ringte telefonen.

Skrevet

Fordelen med å lage skikkelig frokost er jo tydeligvis at man har en ekstra buffer når man forsover seg - ni minutter forsovelse her i gården og jeg er offisielt for sein! :fnise: (Eller, egentlig ikke, siden jeg slumrer litt, er jo en slags buffer det også...)

20. er tydeligvis KGs store lønningsdag, syns dagbøkene flommer over av lønningsjubel i dag! Her har lønna vært på konto i fem dager allerede, dvs mesteparten er jo borte allerede etter at banken har fått sin del, Lånekassen har fått sin del osv... :sjenert:

Skrevet

:ler:

Og på tirsdager har jeg jo ikke engang veldig god buffer - vanligvis har jeg jo ekstremt god tid om morgenen, mens på tirsdager har jeg bare 35 minutter på å komme meg ut døra. Da skal jeg jo ikke sminke meg elller noe ettersom jeg løper rett på trening.

20. er vel av de vanligste lønningsdatoene ja - pluss at det er dagen for trygd og slike ytelser også. Om det er noen trøst så fikk jeg en lønn den15. også, fra treningssenteret, men den lønna later jeg som ikke finnes og setter den rett inn på sparekonto.

Denne dagen har jammen gått fort. Det er jo snart lunsj jo og jeg har bare løpt rundt så langt :overrasket:

Skrevet

"Fordelen" med lønning den 20. juliane, er at Lånekassa må forsyne seg at forrige måneds inntekt... I den grad den kan kalles noen fordel :sjenert: Men er visst nok andre regninger som farer avsted denne uka allikevel...

Skrevet

Hjelper ikke med lønn 15. heller, når boliglånet trekkes samme dag - tør ikke satse på at pengene er på konto før lånet trekkes. Var en kjip mnd når jeg fikk fast stilling og gikk fra lønningsdag 9. (vikarbyrå, fikk 9. og 24.) til 15., da måtte jeg nemlig betale dobbelt boliglån av samme lønna. :trist: Har trekk fra lønnskonto til den felleskontoen lånet trekkes fra dagen etter lønn da. Når det gjelder Lånekassen betaler jeg månedlig så det trekkes egentlig ikke noe, men det går ut fra min konto dagen etter lønning slik at jeg aldri oppdager at jeg har de pengene. :ler: Så det betyr vel egentlig at jeg ligger nesten en mnd på forskudd der også, når jeg tenker meg om. :klo:

Jeg stemmer for lønningsdag den 12.! :opplyser:

Skrevet

Jeg likte å ha lønningsdag den 15. faktisk. Syntes det var et greit tidpunkt i forhold til det meste.

Skrevet

Synes i grunn 20. fungerer fint jeg, men nå har jeg ikke hatt så mange andre alternativer så vidt jeg kan huske (annet enn i sommerjobber etc hvor det kan ha variert litt, men det er jo evigheter siden)

Skrevet

God morn!

Dramatisk start på dagen i dag - litt bekymret fortsatt faktisk. Omtrent fem minutter etter at kjæresten hadde forsvunnet ut døra i dag så ringte det på - og han stakk hodet mot vinduet. Jeg tenkte hæh? Hvorfor låser han ikke opp og kommer inn?

Gikk for å åpene for ham og han var full av gjøme og hadde det skikkelig vondt. Han hadde glidd på gjørme på parkeringsplassen - i nedoverbakke - og ramlet på albue og skulder. Han hadde fått seg en skikkelig trøkk og klarte ikke løfte armen skikkelig eller noe. Måtte jo bare si fra til de han jobber med at han måtte bli hjemme og vel til døra klarte han ikke låse opp :sjokkert:

Kikket på det og skuldrene var på lik linje, så han har ikke slått den ut av ledd - og han klarte å bevege armen, selv om han ikke klarte løfte den skikkelig - albueleddet fungerer også, så jeg tror ikke det er noe som er brukket, men himmel og hav så vondt han hadde. Fikk nå stappet i ham et par drøye smertestillende og håper de hjelper - hvis ikke får han vel komme seg på legevakta. Jeg tilbød meg å kjøre, men han skulle se an - så jeg får ringe ham senere og sjekke :( Får virkelig håpe han ikke har ødelagt seg helt.

Ja, ja.... :sukk:

På jobb. Masse skrivearbeid foran meg i dag og deretter medarbeidersamtale på treningssenteret og trening.

Og :kaffekopp:

Skrevet

Oi, det var en trasig start på dagen. Håper virkelig at mannen din "bare" har slått seg kraftig - og at det ikke er noen alovrlige skader. Du får hilse og ønske ham god bedring. :troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...