Suzy Skrevet 12. november 2012 Forfatter #9741 Del Skrevet 12. november 2012 Jepp! Jeg synes du skal gå. Katta er alltid så hæppi etter yoga. Du har så rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. november 2012 #9742 Del Skrevet 12. november 2012 Vi liker hæppi katte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2012 Forfatter #9743 Del Skrevet 12. november 2012 Jupp - hæppi katte Det var deilig og jeg gikk på en rolig time, så jeg har det ikke helt forferdelig foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2012 #9744 Del Skrevet 12. november 2012 Herlig å starte uka med hjemmekontor og yoga, da Ikke så herlig med arbeidsoppgaver en river seg i håret av, håper du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. november 2012 Forfatter #9745 Del Skrevet 13. november 2012 Fortsatt hjemmekontor, fortsatt sint som en veps på denne nettløsningen og dritt lei skiten. Men jeg har vært og syklet i dag tidlig, selv om det ble en stressende start. Tbanen var forsinket og jeg kom ti minutter senere til byen og dermed rakk jeg ikke å varme opp før syklinga i dag. Det var bare å gyve rett¨på. Gikk jo greit, men var tungt. Kjenner den gode gamle yogastølheten komme krypende også - det vil si støl på de merkeligste steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2012 #9746 Del Skrevet 13. november 2012 Godt å ha hjemmekontor og kunne være litt mer fleksibel Og jammen er sprekeSuzy skikkelig i gang med trening igjen! Håper du snart finner ut av de frustrerende jobbgreiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. november 2012 Forfatter #9747 Del Skrevet 13. november 2012 Har forsåvidt funnet ut av det, men tror det må bli hjemmesitting i morgen og. Det er mye lettere å sithe her i fred og ro enn å sitte på jobb der det er mas og kjas hele tiden. Nå som jeg faktisk har funnet ut av løsningen også, så skal det være håp om å få gjort ett og annet Jadda - komme meg på yoga på torsdag nå og kanskje på sykkel fredag morgen, så begynner det å hjelpe. Må jo bare komme igang igjen. Kan ikke være slappeSuzy resten av livet heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. november 2012 Forfatter #9748 Del Skrevet 14. november 2012 God morgen! I dag var jeg skrekkelig trøtt da klokka ringte! Såvidt jeg fikk opp øynene og hadde bare lyst til å rulle meg rundt og sove videre, men jeg er opp, har kaffe i koppen og pc'n på. Nå gleder jeg meg til å begynne med mer infoinnlegging (NOT!). I dag bør det virke Skal sitte her til i ettermiddag, så skal jeg på sykkel og core - og ha personalmøte etterpå. Blir sent, men det er greit det. Satser på yoga i morgen og forsøker fortsatt å psyke meg opp til akitivitet på fredag morgen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2012 #9749 Del Skrevet 14. november 2012 God morgen Du er jammen disiplinert som tvinger deg opp når du har hjemmekontor! Tror kanskje jeg hadde falt for fristelsen å sove litt lenger Håper jobb går på skinner i dag, og at du får ei god treningsøkt God humpday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. november 2012 #9750 Del Skrevet 14. november 2012 God humpday! Håper løsningen fungerer som den skal idag, og at du får gjort det som trengs. Spinning-våken fuggel serverer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. november 2012 Forfatter #9751 Del Skrevet 15. november 2012 Torsdag og over humpen, men så trøtt som en middels komapasient i dag.... Skjønner ikke hvorfor jeg sover så sabla tungt og er helt borte vekk når klokka slår seg på Legger meg ikke noe senere enn før heller. Kaffe i koppen og klar ved maskina er jeg i allefall. Siste dag med konsentrasjon og hjemmekontor nå. Skal ut på yoga midt på dagen, så blir ikke sånn supereffektiv dag, men jeg har ikke tatt sjukemeldingsdagen min denne uka, så jeg har ikke dårlig samvittighet egentlig. Syns det er greit å slække litt. Ellers er det ikke stort å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. november 2012 #9752 Del Skrevet 15. november 2012 Det er vel fort årstida og mørket som har tatt deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. november 2012 Forfatter #9753 Del Skrevet 15. november 2012 Spørs det. Har ikke sovet så tungt på aldri så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2012 #9754 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg er også sånn nå for tiden. Sover som en stein og er helt svimeslått når klokka ringer om morgenen. Er nok mørketida som tar oss. Ønsker deg like godt god helg nå, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. november 2012 Forfatter #9755 Del Skrevet 15. november 2012 Schænk ju, Lilladama Jeg har vært på yoga igjen - juhu nå er jeg i gang og har bestemt meg for å droppe spinning i morgen tidlig, men gå på trening etter det arrangementet jeg skal på fra 8 til 13 Dette kan bli en bra treningsuke altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. november 2012 #9756 Del Skrevet 15. november 2012 En god treningsuke for Katta høres veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. november 2012 #9757 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg vil også trene i arbeidstida Ikke like effektiv treningsuke her, men skal ikke klage så veldig. Vært sosial og kosa meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2012 #9758 Del Skrevet 16. november 2012 Herlig med god treningsuke! Jeg har ikke fått til så mye trening som jeg ønsker i det siste, og det er litt kjipt. Har ikke tenkt å sløvne hen igjen, altså! Kjenner jo hvor godt jeg har av den treninga Også sier jeg god helg en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. november 2012 Forfatter #9759 Del Skrevet 16. november 2012 God fredagsettermiddag! Glad og fornøyd pus har kommet seg hjem etter å ha vært på seminar store deler av dagen OG deretter syklet en time for seg selv. Deilig. Da ble det full treningsuke faktisk - og det føles bra. Skal prøve å fortsette sånn fremover en stund. Det vet jeg at jeg har sabla godt av. Deppa datter har kikket på flott utleiebolig sammen med tre venner - eier skulle leie ut et par år og prisen var fin, inkludert strøm og huset flott - de var begeistret. I går ringer han og har bestemt seg for å bo der selv Hva var poenget da??? Kjenner jeg blir temmelig irritert på ungdommene sine vegne. Ja, ja... skal bare surfe litt nå og deretter sløøøve hele ettermiddag og kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2012 #9760 Del Skrevet 18. november 2012 Hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå