Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jupp - hæppi katte :sjenert:

Det var deilig og jeg gikk på en rolig time, så jeg har det ikke helt forferdelig foreløpig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Herlig å starte uka med hjemmekontor og yoga, da :) Ikke så herlig med arbeidsoppgaver en river seg i håret av, håper du finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt hjemmekontor, fortsatt sint som en veps på denne nettløsningen og dritt lei skiten.

Men jeg har vært og syklet i dag tidlig, selv om det ble en stressende start. Tbanen var forsinket og jeg kom ti minutter senere til byen og dermed rakk jeg ikke å varme opp før syklinga i dag. Det var bare å gyve rett¨på. Gikk jo greit, men var tungt.

Kjenner den gode gamle yogastølheten komme krypende også - det vil si støl på de merkeligste steder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Godt å ha hjemmekontor og kunne være litt mer fleksibel :) Og jammen er sprekeSuzy skikkelig i gang med trening igjen!

Håper du snart finner ut av de frustrerende jobbgreiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forsåvidt funnet ut av det, men tror det må bli hjemmesitting i morgen og. Det er mye lettere å sithe her i fred og ro enn å sitte på jobb der det er mas og kjas hele tiden. Nå som jeg faktisk har funnet ut av løsningen også, så skal det være håp om å få gjort ett og annet :roll:

Jadda - komme meg på yoga på torsdag nå og kanskje på sykkel fredag morgen, så begynner det å hjelpe. Må jo bare komme igang igjen. Kan ikke være slappeSuzy resten av livet heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I dag var jeg skrekkelig trøtt da klokka ringte! Såvidt jeg fikk opp øynene og hadde bare lyst til å rulle meg rundt og sove videre, men jeg er opp, har kaffe i koppen :kaffekopp: og pc'n på. Nå gleder jeg meg til å begynne med mer infoinnlegging (NOT!). I dag bør det virke :roll:

Skal sitte her til i ettermiddag, så skal jeg på sykkel og core - og ha personalmøte etterpå. Blir sent, men det er greit det.

Satser på yoga i morgen og forsøker fortsatt å psyke meg opp til akitivitet på fredag morgen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Du er jammen disiplinert som tvinger deg opp når du har hjemmekontor! Tror kanskje jeg hadde falt for fristelsen å sove litt lenger :sjenert:

Håper jobb går på skinner i dag, og at du får ei god treningsøkt :)

God humpday :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God humpday!

Håper løsningen fungerer som den skal idag, og at du får gjort det som trengs. :jepp:

Spinning-våken fuggel serverer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag og over humpen, men så trøtt som en middels komapasient i dag.... Skjønner ikke hvorfor jeg sover så sabla tungt og er helt borte vekk når klokka slår seg på :vetikke: Legger meg ikke noe senere enn før heller.

Kaffe i koppen :kaffekopp: og klar ved maskina er jeg i allefall. Siste dag med konsentrasjon og hjemmekontor nå. Skal ut på yoga midt på dagen, så blir ikke sånn supereffektiv dag, men jeg har ikke tatt sjukemeldingsdagen min denne uka, så jeg har ikke dårlig samvittighet egentlig. Syns det er greit å slække litt.

Ellers er det ikke stort å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg er også sånn nå for tiden. Sover som en stein og er helt svimeslått når klokka ringer om morgenen. Er nok mørketida som tar oss.

Ønsker deg like godt god helg nå, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schænk ju, Lilladama ;)

Jeg har vært på yoga igjen - juhu nå er jeg i gang og har bestemt meg for å droppe spinning i morgen tidlig, men gå på trening etter det arrangementet jeg skal på fra 8 til 13 :nigo: Dette kan bli en bra treningsuke altså :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også trene i arbeidstida :sukk:

Ikke like effektiv treningsuke her, men skal ikke klage så veldig. Vært sosial og kosa meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Herlig med god treningsuke! Jeg har ikke fått til så mye trening som jeg ønsker i det siste, og det er litt kjipt. Har ikke tenkt å sløvne hen igjen, altså! Kjenner jo hvor godt jeg har av den treninga :)

Også sier jeg god helg en gang til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredagsettermiddag!

Glad og fornøyd pus har kommet seg hjem etter å ha vært på seminar store deler av dagen OG deretter syklet en time for seg selv. Deilig.

Da ble det full treningsuke faktisk - og det føles bra. Skal prøve å fortsette sånn fremover en stund. Det vet jeg at jeg har sabla godt av.

Deppa datter har kikket på flott utleiebolig sammen med tre venner - eier skulle leie ut et par år og prisen var fin, inkludert strøm og huset flott - de var begeistret. I går ringer han og har bestemt seg for å bo der selv :overrasket:

Hva var poenget da??? :vetikke:

Kjenner jeg blir temmelig irritert på ungdommene sine vegne.

Ja, ja... skal bare surfe litt nå og deretter sløøøve hele ettermiddag og kvelden :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...