Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt fjøskaffe også? :kaffekopp:

Skrevet

God formiddag.

Lader på sofaen med kaffe og formiddagstv. Skal ut og handle ved, presenning og litt mat og har store planer om å lage et par porsjoner med fiskegrateng - en til fryseren og en til middag i dag :)

Datteren kommer innom i dag på vei til konferanse. Hun rekker å få slengt inn sakene sine, få ei brødskive i hånda og nøkkel, så skal hun videre :)

Litt mer :kaffekopp: ? Ja :jepp:

Skrevet

Og en porsjon til juliane? :jepp:

:fnise:

:ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som du har en fin torsdag :)

Hjemmelaget fiskegrateng er virkelig så mye bedre enn ferdigkjøpt! Håper den blir knallgod :)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Vi snakker.... *trommevirvel*.... FREDAG! :bolledeig:

Håper du får en strålende dag, og en finfin helg!

:klem:

Skrevet

God ettermiddag!

En god fredag - tungt å skulle opp og ha sykkeltime klokka sju når det høljregnet og var kølsvart ute, men jeg gjorde det og det var igrunnen en veldig god start på dagen :)

Var hjemme igjen rundt klokka 10 etter å ha tatt badstu og virkelig kost meg - rakk å skravle litt med datteren før hun forsvant ut i verden og deretter dro jeg ut og handlet.

Skal jobbe littegranne nå, så er det helt fulstendig helg - digg!

Fiskegratengen ble helt utrolig bra forøvrig og er frosset ned i tre pakker :nigo:

Skrevet

God mandagsmorgen!

Startet dagen med forsinket bane og det ekstra kvarteret som jeg skulle ha på jobb det forsvart mer eller mindre gitt....Irritabelt. Litt groggy, men ikke trøtt. Har sovet og latet meg så inderlig i helga at det skulle vel egentlig bare mangle.

I dag er det møter, møter og lege. Hadde egentlig håpt å komme meg på yoga midt på dagen i dag, men så oppdaget jeg at jeg har et møte da også. Surt. Nå føler jeg virkelig for å komme i gang igjen nemlig. Og ved nærmere sjekk så kolliderer timen senere i uka også med noen møter på jobben :roll:

Dessuten er datteren på besøk fram til onsdag, så da vil jeg helst ikke bruke opp tiden på å være på yoga...

Får samle meg sammen og jobbe litt her kanskje?

Skrevet

Lat helg høres veldig bra ut!

Håper møtene går greit i dag (tross manglende yoga-mulighet), og at det går greit hos legen. Regner du med fortsatt sykemelding?

Serverer litt :kaffekopp: og ønsker en fin ukestart!

Skrevet

Akkurat ferdig hos legen og kaster innpå mat før jeg skal i et møte klokka 12. Puh!!

Fortsatt sykemeldt en måned, men nå bare 20 % - atlså en dag i uka. Det kjennes rett ut fremover.

Skrevet

:klem:

Høres ut som en fornuftig løsning :jepp:

Her venter snart Ikea-tur... Ikke superinnstilt på det merker jeg, men stiller støttende til når foreldrene skal shoppe :fnise:

Skrevet

Ikea er da nesten enda artigere når man ikke må, men bare kan være med og rådgi :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt sykmelding høres fornuftig ut. Håper det kan hjelpe på og holde Suzy i vater framover :)

Blir dårlig med trening her denne uka også, tror jeg. Prioriterer kjærestetid, gitt :)

Skrevet

IKEA-konsulent til tjeneste :opplyser:

Jeg kan alle snarveiene, jeg er en racer på å lese plukkliste og jeg kan mene mangt om mye om du ønsker :fnise:

Skrevet

Enig med de andre i at det høres lurt ut med litt sykemelding framover også. :klem:

*melder meg ikke som IKEA-konsulent*

Skrevet

Egentlig ikke jeg heller...

Men følte meg som en skikkelig konsulent i går. Godt for alt som ble gjort, og var en ganske interessant sum som ble trukket fra kontoen til paps før vi fikk forlatt åstedet... Men resultatet blir bra da :jepp:

Skrevet

God morgen!

Hurra for bra IKEA-tur. Det kan i allefall være en prøvelse for familiestemningen om en av medlemmene elsker å gå der og den andre bare vil rett gjennom :ler: Men nå er jeg så blakk at det bare er å holde seg unna...

Jeg er frisk, opplagt og nyspunnet :nigo: Jeg må bare si at å ta på meg den morgentimen er noe av det smarteste jeg har gjort. Det er ikke noe annet enn positivt. Jeg får trent før jobb, jeg får betalt for det og jeg føler meg knallopplagt og fresh til langt utpå dagen :nigo:

Dessuten er det betraktelig lettere å motivere seg til morgenen. Alt jeg må gjøre er jo bare å stå opp littegranne tidligere og resten av dagen går så mye lettere, mens på ettermiddagen tar det tid osv osv osv

Skal på massasje etter jobb i dag. Gleder meg, men gruer meg til å cashe ut mine siste kronasjer. Ikke moro å være så sabla blakk...

Skrevet

Nyspunnet :fnise: Assosierer umiddelbart til alle eventyrprisessene som har hår av spunnet gull, så nå ser jeg for meg en skinnende Suzy :ler:

Skrevet

:hoho:

For en herlig assosiasjon Daria - den kjøper jeg øyeblikkelig og later som jeg har det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...