Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God mandagsmorgen folkens!

På plass på jobb, som foreløpig eneste (er alle andre stoppet av snøslapset mon tro?). Har hatt en herlig helg med venninne og det meste, men en litt kjedeligere slutt på helga. Kjæresten skulle komme hjem i går, men ringte temmelig frustrert og fortalte at flyet de skulle fly ut med var kansellert. Det hadde nemlig fått et lynnedslag på vei ned og etter sjekk ble det avgjort at det ikke kunne flys, så der sto de da... Snakket med ham enda litt senere og da hadde de havnet på hotell og fikk fly i dag. Er likevel ikke hjemme før i 21-tiden i kveld, så det ble en skikkelig langtur.

Jeg dro den ekstraturen på Ikea ja og nå er det hyller hele veien på loftet og alle cd'er er sortert, alfabetisert og merket - og puttet i søte små esker. Har også fått fylt opp Billy med bøker og båret opp et gammelt spisebord fra stue til loft (slik at det fra nå av kan tjene som arbeidsbord der oppe). Det ble forøvrig litt av en jobb, for døråpningen var akkurat litt for trang, så jeg måtte hekte av døra - det i seg selv er jo enkelt, men å få den på igjen.... :frustrert::sinna::kjempesinna:

Men det gikk til slutt... en man sta nok så går alt.

Fikk støvsuget, vasket over alle gulv og skiftet på senga til datteren til kjæresten (lånte jo bort den til venninna), lagt sammen klesvask og alt, så nå er det shinet og fikset i heimen :nigo:

Ellers utrolig koselig helg med venninna. Vi var på Torsovteateret på Per Gynt og det var en fiffig forestillng. Skikkelig kul, temmelig sprø og kanskje litt vanskelig om man ikke har sett, lest eller god kjenneskap til stykekt fra før. De begynte nemlig bakerst og spilte motsatt vei. Artig altså.

Tok et glass vin etter forestilling før vi dro hjemover igjen og ladge pizza og så Skal vi danse på opptak :ler:

Bløt på beina i dag etter å ha trasket til banen gjennom det slapset. Blæh! Skikkelig uggent vær!

Godt med :kaffekopp: og smart å ta en tidligere tbane i dag gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Effektive Suzy fikk ordnet med hyller og cd'er og sånt ja... Det var det jeg visste. Katta har ikke tålodighet til å vente, når hun først har fått en idè... :ler:

Håper du får en fin mandag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Effektive Suzy fikk ordnet med hyller og cd'er og sånt ja... Det var det jeg visste. Katta har ikke tålodighet til å vente, når hun først har fått en idè... :ler:

Håper du får en fin mandag. :klem:

Du er nok inne på noe der.... :sjenert: Det er jo så gøy å fikse :jepp:

Litt bekymret for om jeg noensinne får hjem noen mann. Nå er det to timers forsinkelser på Gardermoen på grunn av snøen :roll: Håper virkelig det har kommet i rute igjen til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suzy ... vil du komme hjem til meg og fikse litt også :engel: ... eller i det minste sende en liten dose setteigangguts. Jeg tror/håper at en del ting ordner seg selv - men av en eller annen grunn skjer det aldri :plystre:

Mannen kommer sikkert etterhvert - og det er jo ikke hans skyld - hadde jo vært mye verre om han trivdes så godt i varmen at han ikke ville hjem til sne og slaps :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja hadde det vært sånn hadde han kunne gitt f.. i å komme hjem :lur:

Hmmm... kan forsøke å konsentrere meg skikkelig og sende så mye guts jeg klarer din vei. Ting ordner seg aldri av seg sjøl gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... Han kommer ikke hjem i natt heller. Nå er han stuck i Brussel! Syns synd på ham. Det blir jo dyrt også med tapt arbeidstid osv... Men i morgen er det fly rett hjem, så da blir det vel en orden på sakene :ler:

Ellers er jeg litt bekymra... Jeg er litt uvel i kveld og jeg skal jo ha sykkelstier i morra. Orker ikke en ny runde med sjukdom nå altså. Satser på å late som og sove det av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Håper virkelig kjæresten kommer seg hjem i dag! Ble jo bare surr og rot av det der.

Også håper jeg du ikke er blitt syk igjen?

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Oppe, ferdigsyklet og innmari våken. Du kan si hva du vil om kaffe, men det er ikke noe som gjør deg mer våken enn puls i 180 før 7.30 om morran... :ler:

Formen er ok - det kan hende jeg har spist et eller annet jeg har reagert litt på, men jeg er fremdeles litt urolig i magen, men ikke kvalm og apetitten er det da heller ikke noe i veien med. Sykkel gikk helt fint i dag og, så da satser vi på at det ikke er noe spesielt.

Ja det ble en litt annen tur enn han hadde planlagt gitt. En god del lengre og kanskje ikke fullt så trivelig på slutten :fnise: Tipper han er temmelig gåen når han kommer hjem i dag. Flyet skulle lande klokka 13, så om det ikke er mye forsinkelser på Gardermoen burde han være hjemme i halv tre tida. Altså bare litt før meg. Blir godt å få ham hjem, selv om det har vært helt greit å være alene også. Jeg hadde ikke glemt hvordan man gjør det :lur:

Møte halve dagen i dag - og jobbe med kjedelig jobb resten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Interessant tur for kjæresten ja, det må jeg si!

Håper han kommer seg vel hjem i dag :jepp:

Kunne trengt litt spinningenergi i dag kjenner jeg, men får ta det igjen i ettermiddag. Ukens beste treningstime i dag, gleder meg (tortur...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at kjæresten er vel hjemme etter sin "backpack'er tur i Europa"...

Hvordan har tiger'n det i dag?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Skikkelig trøtt i dag, men tror det er sånn fordi jeg våknet litt over halv seks, var ganske våken, men klarte å sovne igjen innen klokka skrudde seg på :roll:

Litt lang dag i dag. Jobb, spinn og core, så ikke hjemme før sju i kveld, men, men.... Fri i morgen, så det går fint med en langdag. I morra kommer datteren og skal bo hos oss nesten ei uke. Må ut i løpet av dagen i dag og få filt opp en ekstra nøkkel, så hun kan komme seg ut og inn. Hun skal på en konferanse/ politisk samling og det blir aktiviteter der fra ti på formiddagen til ti på kvelden sånn ca og det stemmer jo ikke med noen av oss andre - så da er det greit med en nøkkel. Ok å ha en ekstra en uansett - til en annen gang.

Deilig å få hjem kjæresten i går - selv om det ikke akkurat var inspirerende selskap. Han sov mesteparten av kvelden på sofaen og måtte nesten vekkes for å legge seg :ler: Hadde vært et par slitsomme dager.

Ellers har bestekollegaen fått ny jobb. Jeg er så glad på hennes vegne og fryktelig lei meg på mine... Hun sier opp i dag, så da er hun vel vekk ved nyttår antar jeg :sukk:

Litt mer :kaffekopp: nå tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra nøkkel er gull verdt - gjør det SÅ mye enklere å ha gjester! :jepp:

Huff, skal din bestekollega slutte også altså? :kose: Min fine kollega har bare vikariat ut året, og hvis hun ikke får den faste stillingen som kanskje åpnet seg nå ender jeg opp "alene" fra januar jeg også. Og da kommer trivselen min sikkert til å synke til det halve umiddelbart, så avhengig er jeg av henne... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestekollegaen min sluttet i sommer...

Utrolig kjipt!

Men heldigvis har ikke trivselen sunket forskrekkelig mye, det går seg visst gjerne til... Kom inn et par nye kollegaer, og generell god stemning her. Heldigvis. Håper det ordner seg hos deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...