plix Skrevet 10. oktober 2012 #9601 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hei Minibelle Nå forsov jeg meg ikke i dag - men var trøtt ja. Tirsdager er trøttedag for meg fordi jeg må opp 5.20 i motsettning til resten av uka da jeg kan ligge til klokka 6. Ganske enkelt Og akkurat neglelakknavnene til OPI kan jeg faktisk hjelpe deg å oppklare (det hadde du ikkke trodd det!) - for hun som er kreativ sjef i selskapet heter: Suzi Weiss-Fischmann. Enkelt og greit Heihei tilbake Men hardusettpåmakan! Det hadde jeg faktisk ikke trodd jeg skulle få vite, og ihvertfall ikke nå, av deg! Haha måtte le høyt, morsomt sammentreff at du visste hva jeg mente :D Takk for svaret på noe jeg har lurt på kjeempe lenge! Ha en fin dag, imorgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2012 #9602 Del Skrevet 11. oktober 2012 Mårnings! Humpday er unnagjort, nå har vi startet innseilingen mot helg. Ikke feil! Parketten var rålekker! Lys og fin, men allikevel mye spill og særpreg. Og ikke dumt å få det til en bra pris heller! Kan ellers innrømme at jeg nok har litt av dette "klare-sjøl" genet jeg også... Men må også nevnes at paps og jeg jobber veldig godt sammen, og der kan jeg godt få hjelp med de helt banale tingene... Hæppi torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #9603 Del Skrevet 11. oktober 2012 God morgen! Skjønner ikke hvorfor jeg er så sinnsvakt morgentrøtt for tiden. I dag klarte jeg faktisk å sovne skikkelig igjen mellom klokka til kjæresten og min. Det er bare snakk om et kvarter og vanligvis ligger jeg bare og slumrer den stunden, men i dag: Total koma Veldig fornøyd med den parketten. Det kommer ikke så godt frem på bildet, men hvitpigmentet sitter litt igjen i furene på enkelte bord,. så det ser litt røft ut også. Det blir så fint altså. Kjæresten er helt i hundre og gleder seg til å få rigget opp stereoanlegg osv nå Jeg tror han tror at han er den eneste i huset som gleder seg til å kunne se på tv for seg selv og spille litt musikk osv. Tror ikke han har den fjerneste anelse om hvor mye jeg gleder meg til å kunne spille ei plate igjen - og se på sånne drittprogrammer jeg elsker, som Project runway og slik :hihi: Det kommer til å bli krig om den loftstua Avdelingsmøte hele dagen i dag... kjett, kjett - deretter sosial samling med øl og pizza. Blir IKKE sent på meg. Fridag i morgen og da skal jeg skru skap og endelig få ryddet opp på soverommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. oktober 2012 #9604 Del Skrevet 11. oktober 2012 God morgen Loftsstua blir knallfin, så jeg skjønner godt at det kan bli kamp om den Lykke til med møter og sosiale greier i kveld. Straks helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2012 #9605 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er så moro å se bilder fra leiligheten. Det blir knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #9606 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er gøy å se det ta form også Nå er jeg veldig utålmodig etter å få opp hyller i toppetasjen så jeg kan få inn noen bøker. Kanskje en høy - eller flere lave under skråtaket...? For når vi har fått inn alle bøkene, så blir det også orden i boden og på gjesterommet og DA kan jeg få skikkelig plass til overnattingsgjester OG kan få ryddet opp i boden Kjedereaksjon..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. oktober 2012 #9607 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg er stum av beundring over oppussingsenergien din - jeg hadde mistet piffen mye tidligere hvis det var meg! Og fin parkett! Ligner litt på vår, men din er litt røffere. Flere enn deg som er trøtt om morgenen for tiden forresten, etter at min klokka hadde ringt flere ganger og hans to, spurte en søvndrukken A meg om klokka var 7, som er tidspunktet klokka hans ringer for første gang. Eeeh, nei, den var minst kvart over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2012 #9608 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er ikke dumt å kunne sette seg foran tv'n og bare se på noe tanketomme greier av og til (Project Runway har jo sine sider, og det har sannelig Cupcake-Wars også - men ikke si det til noen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. oktober 2012 #9609 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mårnings! Håper du får en fin fredag og ei veldig god helg, Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2012 #9610 Del Skrevet 12. oktober 2012 Morn-morn! Håper du får en super fredag og en super helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 12. oktober 2012 #9611 Del Skrevet 12. oktober 2012 "Fridag" i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2012 #9612 Del Skrevet 12. oktober 2012 God fredag og herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2012 #9613 Del Skrevet 15. oktober 2012 God morgen! Hvordan går det med tiger'n? Hatt en fin helg? Alt vel? Klar for ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #9614 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) God morgen! Jeg har det med å ta helt pc-fri i helgene gitt.... ikke noe KG eller noe. Går det an? Har hatt ei utrolig fin helg. Bygde garderobeskap på fredag og fikk ryddet opp på soverommet - det var herlig! Så mye koseligere og så mye hyggeligere å ha alt i ett skap - med oversikt. Fikk lagt ferdig gulv og satt på plass sofa - pluss - pluss, var en tur på Ikea og handlet Expedit-hyller og har skrudd sammen alle sammen - og kjæresten har koblet anlegget og fått alt til å lage lyd Så lørdag kveld endte vi med å sitte på loftet med stearinlys og spille gamle vinylplater til klokka to om natta. Skikkelig stas! Og veldig romantisk I går hadde jeg kulturdag med mamma og datteren - først Astrup Fearnley, deretter middag og tilslutt ballett i Operaen. Den var kjempebra! Skikkelig herlig. Eneste drawbacket var at det var skikkelig surt vær å være ute i. Ikke moro å gå ut på Tjuvholmen når det regnet sidelengs. Ganske klar for ny uke ja - har endel gjøremål på lista i dag, men aller først må jeg få på meg linser... Ser ikke en dritt akkurat nå Er redd jeg begynner å bli forkjølt også... Isj. Men nok så går det sikkert over Endret 15. oktober 2012 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. oktober 2012 #9615 Del Skrevet 15. oktober 2012 God morgen Høres ut som du har hatt en perfekt helg! Deilig at dere begynner å komme skikkelig i orden, og den lørdagskvelden hørtes jo bare helt herlig ut God mandag, Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2012 #9616 Del Skrevet 15. oktober 2012 Høres ut som en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2012 #9617 Del Skrevet 15. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #9618 Del Skrevet 15. oktober 2012 Åhhhh... jeg har fått ipad på jobben (plasteret på såret for den rævva dårlige lønnøkningen min) og skal hjem og leke med den! Gleder meg maks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. oktober 2012 #9619 Del Skrevet 15. oktober 2012 iPad er genialt! Jeg iPaden min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. oktober 2012 #9620 Del Skrevet 15. oktober 2012 Oooh, jeg vil også ha et sånt plaster på såret! Selv om jeg ikke er så begeistret for iPad egentlig da, ikke syns jeg det er noe særlig å skrive på den (og da ryker jo KG), og ikke skjønner jeg hvordan jeg skal holde den på en behagelig måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå