Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OI! Den tapeten der var DØDSKUL! Herregud så stilig den var!!

Jepp - det syns jeg og. Den ser nesten svart ut på det bildet, men den er koksgrå med sølvprikker :nigo:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og finere skal det bli når jeg får slipt ned gulvet og lakket med silkematt gulvlakk med litt hvitt i slik at det blir lyst og flott.

Jeg er et oppussingsfantom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta dere en tur nordover om dere vil fikse et soverom til altså ;) Kjempelekker tapet!

:ler:

Jeg syns det er skikkelig moro jeg - men du vet pengene begrenser.

Nå er det nytt vindu i kjellersoverommet og deretter oppussing av det som står for tur, så er det resten av den utvendige malinga og deretter ny terasse.

Jeg skal ikke på ferie i år, for å si det sånn...

Drømmer om ny parkett i hele førsteetasjen, påbygg ved inngangsdøra (slik at det blir fintere tak over trappa), og selvsagt diigert bad/vaskerom i kjelleren - men det må selvsagt bli veldig på sikt alt dette. Jeg har jo en hage å "pusse opp" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke gulvsliping i går - maskina var i bruk, men jeg klarte faktisk å ta meg såpass i nakken at jeg ikke satte meg ned og sløvet, men dro i svømmehallen. Og det helt alene for venninna mi kunne ikke i går. Det var igrunnen ganske lite folk, så jeg fikk svømt 1500 meter, men da kjente jeg det i skulderen. Likevel - veldig fornøyd med meg selv og egen innsats ;)

Kjæresten har en jobb han driver med - ekstra - om dagen, så han var innom og spiste middag, før han dro igjen. Så kom han tilbake på kvelden og sov hos meg i natt.

Resultatet er at jeg kommer meg innmari tidlig opp, wså i dag var jeg på jobb bittelitt over halv åtte og det er nesten i tidligste laget. Får jo ryddet litt (har kastet masse bilder i dag) og får unna annet småtteri, men likevel.

Nå er kaffen klar ser jeg. :kaffekopp: er deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Så fin tapet! :hoppe: Dritstilig, rett og slett. Med nyslipt og lysere gulv pluss de skyvedørene kommer det til å bli The Lovenest. :nigo:

Bare rop ut om du har lyst til å komme og hjelpe oss med oppussing. Vi skal slipe og olje gulv samt male stuen... snart. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare rop ut om du har lyst til å komme og hjelpe oss med oppussing. Vi skal slipe og olje gulv samt male stuen... snart. :sjenert:

Anytime baby!

Jeg vet ikke hva det er med meg og oppussingsprosjekter, men det er igrunnen det aller mosomste jeg vet og ettersom årene har gått og erfaringen har blitt større, så har jeg jo skjønt at jeg både kan og får til. Og jeg elsker å gjøre det "bedre" rundt meg, fikse og reparere og se at det blir slik jeg har tenkt og slik jeg syns er fint.

Det gir meg trygghet å bygge på redet mitt.

Ble en litt sløv dag i går.

Hadde sykkel og styrketime like etter jobb, dro hjem og dusjet lagde meg laksemiddag og slengte meg ned foran tv'n. Kjæresten jobbet så han kom ikke før i ni-tida på kvelden. Vi skravla litt og fant ut at vi like godt kunne finne senga tidlig.

I dag skal jeg på kino med ei venninne og datteren hennes og i morgen er det workshop på treningssenteret og søndag blir jeg antagelig med kjæresten til hans by på visninger. Kan jo like godt delta, som å sitte her og sørge.

Litt travelt på morran her - så jeg får komme igang med jobben.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner igjen litt det du sier om trygghet av å bygge rede! Jeg føler den "hjem" følelsen vokser for hver gang vi gjør noe hjemme, eller planlegger noe vi har lyst til å gjøre. Det er fint å skape et hjem man trives i!

Og så nekter jeg forøvrig å godta at styrketime og spinning etter jobb er en "sløv" dag. Blånekter! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så nekter jeg forøvrig å godta at styrketime og spinning etter jobb er en "sløv" dag. Blånekter! :fnise:

He, he - men det føltes sånn.

Skal gi alt på worksoppen til treningssenteret i morgen - gleder meg faktisk veldig. Vi skal bidra med et par sanger hver (vi som er sykkelinstruktører) også skal vi holde en time for hverandre. Så skal vi gå gjennom timen etterpå og dele tips, vink og råd.

Det blir helt sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

På en måte enig med Supra, en ettermiddag med spinning og styrke er IKKE en sløv ettermiddag! Men så tenker jeg meg litt om, og så vet jeg at jeg fint kunne sagt det samme selv. I dag blant annet, så er planen en sløv fredagskveld. Det innebærer trening på vei hjem fra jobb, litt handling, rengjøring og middag :fnise: Og SÅ blir det sløv fredagskveld (den tida det tar før jeg sovner på sofaen....). Fort gjort å glemme treningen da gitt :ler:

Ha en alldeles super helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag igjen - denne helga har gått uthorvelig raskt. Nesten ikke merket at det har vært fri engang, men det er sikkert fordi vi ikk ehar sløvet og sovet lenge en eneste dag i helga...

Lørdag skulle jeg på workshop med treningsjobben og måtte være på senteret klokka elleve på formiddagen. Det er jo ikke uhorvelig tidlig, men nok til at det ikke ble noen lang formiddag i senga. Vi hadde bidratt med et par sanger hver og det ble satt sammen til en skikkelig maratonøkt. Kjempegøy og skikkelig slitsomt - jeg var helt skjerlven i lårene etterpå, men glad og fornøyd.

Jeg tenkte litt kort og tok ikke med sko så jeg kunne være med på saltreningen etter pausa, så det ble bare en halv treningsdag på meg, men vi var uansett bedt på middag til mamma klokka fem, så det var greit å blir ferdig litt tidlig.

Kjæresten til mamma hentet oss, så vi ikke trengte tnke på bil også spaserte vi hjem utpå kvelden. Fikk god middag og skravlet og koste oss - og var hjemme under dyna klokka tolv. Veldig godt igrunnen.

Søndag var vi også oppe tidlig og dro iveg med et skikkelig program. Vi skulle på fire visninger og innom noen kjente med div oppgaver. Var hjemme klokka åtte på kvelden i går - leide film, jekket en flaske med vin og bare sløvet resten av kvelden.

Det var greit å være med, men sånn omtrent halvvegs ble jeg skikkelig deppa og trist. Det er skikkelig vanskelig dette her, men det må jo bare gjøres - det føles vondt, men det er nå bare sånn det er nå.

Håper veldig på den siste leiligheten vi så på. Det er et oppussingsobjekt, men med skikkelig fin beliggenhet, så den kan bli veldig bra. Vi vet vel hvordan det har gått innen dagen i dag er omme, tenker jeg. Spent på det.

Og det var vel hele helga mi.

Litt trøtt i dag, for vi ble liggende å snakke sammen ganske lenge i går om tankene våre og om tida fremover. Det hjelper å snakke og han er heldigvis veldig flink til det, kjæresten, men jeg venter veldig på at tiden skal gå nå. Jeg vil nesten bare ha det overstått.

Snart er jeg alene igjen og det er liksom ikke noen vei tilbake, så jeg kan like gjerne få det med en gang. :sukk:

Uansett... Nå skal jeg forberede meg på en ny tilværelse - kan skru opp treningsintensiteten, kan kjøre kosthold på nytt osv uten at det er noe praktisk i veien for det.

Vi vil jo ha hverandre. Jeg er bare så trøtt av å kjempe for alt og så trøtt av å måtte nullstille drømmene mine gang på gang. Jeg vil jo bare ha det normalt, rolig og forutsigbart. Jeg vil ha en fin mann å dele livet mitt med. Dele alt med. Det kan da ikke være for mye forlangt det?

Nå må jeg ha litt :kaffekopp: og starte dagen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Det er ikke for mye forlangt nei... Men er visst ikke alltid vi får det sånn vi vil, dessverre. Selv om jeg så inderlig skulle ønske at alt ordnet seg!

Håper du får en bra mandag, Suzy!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhoi... sykkeltimene var tøffe i går, så i dag er jeg rett og slett sliten i kroppen. Det er rart hvordan det er ulik dagsform fra gang til gang og helt ulik følelse. Den første føltes veldig bra, men den siste var skikkelig tung. Trenger vel all den trimmen jeg kan få, så da... ;)

Har funnet frem Sykehuskuren fra skuffen. Jeg tror ikke at jeg kan slanke meg på den måten altså, men det er en veldig ok måte å starte en offensiv på. Da får jeg følelsen av å ha renset skikkelig opp i systemet og kan begynne på null på et vis. Vanskelig å foklare, men det fungerte fint for meg i fjor vår, så det fungerer helt sikkert i år også.

I dag skal vi i møte hele gjengen et stykke unna - så da var mye av den dagen gått, tenker jeg :sukk: Hater slike møtedager. De er så ineffektive!

Det ble ikke noen leilighet i går heller - kjæresten ble overbydd av en annen helt på slutten. Skikkelig irritabelt. Det betyr at det blir full runde neste helg også. Heldigvis har det kommet i allefall en til som ser skikkelig fin ut, så da er det håp.

Nå får jeg få gjort litt før jeg må ut på tur.

Ha en fin dag alle som stikker nesa innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

En fin dag til deg også, Suzy!

Jeg var på styrke i sal i går, og kjenner allerede at det kribler litt i lårmusklene og biceps... Herlig :rolleyes: Hihi! Godt å ha brukt kroppen litt da!

Håper dere har litt finvær østpå, her er det mye vind, men strålende :sol: i dag. Lengter ut!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...