Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

:ler:

Det likte jeg veldig godt med timen i går, konsise beskjeder og ikke for mye masing. Og mye frihet rundt når vi ville sitte og stå, så lenge vi fulgte pulssonene. Fungerte knallbra!!

Håper Suzy har en fin kveld! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld!

Nå står kompis i stua og klipper ledninger og fikser brytere, kjæresten er oppe og maler gangen til loftstua (og det betyr at jeg snart kan få ryddet på plass kommode og annet slik at det kan bli litt orden der oppe (ikke lenger håndklær i søplesekk for eksempel :roll:). Jeg har bare satt meg ned faktisk, men har handlet mat til selskap med 17 pers i dag og forberedt ganske mye - så mye som er mulig vel - pluss sjauet ny sofa for de kom i dag.

Nå er det så fint hos oss at det nesten er utrolig :sjenert:

Tapeten ble kul forøvrig - veldig kul, men da jeg kom hjem hadde kjæresten gitt opp å finne hvor mønsteret skulle matche og konkludert med at det ikke var noe mønster - så det har blitt en liten ekstraeffekt kan du si. Det ser faktisk kult ut, men det er jo ikke helt riktig. Og da jeg fikk 45 sekunder på meg så fant jeg mønsteret med en gang så klart... :roll: Ja, ja... utålmodige sveiseblinde mannfolk, sier jeg bare....

Nå er den på veggen og den er for dyr til å tas ned igjen :ler: Så vi må bare lære oss å glemme det.

Matmekking i morgen. Skal ha lammelår og fløtegratinerte poteter, så jeg skal skrelle og skjære og legge i lag, helle over melk og fløte osv osv osv - og sette klart - pluss steke tre digre lår i morgen. Spennende. Men det blir nok bra. Med litt skikkelig planlegging bør vi kunne ta det litt med ro lørdag formiddag og kanskje ligge litt lenge og?

Må vel si jeg forventer kaffe på senga akkurat den dagen :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det var litt av noen festplaner! Er det kun i anledning bra-dame-dagen, eller slår dere det sammen med en innflytningsfest også? Her er det jo også stort lag på lørdag, men jeg er glad vi bare skal servere kake altså! Er jammenmeg nok å ordne uansett, så jeg tar virkelig av meg hatten for deg som serverer middag til en så stor gjeng. :pls:

Bra tapeten ble bra uansett da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra-dame-dagen? :klo:

Fest?

Burde man festet denne helga? :klo:

Utrolig kul tapet, og sprekt valg! Moro å få se :jepp:

Ønsker en finfin fredag, og håper at Suzy har det fint og er litt mindre sliten.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Håper du er i rute og har full kontroll til bra-dame-dagen! Den er jo ekstra gjev for din del i år ;)

Min far fyller forøvrig 80 år i morgen. En bra dag å ha bursdag på ;)

Ha en fin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag damer!

Forberedelsene går sin gang. Har ikke fått gjort stort i dag faktisk, men har landet på at fire og en halv kilo potet er nok og at lammet nok blir stekt selv om det er elektriker på kjøkkenet mitt og jeg ikke får gjort noe der akkurat nå...

Men nå er snart trapperommet oppe ferdig - og da kan jeg vaske og rydde der. Og få orden på sengetøy og håndklær. Så får det bli steking utover kvelden og vin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag!

Snakker om knalldag! Startet dagen med kaffe og pakker på senga i dag - fikk røde lammetøfler og nyyydelig genser :nigo: og litt :kline::sjenert:

Nå har vi vært og handlet det aller siste og jeg skal snart i gang med å lage istand fløtepotetene slik at det blir litt mer romslig i kjøleskapet. Alle lår ble stekt i går og ligger kaldt og resten er klart også. Dette blir veldig stas. Gleeeeder meg til lam :wow::spise:

Vi blir femten stykker så jeg tror det blir livlig her i kveld, men jeg gleder meg skikkelig!

Har surfet FB og koser meg glugg ihjel på bursdagen. Hilsener er det koseligste jeg vet og dem er det nok av der :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: :bursdag:

Gratulerer på etterskudd!!

:bursdag: :bursdag:

Håper dere hadde en kjempe fin kveld!

Lammelår og fløtegratinerte poteter er noe av det beste jeg vet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Håper festen var vellykket og at alle koste seg :) Regner med at dere holdt på ut i de små timer, og at Suzy er en smule redusert i dag ;)

God søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag!

Arbeidsdagen har egentlig bare gått i ett i dag, og plutselig kom jeg på at det jo er noe som heter KG :sjenert:

Tusen takk for hilsener på dagen!

Hadde en kjempeherlig bursdag og det ble en veldig velykket fest. Alle ble foret så de knapt klarte å stå på beina og de fleste ble sånn passe børst :ler: Var i seng litt over tre og oppe igjen halv ti dagen etter og i ganske ok form. Hadde jo overnattingsbesøk så syntes jeg måtte komme meg ut av bingen for å lage frokost og rydde opp det siste.

Resten av dagen ble sånn passe sløv. Bakte kake, renset den siste lammesteken og frøs den ned og varmet opp igjen rester fra dagen før, fikk vasket to maskiner med klær også, så litt ble da gjort, selv om jeg kanskje ikke var mest effektiv :fnise:

Ingen planer etter jobb i dag og gleder meg til å dra hjem og pusle litt bare. Har blitt veldig hjemmekjær i det siste... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...