Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Antagelig er det lurt, sjøl om det kjennes litt fælt akkurat nå....

Skjønner deg godt, har nok mye av de samme tankene og følelsene rundt en sånn ting jeg også. Denne hersens samvittigheten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner til den dårlige samvittigheten, men du må bare tenke at jobben ikke har noe godt av at du kjører deg i grøfta heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Helt sikkert lurt å jobbe redusert litt til, så kan du komme deg ovenpå igjen. Det er i hvert fall ingen som er tjent med at du går på en skikkelig smell.

Forresten blir det veldig fint hos dere, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Dere har selvsagt helt rett - det er bedre å ta det litt med ro og forsøke å komme ovenpå igjen enn det er å slite seg helt ned. Jeg har aldri vært flink til å være sjuk, så jeg sliter litt med å bare godta det. Men, jeg kjenner det er sårt inni meg fortsatt og hver gang jeg skal fortelle om det til noen så begynne jeg å gråte sånn temmelig ukontrollert - og det tyder vel på at systemet er en tanke overbelastet fortsatt.... :vetikke: Jeg får forsøke å gråte litt mer kanskje..? Og få det ut, eller no...

Det er godt - eller det blir godt samme hva. Jeg gleder meg til å kunne være litt hjemme og pusle nå.

Og det blir skikkelig fint hos oss - det er sikkert! Jeg er så fornøyd :nigo:

Foreløpig er det rotete som pokker, men jeg jobber med saken. Ryddet inn et skift med klær i klesskapet i går og tror jeg må ta meg sammen og sortere kjoler litt skikkelig nå - jeg har for mye altså :overrasket:

Skulle funnet et veldig smart oppbevaringsopplegg for sko også, for dem er det jammen endel av også :sjenert:

Nåja... søndag blir det henting av mitt stæsj - så kan jeg bruke fritiden fremover til å organisere heimen slik jeg vil ha den. Det blir utrolig bra.

Sykkel igjen i ettermiddag - rett etter frisør - og etter sykkel core. Så er det slutt på uka og det er nesten like greit. I morgen kommer mamma og datteren på besøk for å kikke på huset og for å få lunsj (og shoppe litt i byen). Gleder meg til å vise frem!

Nå må jeg ha en da litt mer :kaffekopp: tror jeg - det er kjølig i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe rart at du begynner å gråte ukontrollert jeg, betyr ikke nødvendigvis at systemet er overbelastet heller - for det er jo helt klart trist og tragisk og forferdelig, så gråt og andre reaksjoner er helt naturlig!

Så gøy å vise frem huset! Nå fremover er du jo der jeg var i fjor, med ny bopel som ingen har sett og alle skal ha the grand tour når de kommer på besøk. Så da er det bare å holde soverommet plettfritt til enhver tid! ;) Men det er fryktelig moro da, syns det blir moro selv jeg å få besøk av endel fra vgs-klassen min på fredag som ikke har vært her, og så kommer det jo endel i 30-årsdagen til A som ikke har vært her før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett Juliane. Jeg er vel rett og slett bare lei meg for alt sammen.

Ja det er utrolig gøy å vise frem. Jeg elsker det! Syns det er så mporo å vise hva vi har gjort og hvordan alt er :hoppendeglad:

Det ble forresten ikke Ikea og Europris i går. Jeg fikk plugget inn vaskemaskina og tatt en klesvask istedet - og handlet knotter til nattbordene våre, som jeg skal male om :nigo:

Tenker jeg satser på en liten tur på de nevnte fredag formiddag - tidlig, så slipper jeg kø av alle slag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Det er jammen godt du har noe positivt å bruke tida di på oppe i alt det vanskelige! Det er jo så moro å endelig ha kommet inn i eget hus og se ting ta form :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Good morning! :kaffekopp:

Du er vel i full gang med forskjønning av den nye heimen. Nydelige engler du hadde fått i hus, forresten ;)

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Håper du fikk en fin dag sammen med datteren og moren din før helga. Tipper det var stas å vise fram den nye boligen.

Og i morgen er det henting av flyttelasset ditt. Snart i mål da. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...