Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

På jobb med verdens støleste legger. Jepp, jeg måtte gå baklengs ned trappa i dag og kjæresten hold på å le på seg brokk av ganglaget mitt. Det festlige er at jeg skal ha 70 minutters spinningtime i ettermiddag... Det kommer nok til å bli moro. Forhåpentligvis får jeg varmet dem litt opp igjen så de løsner en smule, for dette er virkelig ille.

JA - jeg har offisielt flyttet (meldte flytting sist uke - fra den 16.), og har sovet to netter i huset og sovet ufattelig godt! Vi fikk inn kjøleskapet og vaskemaskina i går, så nå er det bare noe småplukk igjen i leiligheten og selvsagt vasken. men jeg begynte så smått på den i går og har fått tatt halve kjøkkenet ca, så det skal nok gå greit det og. Overtagelsen er tirsdag om en uke, så vi har god tid.

Til helga - søndag - så kjører vi flyttelasset mitt og når det er i hus så er det bare å slappe av. Selvsagt blir det pusling og mekking da og, men da er vi i det huset som puslingen og mekkingen foregår i og det er noe annet, tross alt enn å drive mellom to hus hele tiden.

Sliten i dag :fnise: Det har vært mye kroppsarbeid de siste to ukene altså.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Ser deg for meg der du stavrer baklengs ned trappa :ler: Håper du overlevde spinning i dag, og at du er i stand til å stå på beina i morgen!

Gratulerer med innflytting :blomst: Tenker det er deilig å være i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Jo spinn i går gikk veldig bra og jammen har jeg ikke startet dagen med spinn i dag og, så nå føles ikke leggene så aller verst. Det hjalp helt klart å varme dem skikkelig opp igjen - men fyttih***ete så vondt det var de første tjue minuttene i går altså! :overrasket:

Altså går jeg så det suser i dag :ler: Det gjør fortsatt vondt så klart, men det er så mye bedre.

Skal til legen om et kvarter. Litt usikker på hva jeg skal be om, men kanskje jeg satser på delvis sjukemelding to uker til. Tror kanskje det hadde vært godt, men jeg kjenner jeg syns det er vanskelig... Jeg får dårlig samvittighet og har vondt for å tenke på meg selv, rett og slett :sjenert:

Kjæresten ringte akkurat og har blitt bedt med på golf i dag, så da tar jeg meg av middag og¨så lurer jeg rett og slett på om jeg skal bevilge meg en tur på Ikea og Europris for å handle esker og knotter og slikt... Skal kjenne litt på det, men tror det hadde vært litt stas :) Alternativet er å dra opp i leilgheten for å vaske kjøkkenet... Det trengs jo det og, men er så innmari mye kjedeligere!

Oj, nå må jeg stikke opp, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde helt klart valgt Ikea og Europris framfor vasking... :nigo:

Jeg heller igrunnen dit jeg også ja.... :fnise:

Ja, ja... sjukemeldt 40 % videre til den 5. oktober. Greit tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke dumt med et par uker til redusert, så får du hentet deg inn litt ekstra, og kommer litt ovenpå og ikke bare i vater. Og kan gyve løst i 100% og kjenne at du faktisk klarer det greit! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...