Skravla Skrevet 14. september 2012 #9461 Del Skrevet 14. september 2012 *spent på app* Så uttalelse i lokalavisen. Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. september 2012 Forfatter #9462 Del Skrevet 15. september 2012 Takk og takk damer - nå har jeg pakket og spist frokost ca samtidig - og nå skal jeg begynne å bære ned alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. september 2012 #9463 Del Skrevet 16. september 2012 Er du offisielt flyttet nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2012 #9464 Del Skrevet 16. september 2012 Kjenner jeg katta rett, så har hun vel sovet i nyhuset i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. september 2012 #9465 Del Skrevet 16. september 2012 Grattis med førstenatta unnagjort! Sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2012 Forfatter #9466 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) God morgen! På jobb med verdens støleste legger. Jepp, jeg måtte gå baklengs ned trappa i dag og kjæresten hold på å le på seg brokk av ganglaget mitt. Det festlige er at jeg skal ha 70 minutters spinningtime i ettermiddag... Det kommer nok til å bli moro. Forhåpentligvis får jeg varmet dem litt opp igjen så de løsner en smule, for dette er virkelig ille. JA - jeg har offisielt flyttet (meldte flytting sist uke - fra den 16.), og har sovet to netter i huset og sovet ufattelig godt! Vi fikk inn kjøleskapet og vaskemaskina i går, så nå er det bare noe småplukk igjen i leiligheten og selvsagt vasken. men jeg begynte så smått på den i går og har fått tatt halve kjøkkenet ca, så det skal nok gå greit det og. Overtagelsen er tirsdag om en uke, så vi har god tid. Til helga - søndag - så kjører vi flyttelasset mitt og når det er i hus så er det bare å slappe av. Selvsagt blir det pusling og mekking da og, men da er vi i det huset som puslingen og mekkingen foregår i og det er noe annet, tross alt enn å drive mellom to hus hele tiden. Sliten i dag Det har vært mye kroppsarbeid de siste to ukene altså. Endret 17. september 2012 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2012 Forfatter #9467 Del Skrevet 17. september 2012 Hm... ? Lurer på hvorfor det ikke synes på lista at jeg har skrevet et innlegg her i dag? Mye teknisk krølleball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. september 2012 #9468 Del Skrevet 17. september 2012 De leggene har nok fått kjørt seg skikkelig de siste dagene og ukene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2012 Forfatter #9469 Del Skrevet 17. september 2012 Det er skikkelig vondt asså! Humper avgårde som ei gammal kjærring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. september 2012 #9470 Del Skrevet 17. september 2012 Er veldig glad det ikke er mine legger som er sånn og som skal spinne senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. september 2012 Forfatter #9471 Del Skrevet 17. september 2012 Det kan bli mer enn spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. september 2012 #9472 Del Skrevet 17. september 2012 Oisann, her ser det ut til å bli en spennende spinningøkt i ettermiddag. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. september 2012 #9473 Del Skrevet 17. september 2012 Ser deg for meg der du stavrer baklengs ned trappa Håper du overlevde spinning i dag, og at du er i stand til å stå på beina i morgen! Gratulerer med innflytting Tenker det er deilig å være i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. september 2012 #9474 Del Skrevet 18. september 2012 Nå, hvordan gikk det i går? Og ikke minst, hvordan går det i dag? Klarer du å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. september 2012 #9475 Del Skrevet 18. september 2012 Lurer på det samme som RR Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. september 2012 Forfatter #9476 Del Skrevet 18. september 2012 God morgen! Jo spinn i går gikk veldig bra og jammen har jeg ikke startet dagen med spinn i dag og, så nå føles ikke leggene så aller verst. Det hjalp helt klart å varme dem skikkelig opp igjen - men fyttih***ete så vondt det var de første tjue minuttene i går altså! Altså går jeg så det suser i dag Det gjør fortsatt vondt så klart, men det er så mye bedre. Skal til legen om et kvarter. Litt usikker på hva jeg skal be om, men kanskje jeg satser på delvis sjukemelding to uker til. Tror kanskje det hadde vært godt, men jeg kjenner jeg syns det er vanskelig... Jeg får dårlig samvittighet og har vondt for å tenke på meg selv, rett og slett Kjæresten ringte akkurat og har blitt bedt med på golf i dag, så da tar jeg meg av middag og¨så lurer jeg rett og slett på om jeg skal bevilge meg en tur på Ikea og Europris for å handle esker og knotter og slikt... Skal kjenne litt på det, men tror det hadde vært litt stas Alternativet er å dra opp i leilgheten for å vaske kjøkkenet... Det trengs jo det og, men er så innmari mye kjedeligere! Oj, nå må jeg stikke opp, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2012 #9477 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg hadde helt klart valgt Ikea og Europris framfor vasking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. september 2012 Forfatter #9478 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg hadde helt klart valgt Ikea og Europris framfor vasking... Jeg heller igrunnen dit jeg også ja.... Ja, ja... sjukemeldt 40 % videre til den 5. oktober. Greit tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. september 2012 #9479 Del Skrevet 18. september 2012 Sikkert ikke dumt med et par uker til redusert, så får du hentet deg inn litt ekstra, og kommer litt ovenpå og ikke bare i vater. Og kan gyve løst i 100% og kjenne at du faktisk klarer det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. september 2012 Forfatter #9480 Del Skrevet 18. september 2012 Antagelig er det lurt, sjøl om det kjennes litt fælt akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå