Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Blir veldig spennende å se hvordan resultatet blir! Veldig bra at dere knocker ned de 80-tallsbuene i alle fall. :fnise: Dere er jo tydeligvis rimelig handy og arbeidsvillige begge to, så jeg tipper det blir superbra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er definitivt både handy og arbeidsvillige begge to, så dette kommer til å bli flott.

Fargevalget kom vi i mål med i går også og det blir sand i stua, hvit lin (nederste fargen) på kjøkkenet og duck egg blue på soverommet. Det tenker jeg blir fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Nå begynner det virkelig å røyne på gitt... det er tungt med jobb hele dagen og oppussing om kvelden. Drev på til klokka 21 i går også og i dag var det vanskelig å stå opp. Jeg fikk malt første strøk på soverommet i går - med duck egg blue og det ble så utrolig fint! Kjæresten var i utgangspunktet litt skeptisk til fargen, men han ble gledelig overrasket han også. Moro :nigo:

I dag er det sykkeltime og core, så jeg rekker ikke ned i huset før sju-halv åtte, men jeg får vel vært med på noe og jeg har tross alt hele torsdag og hele fredag på meg, så det skal nok gå. Får kjæresten malt taket på soverommet i dag, så kan jeg male strøk to i morgen og da er det rommet straks klart :)

Det går jo fremover.

Men nå håper jeg :kaffekopp: er klar snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Travle dager for deg nå for tiden! Du får ikke ta deg helt ut nå da. Skjønner at dere står på det dere kan for å bli fortest mulig ferdig. Når går flyttelasset?

Ha en fin-fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som lange og travle dager ja..

Må ikke glemme at du skal slappe av litt også! Er en grunn til at du er sykemeldt vettu, og kroppen trenger hvile... :klem:

Holdt på til rundt 2030 i går selv, og merker at det blir lange dager. Men jeg ser tross alt enden på det i dag eller i morra (har en plan om at det er i dag som gjelder), og kan så slappe av litt. For det trengs! :opplyser:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at jeg er sjukemeldt delvis gjør at jeg føler jeg kan slappe av litt i morgen kveld - og sove litt lenger i morgen tidlig. Og det hjelper veldig det.

Dessuten føles det fint å gjøre noe fysisk og bli sliten i kroppen og ikke bare i hodet. Jeg har vært mye mindre "på gråten" den siste uka og det sier nok litt om at det er bra for meg å være aktiv på denne måten. Det er klare mål, konkrete oppgaver og det krever ikke så mye grubling (annet enn på en hyggelig måte).

Flyttelasset går forhåpenligvis helga 15.-16., kanskje en av dagene i uka etterpå. Mitt lass går sannsynligvis helga etter, eller siste helga i september. Det er igrunnen det jeg lengter mest etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt! :klem:

Litt rolige kvelder og litt lengre morgener høres ut som en bra plan, i tillegg til fysisk sliten uten for mye tankevirksomhet. Er viktig å tenke på seg selv oppi alt også vettu... :hug:

Skjønner godt du gleder deg til å få alle tingene dine igjen. Du har vel et solid lass på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp... det er et 10 kvadratemers rom som er fylt til randen, så det er endel. Men det er ikke sofa og ikke seng f.eks, så det er ikke helt villt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaarrrghh... alt fokus er vekk. Jeg er trøtt og fjern - og har så lite lyst til å sykle etterpå at det nesten gjør litt vondt, men jeg har ikke noe valg gitt. Av og til er det ganske greit å ikke ha noe valg, for neimen om jeg hadde trent om jeg kunne velge det bort i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det oppussing ja. Dvs jeg er alene om det i dag. Kjæresten har jo ikke fri på dagen, og han skal på et jobbarrangement på kvelden, så da er det meg. Men jeg har en klar plan: Male siste strøk på soverom og første på kjøkken - så får vi se om jeg gidder noe annet også, men det er i allefall planen.

Har sovet lenge - helt til åtte - og føler meg vanvittig opplagt faktisk.

Venter bare på at klesvasken skal bli ferdig, så jeg kan henge opp den før jeg drar - også er det bare å dra ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hvordan gikk timen i går? Mye folk?

Skjønner godt at fokuset er andre steder enn på spinning for øyeblikket, og det skulle jo egentlig bare mangle. Dessuten får du jo masse bevegelse av ymse muskler av maling og sjauing, så absolutt ingen krise at det blir litt mindre trening på deg om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bare to på sykkeltimen, men coretimen var til gjengjeld full, så det var igrunnen greit - og jeg ble veldig energisk etter treninga - så det var nok godt jeg måtte anyway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en tur før det bærer ned til oppussingsheimen :ler:

Har fått ligge lenge og late meg i dag, for vi har snekker som setter opp det nye taket vårt i stua, denne helga (en venn av oss altså) og da er kjæresten handyman og vi får ikke gjort så veldig mye annet enn det uansett.

Jeg begynte på kjøkkenskapene i går etter å ha vært avgårde og funnet helt nye håndtak. Begynte å gå løs på dem med sterkt salmiakkvann og det kjøkkenet kan ikke ha sett såpe og vann på gudene vet hvor lenge. Jeg måtte bytte vann for hvert nytt skap! Helt jævlig... men til trøst så har vi foreløpig skrinlagt planen om at vi må male skapdørene fordi de er så gule.... De har skiftet farge - bokstavelig talt.

Så da vasker jeg og skrur på nye håndtak og vips nytt kjøkken :nigo:

Da får jeg vel sette i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Greit å få "nye" kjøkkenskap bare ved å vaske og bytte håndtak. Så bildene, og håndtakene ga kjøkkenet et helt annet uttrykk. Kjempefint :)

Håper dere er i rute til innflytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er! Imponert rett og slett!

Og moro når det "bare" skal vann og såpe til og et sett nye håndtak for å få nytt kjøkken.

Serverer litt :kaffekopp: og ønsker en strålende søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...