Suzy Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 9. mars 2009 Mandag I dag er jeg mor til en 17- åring. Det føles vannvittig rart! Hatt en ganske deilig helg egentlig. Fredag hadde jeg sykkeltime rett etter jobb, så dro vi på revy og koste oss - også var det hjem i sofakroken. Vi skulle begge opp tidlig på lørdag, så det var greit igrunnen. Lørdag hadde jeg sykkeltime pluss styrke klokka 10, så da var det bare å komme seg ut av "bingen" så fort som mulig. Det var egentlig en deilig start på dagen, men jeg klappet litt sammen etterpå. Fikk nå likevel ryddet litt, tatt et par ganske lange skravletelefoner med venninner, besøkt ei venninne med baby, og da kjæresten kom hjem igjen (han kjørte et flyttelass), så gikk vi ut og spiste. Tok noen øl ute og kikket på livet og var hjemme i seng til halv to, men så ble vi liggende og prate også gikk det litt hull på byllen for meg, så klokka ble godt over tre før vi sovnet. Jeg gråt litt og fortvilte litt og fikk luftet ut bekymringer og sorg, og føler meg mye bedre nå. Han er utrolig fin. Det er liksom ikke mer å si om det. Søndag latet vi oss skikkelig. Sov lenge, spiste skikkelig egg og bacon frokost, og la oss igjen etterpå Skikkelig kose-søndag. Bakte kake og ordnet litt i huset, for det kom slekt for å feire datteren på kvelden. Mens jeg fikset kake så tapetserte kjæresten veggen på soverommet mitt - og det ble så utrolig fint! helt utrolig stilig, ble det. Mye finere enn jeg hadde trodd faktisk! Hurra!! Litt sent kvelden i går (igjen), men med kjæresten inntil meg, ny vegg og lettere sinn gjorde det ikke noe. Jeg har sovet godt og ser lysere på alt. I dag er jeg nærmest alene på jobb, så jeg får vel få opp farten her. Huff dette kommer til å bli en shitty dag... på jobb vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 9. mars 2009 #922 Del Skrevet 9. mars 2009 God morgen, Suzy! Godt å høre at du ser litt lysere på tingene i forhold til kjæresten! Serverer litt og håper dagen ikke blir helt shit, sånn jobbmessig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 9. mars 2009 #923 Del Skrevet 9. mars 2009 Utrolig godt å høre at du føler deg bedre i forhold til hele situasjonen nå! Du fortjener virkelig intet mindre enn å være tvers igjennom lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 10. mars 2009 #924 Del Skrevet 10. mars 2009 Setter med ned med en og synes det er supert at det går bedre med deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #925 Del Skrevet 10. mars 2009 Våken! Nesten i allefall. I går var trening tungt- vet ikke om det er mentalt, men å legge på seg to kilo er en kjempeforskjell for meg. Jeg føler meg tyngre i kroppen, merkbart større og mer løs rundt magen. Merkelig. Men nå er det bestemt - så fort kjæresten er vekk skal jeg ta en ukes rensekur - så skal jeg begynne helt på nytt med nullkarbo i fjorten dager og deretter komme meg på et levelig nivå igjen. Skal greie å komme meg ned de nødvendige seks kiloene før sommeren - og kanskje forhåpentligvis fire til før høsten. Så det så. Nok slankevas - nå må jeg visst jobbe her. Humøret er godt i dag og. Alt er lettere etter at jeg har fått "steamet av" litt. Det hjelper med forsikringer når man er usikker og redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 10. mars 2009 #926 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg blir så utrolig glad for å lese at det går bedre med deg, Suzy! Det fortjener du virkelig. Og hurra for kjærest som tapetserte soverom (bilder? ) og nesten voksen datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. mars 2009 #927 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg kunne ikke vært mer enig .. Jeg er også kjempeglad for å se at det går bedre litt etter litt! Du fortjener virkelig å ha det bra. Forresten, inne på facebook, så fant jeg ei som du er venn med, som ble tagget i et bilde sammen med meg, av min kollegas kone. Innviklet? Det er ikke et bilde-bilde altså, men sånn "En jeg syns er en god mor", sånn type gruppebilde. Liten verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #928 Del Skrevet 11. mars 2009 Jøss! verden er virkelig liten ja Jeg forundres stadig over folk som kjenner og er i slekt med osv... Det er nå litt gøy også. Bilder ja - åssen legger man ut det da? Det ble utrolig kult forøvrig I går hadde jeg årets hittil lateste dag. Gjorde ikke en døyt etter jobben, bare laget middag til man nog barn, forøkte å handle gulvlakk men kom tjue minutter for sent (Maxbo stenger visst klokka 18... ) og tilbrakte resten av kvelden på sofaen. Huff og huff... Men jeg kom meg tidlig i seng og å sove mye det har en hel del å si for den generelle tilstanden gitt. Jeg merker godt at jeg har vært mye flinkere til å legge meg denne uka her. Får se hvordan det blir i kveld, for om kjæresten får låne slipemaskin, så blir det gulvsliping i kveld og kanskje til og med første strøk med lakk - om jeg er heldig. Men da blir det i allefall sjauing først av alt som står på gulvet og da blir det ikke svømming i kveld - og jeg må søke om å få overnatte hos kjæresten, for det er ikek noe gøy å sove i kjelleren. Får se. Nå må jeg jobbe - mye å gjøre i dag. Humøret er fortsatt lysere forresten. Jeg tenker mye på at vi tross alt er veldig glade i hverandre og at vi faktisk begge to gjerne vil få det til. Det må jo være et bra utgangspunkt det, tross alt. Ja, ja... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. mars 2009 #929 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, tross alt, så er det et veldig godt utgangspunkt! Det er jo mange som går inn i slike situasjoner der den ene gjerne er litt usikker og kanskje ikke er helt "med". Jeg tenker kanskje litt sånn som at VIL man, så går det. Man kommer gjerne styrket ut av det også? Du er en "ræser" (racer) på oppussing, herlighet! Samboeren maser om det, mens jeg er bare sånn halvhjertet med! Klarer liksom ikke ta stilling til 15 forskjellige panelplater som ALLE ser helt like ut .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. mars 2009 #930 Del Skrevet 11. mars 2009 Dere har et veldig godt utgangspunkt, absolutt! Og er så godt å se at humøret ditt er bedre! Må si meg enig med Supra, du er en racer på oppussinga! Jeg burde malt soverommet, burde malt eller byttet garderobe, burde... Men så er det liksom helt ok som det er (tenker jeg, for da slipper jeg jo å gjøre noe med det...). Egentlig ikke lat, men er bare tiltak. Om veggene skal være eggehvit, lys antikk, antikkhvit, you name it... Er de ikke ganske like? Brukte lys antikk på kjøkkenet og ble veldig fornøyd, så aner meg at jeg evt kommer til å kjøre på den videre også. Men så er det jo skrekkelig kult med en sånn kontrastvegg med tapet, og litt farge også da. Men hvordan finner man ut hva som fungerer? Og hva som er fint sammen? Tror jeg er litt fargeblind når det kommer til sånne ting... Jaja, får heller spare penger og dukke ned i reisekatalogene igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. mars 2009 #931 Del Skrevet 11. mars 2009 Kontrastvegger er litt kule! Vi har det på soverommet, se bare på bildet! Ikke bry dere om de rene klærne på sengen... Bildet gir ikke noe godt inntrykk av soverommet, men det er tatt dagen etter vi flyttet inn da.. men det viser veggene i alle fall! De to andre som ikke vises er lyse som den til høyre der. Syns det er litt kult jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. mars 2009 #932 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjempestilig! Har sett flere eksempler på rom der en vegg enten har en annen/mørkere farge, eller en kul tapet, og det gjør virkelig sitt. Synes det er gøy å få det til, og moro når det står på, men er ikke den store interiørfantasten har jeg innsett. Har venninner som bytter gardiner i stua annenhver uke, som har fjorten ulike sett av puter, duker, lys og servietter etc. Hos meg har det ikke skjedd de store endringene siden jeg flyttet inn, og jeg trives faktisk Ikke så kravstor gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #933 Del Skrevet 11. mars 2009 Men hvordan setter dere inn bilde?? (vil vise frem veggen sin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. mars 2009 #934 Del Skrevet 11. mars 2009 Du gjør det inne på "skriv svar" og bare laster opp bilde der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #935 Del Skrevet 11. mars 2009 Hæ? Jammen det står jo bare en url der.. jeg har jo ikke bildet liggende på nett...? *føler seg teit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. mars 2009 #936 Del Skrevet 11. mars 2009 Neida, det er under selve tekstfeltet. Der står det "Vedlegg", og så kan du "Bla igjennom". Ser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #937 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja nå fant jeg det Så tett i pappen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #938 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg får jo ikke lastet det opp! Å nå blir jeg forbanna her... Endret 11. mars 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. mars 2009 #939 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det større enn 2mb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #940 Del Skrevet 11. mars 2009 Er det større enn 2mb? Det kan hende - prøvde ett annet (som du ser) og det funket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå