Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, den armkroken er gull verdt av og til! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og hilser på, og håper du har hatt en fin helg og søndag! :klemmer:

Skrevet (endret)

Er innom med en liten :goodbye: Og ser for meg en Suzy som gleder seg veldig til å flytte inn i eget hus med kjæresten ;) Ikke mange dagene igjen, nå ...

Endret av fairygirl
Skrevet

God morgen!

Fairy - du har klarsyn - ingen tvil om det :fnise: Gleder meg helt sinnsykt og teller ned nå - bare fire dager igjen :hoppendeglad:

Litt tung i sessen i dag dog... Våknet i dag tidlig - ca halv fire eller så - av at røykvarsleren klasket i gulvet ute i gangen, kjente jeg måtte på do og gikk ...også i seng igjen. Der duppet jeg av litt, men så var det etterhvert umulig å sovne for kjæresten snorket så ille (og så uregelmessig) at jeg bare ikke klarte å stenge av. Kvart over fem kapitulerte jeg og tok med dyna til stua, sovnet selvsagt og var helt i koma klokka seks da klokka ringte :roll:

Stønn...

Føler meg tygd og spyttet ut.

I dag har jeg med yogaklær og satser for fullt på å komme inn i tralten igjen. Det blir litt mindre trening en stund, antar jeg, ettersom det blir flytt, rydd og puss all tilgjengelig fritid den kommende måneden, men det er greit å ha kommet litt i gang likevel.

Lege i dag også, fellesmøte på jobb og litt å gjøre - så da er vel dagen mer eller mindre ferdigplanlagt da?

:kaffekopp:

Skrevet

4 dager! :strix:

Herlig!

Skjønner godt du teller ned og gleder deg stort! Endelig! :hoppe:

Komafuggel her også (om det skulle være noen trøst), og planer om trening... :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Slitsomt å ikke få sove nok, altså! Det kan ta knekken på selv den beste. Håper du kommer deg greit gjennom dagen, lell :)

Og bare fire dager! :hoppe:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du får en fin dag, selv om det ble litt lite søvn i natt. :)

Og bare fire dager igjen da gitt... :hoppe:

Skrevet

Jeg er helt skeiv i hodet, kjenner jeg, men jeg drikker kaffe så det tyter ut av ørene og satser på at det går bra :ler:

Vi tilbrakte halve dagen i går med å planlegge og diskutere hus og oppussing og hvem, hva og hvor - det er så utrolig moro å gjøre det sammen - moro å sammenligne smak og så videre. Dette blir så bra!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Å planlegge er halve moroa! Og snart kan dere komme skikkelig i gang. Tenker det skal bli deilig å få noe som er felles, plass til dine ting og å skape et hjem sammen :)

Skrevet

Å planlegge er halve moroa! Og snart kan dere komme skikkelig i gang. Tenker det skal bli deilig å få noe som er felles, plass til dine ting og å skape et hjem sammen :)

Gjett om :jepp:

Det gjør underverker for forholdet vårt også, merker jeg. Det har ikke vært ideelt slik det har vært før gitt...

Skrevet

Ååå, så moro! :strix:

Skrevet

Hm, da ble jeg faktisk sykemeldt 40% i to uker. Legen mente jeg trengte litt pause og pusterom og hun har sannsynligvis rett.

Skrevet

Hm, da ble jeg faktisk sykemeldt 40% i to uker. Legen mente jeg trengte litt pause og pusterom og hun har sannsynligvis rett.

Høres veldig fornuftig ut! :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det var nok veldig lurt. Bedre å forebygge, framfor å gå på en skikkelig smell senere :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Delvis sykemeldt høres ut som noe du trenger ja. Håper du har en deilig og rolig morgenstund i dag. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jobb eller sykmeldingsdag i dag? Håper dagen blir bra, uansett :)

Og bare drøye to dager til overtakelse :hoppe:

Skrevet

God morgen!

Jeg trenger nok den avkoblingen som to "fri"dager i uka gir meg ja. Det føles veldig ille å være sjukemeldt, men samtidig er jeg sliten og sårbar - og trenger å bruke meg selv på noe konkret og håndfast. Jobbe med kroppen. Slik sett er det supert at det er tid for oppussing og ordning samtidig.

Ja, ja.... :sukk:

Men på den positive siden så er jeg støl som et uvær etter yoga i går - det var herlig og hardt som rakker'n. Skal ha sykketime i dag og gleder meg til det og det er to og en halv dag til vi tar over :nigo:

Skrevet

Jobb eller sykmeldingsdag i dag? Håper dagen blir bra, uansett :)

Og bare drøye to dager til overtakelse :hoppe:

Jobb - sykemeldt halve torsdagen og hele fredag.

Skrevet

Ahhh! Høres deilig ut med en yogastøl skrott! Flink du er! :jepp:

God morgen forresten :kaffekopp:

Her blir det spinning i dag, ingen bønn! MÅ :opplyser:

Men gjorde godt med en rolig mandag i går, kom meg tidlig i seng og sovnet relativt greit. Ikke vraktirsdag i dag med andre ord. :hoppe:

Skrevet

Så kjedelig å sitte her og vente på å tra på treningssenteret - bra jeg skal flytte timen til morgenen istedet. Det blir mye, mye bedre!

Lurer litt på hvordan det blir å sykle med denne støle kroppen, men forhåpentligvis blir det bedre når den blir varmet opp igjen på nytt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...