Roadrunner Skrevet 22. august 2012 #9321 Del Skrevet 22. august 2012 Våknet rett over kl fem i morges jeg også... Halvslumret og kikket på klokka frem til den sparket meg i siden. Men man blir trøtt av sånt altså! Var lite folk på spinningtimen jeg deltok på i går også. Tror vi var 6-7 stykker... Det er sjelden så liten folk der, men egentlig litt deilig også. Jeg vet at det tidsnok smeller til og er overfullt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. august 2012 #9322 Del Skrevet 22. august 2012 God morgen Tipper folk ikke er helt i treningssentermodus enda. Det har jo vært bra vær, folk har nettopp begynt igjen etter ferien og trenger litt tid på å motivere seg. Det snur nok snart Kjedelig å våkne så tidlig, da. Hva skal det være godt for, lissom? Jeg kan sove til 7.30 hver dag nå, og det er luksus! God humpday! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. august 2012 #9323 Del Skrevet 22. august 2012 Skjønner heller ikke hva du skal våkne så tidlig for. Det er ikke bare det at det er varmt på soverommet da? Jeg sliter nemlig skikkelig med å sove for tida siden temperaturen på soverommet er waaaay over min komfortsone... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2012 #9324 Del Skrevet 22. august 2012 God morgen. Fyller på med litt fjøskaffe jeg. Det er ikke noe greit å våkne så tidlig nei. For min del våknet jeg kl 6 av en eller annen bilalarm i nabolaget. Men jeg sovnet greit igjen etterpå, så jeg kan ikke klage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. august 2012 Forfatter #9325 Del Skrevet 22. august 2012 Nei jeg skjønner heller ikke hva det er jeg våkner for... Det kan være temperatur, for jeg blir veldig varm om natta, men det er litt snodig uansett. Kanskje det bare er generell uro Hm... nå har jeg blitt bedt om å bytte om på sykkeltimer og jeg vet ikke helt om jeg vil. Da må jeg gi avkall på den ene yogatimen "min" og den er jeg ikke så villig til å dytte på. Føler meg litt lite fleksibel som ikek vil, men jeg bør liksom få med meg mest mulig av alle treningsformer, syns jeg. Gudene skal vite at jeg trenger det Herregud som det regner i dag Det var jo for bare litt siden. Stakkars kjæresten som skal spille golf i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. august 2012 #9326 Del Skrevet 22. august 2012 Golf i dette regnværet kan bli interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. august 2012 #9327 Del Skrevet 23. august 2012 God morgen! Ble det golf på kjæresten? Og kom han fra det uten å drukne? Skjønte dere fikk litt vær i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. august 2012 Forfatter #9328 Del Skrevet 23. august 2012 Regnet gikk over og kjæresten fikk golfet - og kom hjem helt skutt klokka ti i går kveld I dag har jeg kurs og allerede er vi forsinket - og i litt teknisk trøbbel Dette tegner bra... Nåja - vi får håpe det går bra. Har et bittelite håp om å bli ferdig tidlig i dag også - og håper inderlig at det blir et godt kurs. Så kaffetørst i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. august 2012 #9329 Del Skrevet 23. august 2012 God morgen. Å starte kurs med teknisk trøbbel er alltid veldig festlig - og så veldig typisk... Jeg har inntrykk av at det er sånt som pleier å følge med når det er kurs jeg... Håper dere får fikset det, og at du får en fin dag med et supert kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. august 2012 #9330 Del Skrevet 23. august 2012 Teknisk trøbbel er nærmest obligatorisk på kurs, men håper det har gått seg til og at det blir et bra kurs for både kursleder og deltakere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. august 2012 #9331 Del Skrevet 23. august 2012 Håper kursdagen ble vellykket, tross teknisk trøbbel! Og bare sju dager igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. august 2012 Forfatter #9332 Del Skrevet 24. august 2012 Seks dager faktisk Og kurset ble bra tilslutt - vi fikk det til med litt om og men og plan C - og de som var med mente det var nyttig og bra. Så da håper jeg på å kunne gjennomføre flere av dem etterhvert. Vi får se. I går ettermiddag dro vi og bestilte sofa. Det tar dessverre åtte uker å få den, så vi må bare smøre oss med tålmodighet, men innen da så er den jo etterlengtet også Håper åtte uker er en sånn makstid og at det tar litt kortere tid... men, men - verdt å vente på i allefall. Og jeg er utrolig sliten og uopplagt. Jeg har med treningsbagen og skulle egentlig rett dit i dag, men jeg orket bare ikke. Får se om jeg tar en lang lunsj og får gått da. Skjønner ikke helt, for det har jo vært den slappeste treningsuka ever og jeg har virkelig brukt for dagens økt, men nå kjenner jeg meg bare helt vissen. Ja, ja... etter jobb så setter jeg kursen til hjemtraktene for å se om datteren og mamma. Har ikke helt bestemt meg enda, men tror jeg satser på å reise hjem igjen lørdag kveld. Datteren skal visst på et eller annet lørdag og ettersom det primert er henne jeg er der for å se, så er det liksom ikke så mye poeng i å være der når hun ikke er det. Dessuten er det godt å sove lenge på en søndag i egen seng, men får se an litt. Må ikke bestemme meg med en gang heller. Kanskje er ferdig snart? Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. august 2012 #9333 Del Skrevet 24. august 2012 Er det virkelig mulig å skrive et langt svar og så bare glemme å trykke post før jeg klikker meg ut av fanen? Håper kaffen har gjort deg hakket mer oppegående enn meg? Får håpe du ikke brygger på noe tull, siden du er så slapp. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det skal ta åtte uker å få en sofa. Skal de veve hele stoffet for hånd i mellomtiden eller? Den lille puffen vår var det også 6-8 ukers leveringstid på. Krysser fingrene for at de klarer det på 6,5, siden mamma og pappa er her med bil den helga, men erfaringen tilsier vel at de heller bruker litt lenger tid enn estimert... Sånn, det var kortversjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. august 2012 Forfatter #9334 Del Skrevet 24. august 2012 Ikke godt og si om det er noen uhumskheter på gang . Kjæresten klaget på at han følte seg litt utafor og tung i hodet i går han og, så kanskje det er noe som kommer. Eller så er det rett og slett kanskje at jeg er sliten inni meg og at mange tanker, bekymringer og oppfølging, sammen med mye glede seg og planlegging - og full jobb med mye å gjøre - gjør at jeg er sliten? Ja gudene vet hva de driver med i åtte uker Jeg hadde håpt - sånn helt villt håp egentlig - at de kunne greid det på 6, for da er den i hus til bursdags og innflyttingsfest. Det hadde vært stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2012 #9335 Del Skrevet 24. august 2012 Får håpe de greier det på seks uker da. Hvis ikke får du glede deg over at dere ihvertfall har ny sofa i god tid før dere skal feire første jula i nytt hus. Håper formen er stigende. For syk tigerpus vil vi ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. august 2012 Forfatter #9336 Del Skrevet 24. august 2012 Tror ikke jeg er syk altså - jeg er bare så sliten. Føler meg helt utmattet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2012 #9337 Del Skrevet 24. august 2012 Det er da ikke det minste rart du er sliten. Det har jammen meg vært mye for deg i det siste, og man får gjerne en reaksjon når alt roer seg ned. Håper du får igjen litt overskudd i løpet av helga. 8 uker levering på en sofa var da jammen meg helt utrolig . Men en kan lure på hva de driver med på de møbelforretningene noen ganger. For noen år siden ventet jeg nesten tre måneder på spisestue og to stresslesstoler. Herlighet, sier jeg bare. God tur hjemover og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. august 2012 Forfatter #9338 Del Skrevet 25. august 2012 God morgen! Kom meg oppover i går midt mellom sju millioner Birkebeinere og annet (det virket i allefall slik). Neste gang det blir så sent venter jeg til enda senere, tror jeg. Helt kaos... Sitter med kaffen og vurderer å finne meg litt frokost Drar ned igjen i kveld. Føler meg litt dratt mellom to steder for tiden, kjenner jeg. Trenger å sove lenge, lenge i morgen - i kjent seng. Med kjent arm Nei.. må helt klart ha frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. august 2012 #9339 Del Skrevet 25. august 2012 Innom og fyller opp med litt ettermiddags- Enig med PH, ikke rart du er sliten! Har vært en intens og tøff start etter ferien, og det er helt normalt med en reaksjon når ting begynner å roe seg. Gi kroppen noen dager, så skal du se det kommer seg Og en god natt og sløv morgen i egen seng skal ikke undervurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. august 2012 #9340 Del Skrevet 25. august 2012 Skjønner godt at du vil hjem til kjent seng og trygg arm å ligge på Og følelsen av å være dratt mellom to steder er velkjent... Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå