Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2012 #9281 Del Skrevet 15. august 2012 Hvis jeg fikk betalt for å trene, kan det hende jeg var litt mer ivrig også Her begynner ordinære timer igjen neste uke, og da har jeg et mål om å komme meg avgårde to ganger, i det minste. Må i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. august 2012 #9282 Del Skrevet 15. august 2012 Håper du har hatt en fin kveld, og at det ble en fin treningsøkt! To dager igjen før helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2012 Forfatter #9283 Del Skrevet 16. august 2012 Goood morning! Torsdag! To uker akkurat til vi tar over ny-huset! Er bedt bort på reker og hvitvin i kveld - og straks helg. Hurra! Våkner grytidlig om dagen og skjønner ikke hvorfor. I dag våknet jeg ti over halv seks, dagen før omtrent samme tid - osv osv... Ikke noe vits i å stå opp så innmari tidlig syns jeg. Det rare er at kjæresten våkner like tidlig. Begynner å lure på om det er noe som vekker oss, men kan egentlig ikke skjønne det heller... ? Ja, ja... vi forsover oss i det minste ikke. Litt lemster i skrotten i dag gitt. Det kom to stykker på sykkeltime i går - og to på coretime, så jeg vil si det var veldig bra til å være en solskinnsdag. Den nye timen gikk veldig bra. Tenker det blir enda bedre når jeg føler jeg har fått litt rutine på det, men alt i alt er jeg veldig fornøyd. De to som var der var da fornøyde de og, virket det som - så da får vi se. Den ene av dem var hudpleieren min og dit skal jeg på mandag, så da får jeg høre om hun kjente noe i ettertid, eller om jeg må gjøre det vanskeligere. Litt sliten i kroppen i dag, men vurderer yoga midt på dagen. Kjenner litt på det utover, for jeg er midt i mens og føler meg tilhørende øm, men har helt garantert godt av det. er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2012 #9284 Del Skrevet 16. august 2012 God morgen! Bare to uker til overtakelse da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2012 #9285 Del Skrevet 16. august 2012 To uker går jo superfort! Er det noe dere må gjøre i nyhuset før dere starter flytting av tingene deres, eller skal dere bare hive dere rundt og få flyttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2012 Forfatter #9286 Del Skrevet 16. august 2012 To uker går veldig fort (håper og tror jeg). Vi skal legge nytt tak i stua + spotter i taket, sparkle og male veggene i stue, kjøkken og soverom. Ellers null og niks Det er antagelig gjort i løpet av to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2012 #9287 Del Skrevet 16. august 2012 Bare to uker da gitt, det går kjempefort! Nå er det bare å begynne å pakke, vaske og organisere, og vips, så er dere i nytt hus. Tenker det skal bli veldig deilig Kos deg med reker og hvitvin i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2012 Forfatter #9288 Del Skrevet 16. august 2012 Reker og vin blir digg! Nå har jeg akkurat sjanglet inn på jobb igjen etter yoga - første etter sommerferien og skrekk og gru så tungt og tøft det var Da er treninga unnagjort for denne uka, tror jeg. Grei innsats - fire økter første uka i full fart igjen. Er rent stolt. Vi snakker ikke om annet enn pakking og vasking og materialer og organisering om dagen. Det er så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2012 #9289 Del Skrevet 16. august 2012 Fire økter første uka er knallbra! Bøyer meg i støvet. Det er moro med oppussing, men selv trenger jeg et lite hvileskjær etter å ha tatt det badet. Er møkklei av håndverkere ut og inn, og å ha det bustete rundt meg. Tenker soverommet mitt blir det neste prosjektet, men det får vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2012 #9290 Del Skrevet 16. august 2012 Knall med 4 økter da gitt! Joiner PH i støvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. august 2012 Forfatter #9291 Del Skrevet 16. august 2012 Oppussing og ordning er gøy, men overflateprosjekter er morsomst, for sånn store ting som bad og slikt tar jo så lang tid OG innebærer støv, skitt og annet upraktisk. Da er det ikke moro mer. Og fornøyd med fire økter. Litt løping og coreprogramsetting mandag, sykkel i en time og et kvarter tirsdag, sykkel i en time og core i en halvtime i går og en og en halv time yoga i dag. Da må det vel være bra vel? Kommer til å være så støl i morra.. hjelpes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. august 2012 #9292 Del Skrevet 16. august 2012 Vondt, men deilig å være støl også da Nyt god samvittighet og mør skrott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. august 2012 Forfatter #9293 Del Skrevet 17. august 2012 Lemster i kroppen i dag, men ikke helt døden nær foreløpig - det kan endre seg utover dagen Starter dagen med hjemmekontor og det betyr å få unna klesvask før jeg, ta en dusj og sette meg i bilen for å dra til hjemtraktene. Satser på å komme meg på veien tidlig og heller sitte litt med jobb der. Veldig koselig kveld i går, selv om det ble litt mye mat for en som skal passe på... men, det får jo bare gå. Man må leve også. En liten og en dagbokrunde nå, så er det vel bare å komme seg i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. august 2012 #9294 Del Skrevet 17. august 2012 God tur hjem! Og den maten har du i alle fall trent bort denne uka, så det trenger du i alle fall ikke tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. august 2012 #9295 Del Skrevet 17. august 2012 God tur hjemover! Og riktig god HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. august 2012 #9296 Del Skrevet 17. august 2012 God tur hjem og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2012 Forfatter #9297 Del Skrevet 18. august 2012 Oppe altfor tidlig... Datteren dro avgårde på slektstreff i dag og jeg skal snart reise mer eller mindre samme vei - altså hjem. Skal på grillfest i kveld og må rekke hjem i god tid til den, så slik sett er det kjekt å være oppe nå. Rekker å slappe av og spise lang frokost og kjøre hjem i greit tempo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2012 #9298 Del Skrevet 18. august 2012 God lørdag! Håper det blir et koselig slektstreff i dag, og at helgen blir finfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2012 #9299 Del Skrevet 18. august 2012 Må innrømme at jeg er litt forvirret nå. Hjem, er det til gamle trakter, eller er det der du bor nå? Uansett håper jeg du får en fin lørdag, og at grillfesten blir bra. Ikke helt utevær, men fest kan jo bli koselig likevel God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. august 2012 #9300 Del Skrevet 18. august 2012 Suzy på KG på en lørdag? Nei nå skjønner jeg ikkeno. Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå