Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en fin dag. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen ;)

:blomst:

:ler:

Tusen takk!

Dårlig feiring da - jeg er på indre Østlandet og han i Telemark et sted på fisketur, men vi får bare ta det igjen senere (og for de som ikke skjønenr så er det fem år siden kjæresten og jeg ble kjærester i dag).

Har startet dagen hos tannlegen. Null hull og tannstein fjernet, så nå er det ganske bra med meg. Litt fattigere riktignok, men det er bare sånn det er :roll:

Skal ned i byen med datteren senere i dag. Det er mye som foregår her denne helga og alt som fins av folk i by og bygd er i sentrum, og det er et lass med tilreisende også. Koselig. Mye tilbud i byen og nattåpent overalt osv. Blir koselig å gå en tur og kikke på livet.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg orker å gå ut i kveld. Hadde egentlig tenkt det, men jeg er ikke i noe voldsomt humør til festing, merker jeg. Kanskje jeg går en liten tur - kanskje jeg bare lar det være. Vi får se når jeg kommer så langt.

Nå er det kanskje på tide å begynne å tenke på lunsj?

Skrevet

Så koselig med oppdatering! :) Og gratulerer så masse med fem år, det er ikke verst - selv om feiringen på dagen ble litt så som så. Men det klarer dere nok å ta igjen senere! :sengekos:

Æsj, jeg må også komme meg til tannlegen - og i motsetning til deg er jeg sikker på at jeg har hull, så da blir jeg i alle fall fattig!

Skrevet

Gratulerer med dagen! :roser:

Skrevet

Grattis med dagen :strix:

Skrevet

Lørdag og jeg begynner å få seriøs hjemlengsel.

Jeg savner rutine og jeg savner kjæresten noe helt fryktelig... Tror jeg må ta meg kraftig sammen og komme meg ut i skogen for å løpe eller gå igjen i dag også. Er helt råtten og føler meg tjukk og uggen. Blæh.

Det ser ut til å bli nydelig vær i dag - deilig.

Og i morgen drar jeg hjem.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Skjønner godt at du lengter etter både kjæresten og normal gjenge igjen. Tenker det blir godt å komme hjem i morgen! Dere må vel snart begynne å tenke på flytting også. Alt på en gang for deg nå :klem:

Håper lørdagen blir bra :)

Skrevet

Håper du har hatt en fin lørdag tross alt! :klem:

Skjønner godt at du lengter hjem til kjæresten, litt rutine og litt "hverdag" igjen.

Nyt kvelden, Suzy!

Skrevet

Endelig hjemme :strix:

Jeg har savnet kjæresten så inderlig og det er så godt å være sammen med ham igjen. Nå er det dessuten under tre uker igjen til overtagelse. Torsdag 30. er det vårt. Det blir så herlig!

Det blir godt å komme i gjenge igjen, men samtidig er det vanskelig å reise fra mamma og datteren¨. Men sånn er livet, og jeg må bare finne meg i det. Jeg reiser opp igjen til helga - og i morgen skal datteren inn til byen for å ordne litt småting her og da skal vi treffes til lunsj. Det blir godt.

Skal lage core-program etter jobben i morgen også - det blir spennende. Spinning har jeg jo hatt i mange år, men tilleggstime har jeg ikke hatt så mye av. Gøy :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Kan tenke meg det var salig godt å komme hjem til kjæresten nå! Mye å ta igjen også da, gitt :lur:

Fint å kunne ta lunsj med datter, og kunne ha litt tettere kontakt akkurat nå. Det trenger dere sikkert begge :)

Og bare tre uker til overtakelse! :hoppe:

Ha en fin mandag, Suzy :klem:

Skrevet

God formiddag!

På plass på jobb - startet på berget av mail og begynt å gjøre litt. Greit å være i gang igjen, men jeg er ikke helt 100%, merker jeg. Hjernen er liksom ikke helt med og jeg er litt fjern. Lette i fem minutter etter boka jeg leser for tiden, for jeg ville jo ha den med på tbanen (og jeg pakket om fra stor til liten veske) - og oppdaget først etter at jeg hadde gitt opp pakkingen at jeg alt hadde lagt boka over i den lille veska... :roll:

Jeg er litt langsom inni hodet liksom.

Nåvel - nok å gjøre i dag og litt å ordne også. Skal fikse noe i gave til kjæresten (vi hadde jo femårsdag), noe i gave til datteren og sønnen hans (de har hatt bursdager mens jeg var vekk), betale regninger, aktivere nytt simkort og i det hele tatt komme i gang med hverdagen.

Og lunsje med datteren.

Men trenger visst enda mer :kaffekopp: i dag enn vanlig...

Skrevet

Godt å se deg her igjen Suzy. :klemmer:

Og det er ikke noe rart om du sliter litt med å komme igang igjen...

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Hverdagen kan være brutal gitt... Kom meg greit opp i dag, men aner meg at det kan bli interessant utover uka dette :plystre:

2,5 uke til overtakelse - det går jo superfort! Når skal nye eiere overta leiligheten?

Skrevet

Nye eiere skal ta over 25. september - så vi har drøyt tre uker etter vi har tatt over, nesten fire faktisk. Det skal nok gå fint :)

Skrevet

Det er jo gull med sånn overlapp! Da har dere fint med tid for å flytte og rengjøre, og slipper skikkelig stress.

Skrevet

Håper dagen på jobb har vært fin, og at du kom deg greit gjennom mailberget? :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Ønsker en finfin tirsdag til stripedyret

Skrevet

God morgen.

Dårlig (dog selvlaget dårlig) start på dagen i dag. Tok post ferie veiinga og det var skikkelig deprimerende. Alt det gode arbeidet jeg gjorde i vår er borte vekk og long gone, så nå er det virkelig bare å ta seg sammen igjen :roll: At det skal være så vanskelig...

Ellers er jeg raka blakk og det er ei uke til lønning - jeg er nervøs for første sykkeltime etter ferien, som jeg skal ha i dag - det er i tillegg en helt ny time (dvs gammel time jeg kjører for første gang her) og den er tøff, så det kan bli hardt...

Og jada - jeg er litt premenstruell også, om det var noen som lurte.

Tror kaffe er lurt jeg :fnise:

Skrevet

:fnise:

Huff... :hug:

Ingen super start på tirsdagen skjønner jeg...

Men en mager trøst får være "felles skjebne felles trøst"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...