Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen ;)

:blomst:

:ler:

Tusen takk!

Dårlig feiring da - jeg er på indre Østlandet og han i Telemark et sted på fisketur, men vi får bare ta det igjen senere (og for de som ikke skjønenr så er det fem år siden kjæresten og jeg ble kjærester i dag).

Har startet dagen hos tannlegen. Null hull og tannstein fjernet, så nå er det ganske bra med meg. Litt fattigere riktignok, men det er bare sånn det er :roll:

Skal ned i byen med datteren senere i dag. Det er mye som foregår her denne helga og alt som fins av folk i by og bygd er i sentrum, og det er et lass med tilreisende også. Koselig. Mye tilbud i byen og nattåpent overalt osv. Blir koselig å gå en tur og kikke på livet.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg orker å gå ut i kveld. Hadde egentlig tenkt det, men jeg er ikke i noe voldsomt humør til festing, merker jeg. Kanskje jeg går en liten tur - kanskje jeg bare lar det være. Vi får se når jeg kommer så langt.

Nå er det kanskje på tide å begynne å tenke på lunsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med oppdatering! :) Og gratulerer så masse med fem år, det er ikke verst - selv om feiringen på dagen ble litt så som så. Men det klarer dere nok å ta igjen senere! :sengekos:

Æsj, jeg må også komme meg til tannlegen - og i motsetning til deg er jeg sikker på at jeg har hull, så da blir jeg i alle fall fattig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag og jeg begynner å få seriøs hjemlengsel.

Jeg savner rutine og jeg savner kjæresten noe helt fryktelig... Tror jeg må ta meg kraftig sammen og komme meg ut i skogen for å løpe eller gå igjen i dag også. Er helt råtten og føler meg tjukk og uggen. Blæh.

Det ser ut til å bli nydelig vær i dag - deilig.

Og i morgen drar jeg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Skjønner godt at du lengter etter både kjæresten og normal gjenge igjen. Tenker det blir godt å komme hjem i morgen! Dere må vel snart begynne å tenke på flytting også. Alt på en gang for deg nå :klem:

Håper lørdagen blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin lørdag tross alt! :klem:

Skjønner godt at du lengter hjem til kjæresten, litt rutine og litt "hverdag" igjen.

Nyt kvelden, Suzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme :strix:

Jeg har savnet kjæresten så inderlig og det er så godt å være sammen med ham igjen. Nå er det dessuten under tre uker igjen til overtagelse. Torsdag 30. er det vårt. Det blir så herlig!

Det blir godt å komme i gjenge igjen, men samtidig er det vanskelig å reise fra mamma og datteren¨. Men sånn er livet, og jeg må bare finne meg i det. Jeg reiser opp igjen til helga - og i morgen skal datteren inn til byen for å ordne litt småting her og da skal vi treffes til lunsj. Det blir godt.

Skal lage core-program etter jobben i morgen også - det blir spennende. Spinning har jeg jo hatt i mange år, men tilleggstime har jeg ikke hatt så mye av. Gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Kan tenke meg det var salig godt å komme hjem til kjæresten nå! Mye å ta igjen også da, gitt :lur:

Fint å kunne ta lunsj med datter, og kunne ha litt tettere kontakt akkurat nå. Det trenger dere sikkert begge :)

Og bare tre uker til overtakelse! :hoppe:

Ha en fin mandag, Suzy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

På plass på jobb - startet på berget av mail og begynt å gjøre litt. Greit å være i gang igjen, men jeg er ikke helt 100%, merker jeg. Hjernen er liksom ikke helt med og jeg er litt fjern. Lette i fem minutter etter boka jeg leser for tiden, for jeg ville jo ha den med på tbanen (og jeg pakket om fra stor til liten veske) - og oppdaget først etter at jeg hadde gitt opp pakkingen at jeg alt hadde lagt boka over i den lille veska... :roll:

Jeg er litt langsom inni hodet liksom.

Nåvel - nok å gjøre i dag og litt å ordne også. Skal fikse noe i gave til kjæresten (vi hadde jo femårsdag), noe i gave til datteren og sønnen hans (de har hatt bursdager mens jeg var vekk), betale regninger, aktivere nytt simkort og i det hele tatt komme i gang med hverdagen.

Og lunsje med datteren.

Men trenger visst enda mer :kaffekopp: i dag enn vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg her igjen Suzy. :klemmer:

Og det er ikke noe rart om du sliter litt med å komme igang igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

God morgen!

Hverdagen kan være brutal gitt... Kom meg greit opp i dag, men aner meg at det kan bli interessant utover uka dette :plystre:

2,5 uke til overtakelse - det går jo superfort! Når skal nye eiere overta leiligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye eiere skal ta over 25. september - så vi har drøyt tre uker etter vi har tatt over, nesten fire faktisk. Det skal nok gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo gull med sånn overlapp! Da har dere fint med tid for å flytte og rengjøre, og slipper skikkelig stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen.

Dårlig (dog selvlaget dårlig) start på dagen i dag. Tok post ferie veiinga og det var skikkelig deprimerende. Alt det gode arbeidet jeg gjorde i vår er borte vekk og long gone, så nå er det virkelig bare å ta seg sammen igjen :roll: At det skal være så vanskelig...

Ellers er jeg raka blakk og det er ei uke til lønning - jeg er nervøs for første sykkeltime etter ferien, som jeg skal ha i dag - det er i tillegg en helt ny time (dvs gammel time jeg kjører for første gang her) og den er tøff, så det kan bli hardt...

Og jada - jeg er litt premenstruell også, om det var noen som lurte.

Tror kaffe er lurt jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Huff... :hug:

Ingen super start på tirsdagen skjønner jeg...

Men en mager trøst får være "felles skjebne felles trøst"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...