Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Ikke lenge i det hele tatt - snart bare en måned til vi tar over :hoppe:

Det blir så stas :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Regner med konserten var bra i går?

Og bare en måned til flytting, det går jo kjempefort! Får mye å gjøre framover dere, da :)

God humpday!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Så annet sted at konserten var bra. :danser:

Håper du får en super onsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag!

Ja konserten var virkelig strålende i går - helt utrolig bra og virkelig valuta for pengene - to bandbesetninger - hits som perler på en snor og en Paul Simon i storform. Konserten varte i to timer og nesten tre kvarter og det var så mye bra... Jeg er utrolig glad vi dro. Utrolig!

Litt sent på jobb i dag. Var vel her rundt klokka 10. Mamma sov over og vi tok en lang frokost og dro inn til byen, også tok hun bussen opp igjen. Veldig koselig alt sammen :)

Nå sitte rjeg og søker opp Paul Simon på youtube... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Godt du bruker arbeidsdagen til noe fornuftig :ler:

Herlig med gode konsertopplevelser. De sitter i kroppen en god stund etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Enig i det. Har hatt veldig lyst til å dra på konsert i sommer, men det har liksom ikke passet. Til helga spiller et av favorittbandene mine + Sivert Høyem på festival ikke langt unna her, men jeg skal så klart jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Nydelig vær ute i dag og jeg har hoppet inn i kjole og småsko - og sitter inne og fryser :roll: I dag kommer jeg til å skulke litt om det ikke skjer noe helt eksepsjonelt. Det er jo forjævlig å sitte her når været er så flott.

Typisk med den festivalen Purple - virkelig kjedelig! Særlig når det er nær og ellers hade vært tilgjengelig er det ganske surt.

Kjæresten hadde så lyst på Bruce S. sist lørdag, men så fikk han jo ikke ut fingeren og dro ned for å se om det var noen tilgjengelig billett heller. Det hadde sikkert vært en eller annen som hadde en til salgs der nede. Men det var jo veldig nære og veldig tilgjengelig det og - og kunne vært skikkelig stas så klart.

Gjøre noe nå? Eller surfe litt på KG? Jah.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Skulle gjerne vært på noen konserter jeg også, men det ser dårlig ut denne sommeren også. Verken lommeboka eller skrotten er helt med på sånne ting for tiden. Får satse på Olavshallen utover høsten istedet. :jepp:

Kjole, småsko og :sol: Hmm... Jeg har hørt ordene, men har visst glemt hva de betyr.

*skal innvie min nye regnjakke i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God formiddag :)

Kort dag på jobb hørtes ut som en knakende god ide! Med så få fine dager som vi har hatt i sommer, gjelder det å utnytte de man kan. Kom deg ut i sola så fort du får mulighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Veldig deilig vær i dag, så støtter avgjørelsen om å stikke litt tidlig! Tenker du fikk litt ut av dagen også, hvis du klarte å gå når du sa du skulle?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Fikk du utnyttet finværet i går?

Det er fredag og mer eller mindre helg! Planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Svever ennå etter mandagens musikkopplevelse, og har trålet youtube... Så ja, jeg vet veldig godt hva du snakker om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

Jeg stakk ja - og vi ble sittende på uteservering til klokka halv elleve på kvelden :ler: Så i dag er det som tenkt hjemmekontor. Det var skikkelig koselig og ble en familiesamling med både broren og søstera til kjæresten pluss ei kusine av dem som var innom byen, sønnen til kjæresten (etter han var ferdig på jobb) og ei venninne av meg da.

Moro!

Litt solsvidd på den ene skuldra og veldig fornøyd.

Ser ganske fint ut i dag og, men skyer til, så det var vel den dagen jeg fikk brukt sommerkjolen... :roll:

Nå tror jeg snart det er på tide å spise frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag morgen!

Katta har hatt ei knallfin helg - og i dag er det akkurat en måned til vi tar over rekkehuset, så nå kan jeg begynne nedtellingen for alvor. Jeg gleder meg så innmari!

Det eneste som henger over meg nå er at jeg føler jeg må få begynt å trene igjen - og det snarest. Jeg føler meg som en deigkladd etter sommer uker med ferie, vin og bare sløving - det går jo ikke. Så i dag har jeg som mål å få løpt en tur. phu...

Dessuten har vi lånt dampvasker til å få vasket badet skikkelig til visning og den har jeg tenkt å finne ut av åssen funker i dag. Blir kult å få det helt rent :nigo: Er man litt koko når man gleder seg til å vaske? :vetikke:

Mer :kaffekopp:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Litt fjøskaffe? :kaffekopp:

Glede seg til å vaske? Det har jeg aldri prøvd hvordan er... Så jeg kan ikke si om det er koko eller ikke... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :)

Litt koko er det ok. Jeg har i hvert fall aldri opplevd å glede meg til å vaske :ler:

Men skjønner godt at du gleder deg til flytting nå!

Trening ja...flere som må få i gang igjen skrotten etter ferien, gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...