Gjest svanungen Skrevet 2. mars 2009 #901 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen! Hatt en fin helg? Fikk shoppa på harrytur? Jeg har kosa meg skikkelig! Dog aldri helt klar for mandag, men det kommer seg vel... Ønsker deg en kjempefin start på uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 2. mars 2009 #902 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei Suzy, går det bra? Regner med at du husket å kjøpe med köttbullar på harryturen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #903 Del Skrevet 3. mars 2009 Leeenge borte fra KG - du store... Tilbake på jobb i dag og har følelsen av å ikke ha hatt fri i det hele tatt. Det er vel strengt tatt ikke helt bra Fredag ble en megalang shoppedag. Vi dro hjemmefra klokka halv elleve på formiddagen og jeg var på min egentrapp kl 19.45! Men det ble vin, det ble tobakk, det ble kjøtt, bacon, to samlebokser med Simpsons (det var tilbud... ) og det ble det nye mineralpudderet til Clinique (det er tross alt lav kurs, så det lønner seg å kjøpe ting man vet man skal ha). Da jeg kom hjem sto kjæresten på kjøkkenet og lagde middag til oss også var det vin, frad og ro resten av kvelden. Jeg vr halvdød klokka 23 og tagg om å få legge meg Og det fikk jeg. Lørdag måtte jeg til pers og endte endelig med ny telefon. Den er ok, men utrolig uvant for meg som var lommekjent på min gamle Det ble en slik. En Sony ericsson F305. Jeg lærer meg nok å leve med den. Snart Dro på fest lørdag kveld med jobben - koselig. Hjemme med nattbussen klokka tre og tok taxi siste biten i snøkavet. Søndag gad jeg ikke engang gå ut av huset. Jeg vasket, støvsugde, luftet og ordnet. Vasket klær og fikset opp - og latet meg resten av tiden. Veldig fint. Lagde middag som sto klar til kjæresten når han kom opp igjen - han kjørte datteren sin hjem. I går var jeg oppe halv seks for å rekke buss ti på sju som var en TIME forsinket så jeg kom for sent til den første avtalen jeg hadde i byen. Fuck! Men resten av dagen gikk greit. Jeg fikk gjort litt av hvert - lunsjet og shoppet og endel annet OG hjem igjen var bussen "bare" 20 minutter forsinket, så jeg rakk faktisk timen jeg skulle instruere klokka 19. Fytterakkern for et slit... Dro til kjæresten etterpå og sov der i natt. Og da var vi på present date. Faktisk. Nå MÅ jeg ha før jeg dør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. mars 2009 #904 Del Skrevet 3. mars 2009 Herlighet, du gjør jo mer når du har fri enn hva andre gjør ellers jo!! :D Sliter deg jo heelt ut. Men det er jo veldig greit å få gjort masse ting unna i en smell da, ferdig med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. mars 2009 #905 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 4. mars 2009 #906 Del Skrevet 4. mars 2009 God morgen! Ønsker deg en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #907 Del Skrevet 4. mars 2009 God morgen. Bra morgen - veldig bra morgen. Lot klokka ringe sikkert ti ganger i dag tidlig og dro oss alt. altfor lenge, men ble litt varme innvendige før vi kom oss ut av bingen. Jeg liker at kjæresten er så leken og blid - og sexy - når jeg er trøtt, trøtt, trøtt :rødme: Var hjelpeløst sliten i går. Det er jeg generelt om dagen og det bekymrer meg en smule, for jeg er virkelig helt ute av form. Gjennomsliten og trøtt og uten pågangsmot. Det ligner meg ikke i det hele tatt egentlig. Jeg lurer på om all omveltingen er i ferd med å knekke meg litt...? Jeg har tydeligvis et enormt behov for å sove, så da får jeg vel bare prioritere det. Ikke så mye mer å melde. Snart møte her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 4. mars 2009 #908 Del Skrevet 4. mars 2009 God morgen. Bra morgen - veldig bra morgen. Lot klokka ringe sikkert ti ganger i dag tidlig og dro oss alt. altfor lenge, men ble litt varme innvendige før vi kom oss ut av bingen. Jeg liker at kjæresten er så leken og blid - og sexy - når jeg er trøtt, trøtt, trøtt :rødme: Så koselig. Var hjelpeløst sliten i går. Det er jeg generelt om dagen og det bekymrer meg en smule, for jeg er virkelig helt ute av form. Gjennomsliten og trøtt og uten pågangsmot. Det ligner meg ikke i det hele tatt egentlig. Jeg lurer på om all omveltingen er i ferd med å knekke meg litt...? Jeg har tydeligvis et enormt behov for å sove, så da får jeg vel bare prioritere det. Det er jo ikke noe rart at du er gåen om dagen. Det tar på å være i en slik situasjon som du er i. Synes du skla lytte til kroppen din, ta det med ro og sove så mye som du kan. Litt sent på kvelden med kaffe for min del, men setter igjen er selvfyllende til deg på pulten din til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #909 Del Skrevet 5. mars 2009 Litt sent på kvelden med kaffe for min del, men setter igjen er selvfyllende til deg på pulten din til i morgen tidlig. Åh den smakte! I dag begynte dagen ute på sak klokka 7 - det er jævlig tidlig. Måtte opp klokka kvart på seks for å rekke ut og dermed ble det i allefall to timer for lite søvn denne natta også. Vet ikke hvordan jeg skal få dt til å gå sammen jeg. Døgnet er for kort. Jeg trenger helt klart minst åtte timer hver eneste natt, og i tider som nå trenger jeg egentlig mer, men det blir sjeldent mer enn seks - og det sliter på meg. Jeg har helt vondt i kroppen av trøtthet... Svømte i går, mens kjæresten malte taket på soverommet mitt Snakk om luksus. Deilig med litt tid i vannet, men tok det veldig pent for jeg skal ha sykkle og styrketime i dag, sykkel i morgen og sykkel/styrke lørdag. Det blir mao nok trening de nærmeste dagene. Er ferdig tidlig på jobb i dag (ettersom jeg startet tidlig), så jeg rekker faktisk mat før trening - det er deilig - og etter trimmen skal vi kjøre vekk noe søppel slik at jeg kan få tatt i bruk garasjen min igjen Var det noen som sa somlekopp...? Uinspirert og klarer ikke følge med i andre sine dagbøker om dagen. Dere må bare ha meg unnskyldt i massevis.. Jeg skal bli flinkere senere. Lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 5. mars 2009 #910 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei Suzy Bare innom og ønsker deg en riktig fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. mars 2009 #911 Del Skrevet 5. mars 2009 Men du, lille venn, hva gjør du de to siste timene før du legger deg, da? Er det ikke "bare" å kutte ned på den tiden? Søvn er jo utrolig viktig.. får du ikke nok ødelegger du jo alle døgnets timer, heller enn å kutte ned på to helt på slutten av dagen? Ikke noe stress med andres dagbøker - ikke min i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 5. mars 2009 #912 Del Skrevet 5. mars 2009 Som Supra sier, søvn er sinnsykt viktig! Selv står jeg opp kvart på seks hver morgen, og det betyr bare en ting. At jeg helst skal SOVE før 2145 hver kveld. Ergo er jeg ofte i seng rundt 21-2130, og gjerne leser litt. Er jo egentlig sykt tidlig å finne senga (for de fleste, for meg er det helt normalt ), men skal jeg fungere har jeg ikke noe valg. Alternativet er sinnsykt trøtte dager, som til slutt ender i hodepine/migrene. Ikke noe godt alternativ! Ta godt var på deg selv, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #913 Del Skrevet 6. mars 2009 JA, søvn er viktig! I går kom jeg endelig i seng klokka 22.30, tror jeg sovnet veldig fort og sov i et strekk til klokka slo seks i dag. Føler meg betraktelig mer våken i dag gitt. Da skal jeg nok komme meg til "bunns" i denne dagen også. Hva gjør jeg de siste timene før søvn - veel.. ofte så avsluttes ikke tv-titting før mellom halv elleve og elleve, så bruker man jo fort et kvarter til tjue minutter på legging - og når kjæresten og jeg er på samme sted er det sabla sjeldent det ikke blir ().. og da går det jo en halvtime til - minst. Og vips så var det midnatt og klokka ringer igjen klokka 6.15. Jeg skal skjerpe meg nå. Det kan ikke fortsette slik. Jeg sliter med å gripe fatt i meg selv om dagen. Nå må jeg bare komme meg videre, rett og slett. Jeg har lagt på meg og jeg føler meg feit og guffen, men stapper bare i meg stadig mer. Ren idioti og jeg vet det. Blir lei meg av at jeg lar meg sjøl bli så satt ut. Om jeg bare klarer å samle meg nå, så komme jeg meg ned igjen dit hvor jeg vil være og blir gladere for meg selv. Jeg har tid til å få det til innen ferien starter - jeg vet hvordan og hva, men jeg føler meg helt apatisk Tenker mye på om det i det hele tatt er vits i å fortsette å være sammen med kjæresten min. Det er ikke det at jeg ikke er glad i ham - ikke at jeg ikke har lyst til å være sammen med ham resten av livet heller - men jeg er bare redd det kommer til å koste meg for mye. Jeg er redd det skal gå galt og at det kommer til å bli enda tristere når det gjør det. Kanskje sparer jeg meg for deler av en uunngåelig tristhet og smerte uansett om jeg bare sier at det ikke blir mer nå. Kanskje er det like bra og like trygt å bare være alene... Jeg gruer meg sånn til han drar. Det er bare tre uker unna og jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det. Jeg har bare lyst til å holde meg fast. Til å grine og være irrasjonell, men jeg klarer ikke det heller. Jeg bare sitter og stapper dritt i fjeset og forakter meg sjøl og livet mitt i stadig større grad. Jeg må snart ta meg sammen. Trening i kveld - helgevakt som instruktør, så jeg har time i ettermiddag og i morgen tidlig. Greit nok - det er jo en dytt til å gjøre noe selv også. Satser på å ha en stille kveld, slik at jeg er uthivlk lørdag morgen og gjør en god jobb og får ei bra økt, så får vi se hva resten av helgen bringer. Må vel bake litt på lørdag, for datteren har bursdag på mandag og vi feirer på søndag. Koselig og rart. Tenk at hun er så stor. Nå får jeg jobbe litt. Bare noen timer nå, så er det dager med fri til annet. Det blir bra - det blir godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 6. mars 2009 #914 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg spiser mer når jeg er sliten og føler jeg må spise ekstra for å få energi. Da hjelper det mye mer å sove litt - legger jeg meg i rett tid "sparer" jeg et måltid, og jeg er mye mer opplagt dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. mars 2009 #915 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er så lett å ty til mat som en slags bedøvelse når man ikke har det bra, men faktum er jo at det bare får en til å føle seg verre.. Jeg tenker kanskje at selv om du elsker kjæresten din, så er det ikke meningen man skal ha det forferdelig i et forhold .. og det er sånn du har det nå. Jeg syns det er så leit at du ikke har det noe bra, kjære venn, det er helt grusomt. Du hadde fortjent så uendelig mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 6. mars 2009 #916 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syns det er så leit at du ikke har det noe bra, kjære venn, det er helt grusomt. Du hadde fortjent så uendelig mye bedre. Som jeg skulle sagt det selv! Suzy, jeg tror det er viktig at du lytter til magefølelsen din nå. Den har veldig veldig ofte rett i hva som er viktig og riktig for deg å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #917 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg tenker kanskje at selv om du elsker kjæresten din, så er det ikke meningen man skal ha det forferdelig i et forhold .. og det er sånn du har det nå. Nei det er selvsagt ikke det, men det er en avveining om jeg skal la det være en overgang som jeg kjemper meg gjennom, eller om jeg skal gi opp. Jeg har det ille nå fordi det er en overgang og en omveltning - jeg kan velge å ta tiden til hjelp, lempe ting over i neste hakk og fortsette der - eller jeg kan gi opp alt sammen og ikke kjempe mer for dette. Alternativet da er å være ulykkelig alene. Nå er jeg i det minste lykkelig innimellom. Det er ikke godt å vite... Uansett tror jeg at jeg bare må vente med å avgjøre noe til han har flyttet vekk, for da får jeg mer perspektiv på det hele. Akkurat nå er jeg i en tåke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #918 Del Skrevet 6. mars 2009 Som jeg skulle sagt det selv! Suzy, jeg tror det er viktig at du lytter til magefølelsen din nå. Den har veldig veldig ofte rett i hva som er viktig og riktig for deg å gjøre. Jeg vet ikke om jeg har noen vettug magefølelse akkurat nå - det er halve problemet er jeg redd.. Men jeg må nok snakke litt med kjæresten igjen. Jeg er så usikker på alt akkurat nå, fordi jeg er usikker på meg sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 6. mars 2009 #919 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke så mye jeg kan gjøre, men vil uansett gi deg en solid klem! Mange fornuftige råd og tanker her, og til syvende og sist er det bare du som kan ta en avgjørelse på hva som føles riktigst for deg. Hvis jeg skal komme med noe form for råd, så må det være å forsøke å ikke ta alle sorgene på forskudd. Du vet at du elsker ham, og at du ønsker dere kunne være sammen hele tida (at han ikke flytter etc). Realiteten er dessverre at han flytter... Men du elsker han uansett (og han elsker deg), det er kjernen... Jeg tror, og vil bare presisere at dette er de tankene som dukker opp brått og brutalt når jeg leser det du skriver, ikke nødvendigvis det mest gjennomtenkte... - jeg tror dessverre ikke at det vil bli noe enklere å gjøre det slutt nå, for å "skåne" seg selv mot smerten ved flyttingen, eller risikoen for at noe kan gå galt senere. Du elsker ham, han elsker deg, og det vil ikke forsvinne over natten... - Det vil alltid kunne gå galt... Uansett om han flytter eller ei, det er alltid en "risiko", og den største av de alle er selve livet... Det eneste vi er sikre på er at vi skal dø. Relativt dårlige odds spør du meg... - jeg tror heller at du i ettertid kan risikere å sitte igjen med tankene om hva som kunne skjedd hvis du hadde gitt det en sjanse. Tenk om det hadde fungert greit, tenk om dere fant en løsning som gjorde at bitene falt på plass, tenk om... - jeg sier ikke at du skal tåle alt, eller undergrave egne følelser eller behov, for det er kun du som kan leve ditt liv. Vet ikke om dette egentlig bare ble noe rot, eller gjør alt verre, skrev bare ned det som farer rundt i hodet mitt når jeg tenker på situasjonen du er i. Jeg har ingen grunn til å komme med velmenende råd eller blande meg opp i dine valg, jeg vet det... Men man vil jo så gjerne hjelpe, være en venn og forsøke å komme med noen innspill. Har også erfart at den kjærlighetssorgen det tok lengst tid å komme over, var etter han jeg aldri fikk... En nær kamerat jeg var inderlig glad i (var nok etterhvert mer kjærlighet enn forelskelse, og jeg var sikker på at det var oss to for alltid), men dessverre var han usikker på om han hadde tilsvarende følelser for meg. Vi var så nære, men det ble aldri noe mer, men det tok meg mange år før han var ute av systemet... Vi hadde jo aldri fått forsøkt engang! Hele meg var full av "tenk om.." tanker... Leste Kjærlighetens Høysang for brudeparet i kirken en gang, og kom til å tenke på den nå: Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, den skryter ikke, er ikke hovmodig. Den gjør ikke noe usømmelig, den søker ikke sitt eget, blir ikke oppbrakt og gjemmer ikke på det onde. Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt Selvfølgelig veldig idealistisk dette, og ikke nødvendigvis slik det er i praksis, men synes allikevel det er et vakkert vers med mange gode ord... Huff, ble noe rot dette, Suzy! Sorry... Kort oppsummert: Tenker på deg, og håper så inderlig at ting løser seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #920 Del Skrevet 6. mars 2009 Vet du hva Svaneungen - det der var ikke rotete i det hele tatt. Tvert om! Jeg syns du sier endel ting som er helt riktige og viktige. Min største kjærlighetssorg har også vært en jeg aldri fikk. De jeg har gått hele løpet med og prøvd til det ikke var mer å prøve på er reale nok - de har det tross alt ikke vært noe å undres over etterpå. Det gikk ikke og dett var dett. Jeg har jo etterhvert endel livserfaring og jeg vet godt at det ikke er lett å finne noen man virkelig bryr seg om. Ja jeg forelsker meg igrunnen lett, men det å finne en man kan le med, erte, ertes av, gjøre ting sammen med og føle seg utrolig trygg og glad når man krabber inntil i senga om kvelden.. ja det er fader meg ikke noen hverdagssak. Jeg tror heller ikke at det er så lurt å gjøre det slutt nå. Det er tanker som drar gjennom i fortvilelsen som er i meg akkurat nå. Jeg liker ikke å være i limbo, det er slitsomt og vondt - men det er uunngåelig forid jeg tross alt venter på noe som skal skje og som jeg ikke ser frem til. Tusen takk for at du tar deg tid til å tenke på meg og gi meg råd. Jeg setter så stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå