Suzy Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #9161 Del Skrevet 5. juli 2012 Tror du ikke at det er noe galt med akkurat den lakkfargen jeg har valgt - neglene ble nemlig skrukkete igjen! Så nå skal jeg dit igjen for å fikse det klokka 17 i dag... Det er ikke negeledama sin feil i det minste - men det ble ikke bra i dag heller, så da blir det en annen farge og jeg blir ferdig til bryllup. Stønn. Men sent hjem i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. juli 2012 #9162 Del Skrevet 5. juli 2012 Hæææ? Er det mulig? Var da ikke måte på hvor uheldig du skulle være med disse neglene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #9163 Del Skrevet 5. juli 2012 Helt håpløst, men det er jo ingens feil og de gjør det de kan for å rette på det - så da er det bare å få orden på det og prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #9164 Del Skrevet 5. juli 2012 Jeg har vakre negler Har begynt å pakke til ferie og bryllup og skal holde meg hjemme i morgen. Reiser rett herfra hjemover. Gleder meg! Har prøvelest talen min høyt og ligger på 10 min - det er greit, tror jeg. Og jeg syns jammen den er bra sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. juli 2012 #9165 Del Skrevet 6. juli 2012 God morgen! Og gratulerer med fine negler! Alle gode ting er tre Hvor går ferien når bryllup er unnagjort? Du har sikkert sagt det, men teflonen har slått til Talen er sikkert knall! Skulle gjerne hørt, er moro å høre hva andre får til. Flinke forloveren! Nyt fredagen, helgen og ferien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. juli 2012 #9166 Del Skrevet 6. juli 2012 Lykke til! Jeg regner med at talen er knallbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #9167 Del Skrevet 6. juli 2012 God morgen! Hjemmekontor og datatrøbbel er ingen god kombo. VPN-tilkoblingen virket så klart ikke da jeg skulle på klokka åtte og div telefoner og kløing i hodet senere var det ingen som visste hvorfor. Og akkurat da jeg hadde gitt helt opp så virket den igjen Så da blir det et par timer med jobb før bilen skal pakkes og ferden går mot øst. Da skal tale prøveleses igjen (for mamma og datteren) og kjole legges opp på nytt, sko gås med en stund igjen osv osv osv Phu. Prøvepakket i går og det ble altfor mye - så jeg tror jeg skal ta ut alt og pakke en gang til. Det blir alltid for mye på første forsøk. Nei, mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. juli 2012 #9168 Del Skrevet 6. juli 2012 Håper det ikke blir bare stress i dag og i morgen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #9169 Del Skrevet 7. juli 2012 Lite stress gitt... Sitter med ikledd joggings og singlet - skal pakke ned sminke, klær og dill straks - også bærer det iveg til salongen for å fikse håret. Gleder meg skikkelig til dagen! Dette kommer til å bli så kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. juli 2012 #9170 Del Skrevet 10. juli 2012 Håper bryllupet ble en stor suksess, og at tiger'n nå storkoser seg på ferie. Vel unt! serveres uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juli 2012 #9171 Del Skrevet 11. juli 2012 Håper du nyter ferie, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2012 #9172 Del Skrevet 11. juli 2012 Tusen takk for en koselig stund med og Og god tur videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #9173 Del Skrevet 23. juli 2012 Åh jeg haaaaaater oppgraderinger! Nå ser alt helt annerledes ut igjen Anyway.... God morgen og hei igjen Tilbake fra ferie og har hatt det så fint . Vi var ikke like heldige med været alle steder, men har sett og opplevd likevel - og ikke minst har det vært en ferie som har pleiet forholdet på alle vis. Vi har hatt tid til å prate masse, til å kose masse og virkelig hatt det supert. Og bonus med Sauetreff i Trondheim Men mye god mat og avslapping gjør sitt, så jeg føler meg sånn passe "bluppen" nå. Helt klart på tide å komme tilbake i gjenge Ikke trøtt, men skvatt da klokka slo seg på i dag. Mistrøstig dag - heldigvis var det opphold da jeg gikk hjemmefra, men nå er det skikkelig drittvær Greit vær å begynne på jobb i da Må fikse litt ting i dag - har fornyet månedskortet, bestilt kontktlinser og skal ta blodprøve, få en resept og hente ut medisin - og en hel del annet var digg - på tide å trene opp toleransen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. juli 2012 #9174 Del Skrevet 23. juli 2012 Velkommen hjem Så bra at dere har hatt en fin ferie! Kos, avslapping og alt som hører med hjelper til å lade batteriene Da føles det ikke så ille å begynne på jobb igjen eller. Og hverdager og rutiner er ikke så aller verst det heller. Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #9175 Del Skrevet 24. juli 2012 God morgen! MYE tyngre å komme seg opp i dag gitt - sovnet på sofaen i går kveld og slet med å sovne igjen da jeg la meg Men i dag er det Paul Simon konsert og jeg gleder meg massivt! Mamma kommer med bussen og vi skal virkelig kose oss! Dette blir stas var også helt greit i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juli 2012 #9176 Del Skrevet 24. juli 2012 God morgen T-dag for deg også, skjønner jeg. Men du har jo konsert å se fram til i kveld. Tenker det blir stas! Kos deg massevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #9177 Del Skrevet 24. juli 2012 Post-ferie T-dag kan det tyde på Men konsert makes it all worth while Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juli 2012 #9178 Del Skrevet 24. juli 2012 Post-ferie trøtthet er ikke å spøke med, men når en har noe morsomt å se fram til, går det nok fint lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #9179 Del Skrevet 24. juli 2012 Mhm - nå venter jeg spent på hva takstmann vil si om leiligheten til kjæresten (er der nå). Det er spennende tider vi går i møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juli 2012 #9180 Del Skrevet 24. juli 2012 Ååå, ja det blir spennende! Ikke lenge til salg og flytting nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå