Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Titt-tei.

Nå har trøtten kommet og tatt meg... Forsøker å kvikke meg opp med en Snjo, men lykkes bare delvis gitt. Godt dagen er slutt om en halvtimes tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vrak i dag jeg (og "mobbet" av kollegaer fordi jeg bare gjesper og ser ganske trøtt ut... :natti: ).

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, snjo! Den liker jeg godt. Særlig den gule. Syns jordbær/bringebær ser litt funky ut med en rødbrun gele i bunnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt på kaffen både hos deg og hos meg, for her trengs det krutt i dag. God morgen forresten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :goodbye:

Har satt på kaffen både hos deg og hos meg, for her trengs det krutt i dag. God morgen forresten! :nigo:

I dag har jeg fått t-dagen min. Herregud så trøtt...

Etter å ha stått opp tidlig både mandag og tirsdag, så våknet jeg av meg selv litt over fem i dag. Knurr....

Takk for :kaffekopp:

Drikker med begge hender! :opplyser:

Mmm, snjo! Den liker jeg godt. Særlig den gule. Syns jordbær/bringebær ser litt funky ut med en rødbrun gele i bunnen ;)

Jeg liker både gul og rød (jordbær). Ser litt funky ut, men smaker veldig, veldig deilig. Jeg elsker jo alle varianter av yoghurt-lignende mat, så dette er helt topp.

Treningsbag med og motet forholdsvis høyt... Men trøtt. Nok koffein kverker alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkne før vekkerklokka? :daane:

Jeg våkner knapt av vekkerklokka denne uka... Måtte snooze i dag, var helt kaputt. Og etter et mislykket runde med mascarabørsten tok jeg alt av igjen, og lot øynene få "fri". Hadde vel bare gnidd det utover allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke noe vits å våkne 45 minutter før vekkeklokka - også sovne igjen og være helt mos i hodet når man først kommer seg opp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er vel sjelden så trøtt som når man våkner litt før man skal stå opp og klarer å sovne igjen, nei! Håper dagen går fort unna! :kose:

Får ønske deg også en god sommer, selv om jeg nok sniker meg innom av og til! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Bidrar ---------> :kaffekopp:

Det er fysisk vondt å være så trøtt! Håper det kommer seg ut over dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Getting better faktisk - jeg begynner for alvor å lure på om den B12-kuren har begynt å sette spor :overrasket:

Phu... nå har jeg ringt og klaget på manikyren jeg tok i går... Kjøpte en sånn deal med tanke på at det er bryllup til helga og gledet meg til å få såkalt gelish (ekstra bestadig varmeherdet lakk) på neglene så de kunne se flotte ut. Men tomlene ser ikke bra ut i det hele tatt - det så fine ut da jeg gikk fra salongen, men like etter så la jeg merke til at de var helt krøllete - som sånn smeltet plast. Dessuten sto det i dealen at jeg skulel få manikyr, peeling og parafinvoks - og jeg fikk bare manikyr... :roll: Så jeg skal tilbake i morra tidlig og fikse. Irritabelt. Selv om jeg bare er en deal-kunde skal jeg jaggu ha alt det innebærer.

Gikk ut sko og prøvde ferdigopplagt kjole i går. Veldig irritert, for jeg har lagt opp like mye hele veien rundt på ytterskjørtet - også er den lenger foran. Fatter ikke at det er mulig, men kan nok hende jeg må gjøre om gitt... :roll:

Tenker jeg må gå en runde i skoene i kveld også. Greit at de passer perfekt når jeg skal klampre rundt på dem en hel jævla dag, tross alt.

Nå har jeg tipser bruden om dikt, avtalt lunsj med kusina og middag med venninna... så nå føler jeg at jeg har gjort alt annet enn jobben min.

Forøvrig fått beskjed om lønnsoppgangen i år - 3,5 %. Det er ikke mye... har bedt om ny telefon og ipad og fått beskjed om at jeg kan få en av delene. Jeg blir litt oppgitt over at det er litt kjipt det hele.... :tristbla: Jeg har ikke lyst til å krangle, men jeg tror jeg kommer til å si at lønnstilbudet er greit om jeg får både telefon og ipad, rett og slett.

Syns ikke det er urimelig når jeg bruker så mye tid på nett som jeg faktisk gjør.

God sommer damene - jeg håper dere koser dere veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt når man ikke er fornøyd med lønnsoppgjør, og heller ikke får de godene man ønsker/trenger/mener man er berettiget til. Her har det vært noen ganske kjipe år lønnsvekstmessig, men håper at vi får litt i år. Bedriften er sent ute, og vi får gjerne ikke beskjed før september... Og etterbetalt fra 01.august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig når man må tilbake og fikse ting som ikke blir gjort rett første gang. Det er sånt jeg kan bli dritsur for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk enda surere etter å ha regnet litt på det - for jeg ble tilbudt konkret kronebeløp og det viser seg slett ikke å være 3,5 %, men 3,15 % og det er virkelig mye mindre - og ENDA får jeg ikke goder! :sur:

Men jeg har funnet armbånd og øredobber i perle på Glitter - så nå er jeg ferdigpyntet for bryllupet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk enda surere etter å ha regnet litt på det - for jeg ble tilbudt konkret kronebeløp og det viser seg slett ikke å være 3,5 %, men 3,15 % og det er virkelig mye mindre - og ENDA får jeg ikke goder! :sur:

Men jeg har funnet armbånd og øredobber i perle på Glitter - så nå er jeg ferdigpyntet for bryllupet :nigo:

Oiii... Det er jo kjipern! Skal du ta det opp? Spent på hva de evt sier...

Spent på hva vi evt får her også, firmaet her går jo ikke akkurat strålende for tida :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, 3,15% er jo ikke akkurat ... generøst. Syns i alle fall de kunne vært imøtekommende med goder som du faktisk bruker i jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer!

Deilig temperatur ute og nydelig sol, så i dag er det sommerkjole igjen. Dessuten nest siste morgen jeg må opp i otta... på en stund. Deilig :sol:

Har grublet på lønnsdforslag osv og kommet frem til at jeg skal ta det opp i dag. Så fort som mulig faktisk. Jeg kommer til å påpeke at dette er et tilbud temmelig langt fra 3,5 (som sjefen hevdet det var), men at jeg for denne gangen er villig til å se gjennom fingrene OM jeg får både telefon og pad. Får jeg ikke det skal jeg ha ny telefon og de fulle 3,5 prosent.

Sure saker... :forvirret:

I dag skal jeg på negelsalongen og rette opp de stygge neglene. Kjedelig å måtte gjøre ting omigjen. Så er det lunsj for storsjefen på kontoret i dag også. Han fyller 50 til helga og skal gjøres stas på.

Har planer om å skvise inn en trening også må jeg hjem og pakke for to uker, og pakke for bryllupshelg. Vi reiser jo rett videre på ferie fra hjemstedet, så da må jeg liksom ha med meg alt. Stønn...

Ok - nå er det mer :kaffekopp: som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Tror faktisk ikke at jeg er helt vraktrøtt i dag, og det er jo en fin forandring :ler:

Håper neglene blir bra i dag, og at de holder seg fine! Kjipt å måtte styre med sånt flere ganger, burde være fiks ferdig ved første forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er litt irritert på at jeg ikke fikk skikkelige negler ved første besøk - det tar jo tid å dra dit også :tristbla: I tillegg skulle jeg hatt parafinvoksbehandling og peel, og det fikk jeg heller ikke. Klagde på det og, men det betyr jo enda mer tid :sukk:

:kaffekopp: var godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånt er kjedelig. Håper det blir bra i dag, slik at du føler det er verdt å bruke den ekstra tiden på.

Litt fjøskaffe? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånt er kjedelig. Håper det blir bra i dag, slik at du føler det er verdt å bruke den ekstra tiden på.

Litt fjøskaffe? :kaffekopp:

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...