MarianneE Skrevet 1. juli 2012 #9122 Skrevet 1. juli 2012 Veldig stilig jakke. Slike som den går jo aldri av moten, og da går det ann og investere litt i den og synes jeg.
Suzy Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #9123 Skrevet 1. juli 2012 Veldig stilig jakke. Slike som den går jo aldri av moten, og da går det ann og investere litt i den og synes jeg. Nettopp det jeg tenkte også - jeg fikk den på halv pris da - så det ble 2.000 kroner for den, men det tror jeg den er verdt. Klassisk jakke. Fy flate - har sovet meg nesten helt ihjel... våknet egentlig klokka ni og vurderte å stå opp, men så gad jeg ikke og jammen sovnet jeg gjen så godt som bare det. Og sto opp klokka 12... Men deilig var det!
Roadrunner Skrevet 1. juli 2012 #9124 Skrevet 1. juli 2012 Du trengte det HELT sikkert! Og er lov med sløv søndag...
Suzy Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #9125 Skrevet 1. juli 2012 Det føltes deilig! Har vært ganske mye program og opplegg både dag og natt i det siste, så jeg hadde nok behov for å sove ut, kan det tyde på. Har tenkt på å trene i dag, men tror ikke jeg gidder det engang
Roadrunner Skrevet 1. juli 2012 #9126 Skrevet 1. juli 2012 Høres ut som en god plan i grunn! En skikkelig hviledag kan gjøre underverker det også!
Suzy Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #9128 Skrevet 2. juli 2012 Og hviledag it was Med unntak av litt i ny og ne, så gjorde vi ikke en døyt i går og det var bare deilig. I dag sto jeg opp ekstra tidlig og var på jobb halv sju. Greit å ha litt tid å gå på, for jeg skal på noe hudpleiedeal jeg har kjøpt for lenge siden, midt på dagen og jeg har tenkt å få tatt meg ei langøkt på trening i dag. Har på meg et par veldig kule sko jeg kjøpte meg for en stund siden og som jeg fikk gnagsår av.. så har jeg brukt sånn skinnmykner på dem for å få dem til å passe bedre og det kjentes bra ut - inntil nå. Faen altså. De er så fine og det er så dritt om de ikke blir brukt da gitt Kloka av forrige skade så har jeg med et ekstra par i sekken, så jeg kan bytte etterpå. Ellers da? var godt i dag og.
Roadrunner Skrevet 2. juli 2012 #9129 Skrevet 2. juli 2012 Urgh! Kjipt med gnagsår-sko! Men du kan ikke feste gnagsårplaster rundtom og forsøke å gå de inn litt? Bruke de litt nå og da? Jeg har et par Ecco-sko som jeg har fått skikkelig gnagsår av, men når de først er gått inn, så er de veldig gode. Men det krever litt jobbing i inngåingsfasen... Godt du har med deg ekstrasko uansett - er kjipt når man må gå på vonde sko hele dagen. Ellers? Trøtt gjøk
Suzy Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #9130 Skrevet 2. juli 2012 Jeg forsøker meg med litt tykkere sokker nå og skal gå med dem inne hele dagen har jeg tenkt, så skifter jeg heller når jeg skal ut og hjem. Det krever gjerne litt anstrengelse å gå inn sko - og de er så fine også. Det ironiske er at det er bare den ene foten som er vond - den andre har nemlig stått ute i butikken og blitt gått inn av prøving...
Sauen Shaun Skrevet 2. juli 2012 #9131 Skrevet 2. juli 2012 Usj! Gnagsår er ikke noe godt. *hater å gå inn nye sko* Men hudpleie og trening høres i grunnen ganske digg ut.
Supramundane Skrevet 2. juli 2012 #9132 Skrevet 2. juli 2012 Akk, compeed er min venn Det kommer seg heldigvis etterhvert, men noen sko er definitivt "staere" enn andre!
Roadrunner Skrevet 2. juli 2012 #9133 Skrevet 2. juli 2012 Hudpleie høres deilig ut! Jeg har akkurat bestilt en time hos autorisert massør/fysioterapaut. På tide å få en sjekk av såre/ømme skuldre/nakke. Så om ei drøy uke skal skrotten til pers! Gleder meg og gruer meg litt... Auuu!
Suzy Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #9134 Skrevet 2. juli 2012 Mmm! Dette var helt nydelig faktisk - og nå må jeg finne meg noe mat, for det rakk jeg jo ikke før jeg gikk...
Suzy Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #9135 Skrevet 3. juli 2012 God morgen! Andre morgen jeg er oppe halv seks - fyttikatta... Må gå bare litt utpå dagen på fredag, så jeg prøver å jobbe inn litt timerdisse dager - uten å sitte til langt på ettermiddagen. I går ble vi selvsagt sittende oppe og se på en film, så jeg var ikke i seng før tolv. Det går ikke flere dager, kjenner jeg. Phu.... Hadde planer om langøkt på trening i går, men det ble 4 x 4 intervall på mølla istedet. Greit nok, men jeg burde egentlig kommet meg ut i dag og Fikk litt panikk for kjolelengde i går, så jeg sydde opp ytterkjolen i gårkveld for hånd og skal bruke strykebånd for å få lagt opp innerkjolen i kveld, tenker jeg. Er redd for å tråkke i den og snuble - og ikke kunne bistå bruden på rett vis. Så da får jeg heller jobbe litt nå Og nå må jeg ha mer
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2012 #9136 Skrevet 3. juli 2012 Litt fjøskaffe til trøtt katte? Og det er nok greit å være trygg på kjolelengden når man skal være forlover. Du har vel nok å tenke på den dagen - om du ikke skal være nødt til å ta hensyn til egen kjolelengde i tillegg.
Suzy Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #9137 Skrevet 3. juli 2012 Jo takk - bemerkelsesverdig våken faktisk
juliane Skrevet 3. juli 2012 #9138 Skrevet 3. juli 2012 Tror forloveren i bryllupet jeg var i i helga sleit litt med for lang/stor kjole til tider, så å legge den litt opp er sikkert lurt! Jeg skal stå opp omtrent like tidlig som deg i morgen, selv om jeg har fri. Må nemlig prøve å være så trøtt på flyet at jeg får sove litt. Vi lander nemlig omtrent midnatt norsk tid, da er det tilig morgen i Thailand og vi har en hel laaaang dag foran oss...
Suzy Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #9139 Skrevet 3. juli 2012 Prøv å hold deg våken - det er godt å komme innpå igjen på normaltid så fort som mulig, så får du maks ut av oppholdet - men dette vet du jo alt selvsagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå