Suzy Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #9101 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) God morgen og for en gjeng med pervoer som ferdes her inne altså Bare nevn hump så er de i gang! Lurer på hvem som startet det... Det dukket ikke opp en kjeft på sykkeltimen min i går, men jeg syklet likevel - man må jo det. Så da var pliktene unnagjort og jeg har en måned "fri", men jeg har nå tenkt å forsøke å få trent mest mulig neste uke uansett. Synd senteret begynenr med åpeningstid fra 10... da går tiden før jobben bort MEN om jeg er på jobb kvart på sju, så kan jeg jo gå tidlig og få trent anyway Somlet og koste meg etter treninga, for jeg trodde kjæresten skulle spille golf, men da jeg kom ut så hadde jeg fått melding og han lurte på når jeg kom hjem så han kunne ha mat klar. Så jeg kom hjem til ytrefilet av lam med frisk salat, hvitløksmør og rosevin - på en onsdag. Stas Har sovet urolig i natt uten å vite hvorfor egentlig... Litt trøtt og fjern. Har planer om å snike meg litt unna i dag faktisk - gå på yoga midt på dagen og greier I kveld er det full pakkeaksjon hos jentene (datteren og venninna). Håper veldig at vi kommer langt og får på plass mye. Da blir det enkelt å flytte ut "lasset" på fredag Nei nå MÅ være klar! Endret 28. juni 2012 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. juni 2012 #9102 Del Skrevet 28. juni 2012 Kaller du min usannsynlig uskyldige tankegang for pervo? Jeg er jo heeeeelt uskyldig - alltid! Trenger i dag jeg også... Mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2012 #9103 Del Skrevet 28. juni 2012 Dobbel dose til meg i dag takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. juni 2012 #9104 Del Skrevet 28. juni 2012 Pervo? Hvor? Herlig middag du kom hjem til i går, da. Kjenner jeg er misunnelig på sånn oppvartning. Det er ren hverdagsluksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #9105 Del Skrevet 29. juni 2012 Trøtt i dag altså..... På plass klokka 6.40 her på jobb - men skal jo gå igjen litt over 10, så det er vel ikke mest imponerende likevel Flyttedag i dag og jeg har godt håp om at vi kommer i mål i bruktbar tid. Vi fikk gjort veldig mye forbredelser i går - jeg fikk vasket vagger og lister på hele stua, vasket litt på kjøkkenet og støvsugd nesten hele huset, mens jentene pakket og vi gikk tom for ting å gjøre rundt klokka 20. Da var det liksom ikke mer å finne på. Flyttebilen kommer klokka 11 - det er bare oss tre og onkelen til datter'n for alt annet av frivillig mannskap kunne ikke likevel eller har på annet vis sviktet - men det er ikke allverdens mye ting, så det burde gå. Ingen tren i dag, men blir vel litt av bæring og styr uansett, tenker jeg... Kjæresten skal bort fra i dag til i morgen. Han har tatt på seg en ekstrajobb på ei hytte utenfor Moss, så han og kollega skal dit for å jobbe fra i dag til og med i morra. Ja, ja.. det er egentlig greit ettersom jeg regner med å bruke hele dagen og kvelden på flytt uansett. Fikk meg forresten ny kjole i går Var salg på Monsoon og jeg ramlet såklart innom. Den heter visst Dakota. Veldig fornøyd! Halv pris var helt ok. Nå må jeg ha mer og forøke å være effektiv den tiden jeg er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #9106 Del Skrevet 29. juni 2012 Purple Haze skrev (På 28.6.2012 den 12.24): Herlig middag du kom hjem til i går, da. Kjenner jeg er misunnelig på sånn oppvartning. Det er ren hverdagsluksus! Veldig stas med mann av og til altså - eller mesteparten av tiden faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. juni 2012 #9107 Del Skrevet 29. juni 2012 Kjempefin kjole! Lykke til med flytting, virker som om dere er godt i rute. Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #9108 Del Skrevet 29. juni 2012 Takk! Jeg bare håper disse værprognosene med ekstremregn er helt feil, for det er kjedelig på en flyttedag altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. juni 2012 #9109 Del Skrevet 29. juni 2012 God morgen Snart ferdig for dagen du, jo! Lykke til med flytting, krysser fingre for at været ikke blir for ille. Skikkelig søt kjole, og halv pris var jo et kupp God helg, Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2012 #9110 Del Skrevet 29. juni 2012 Lykke til med flyttinga. Håper virkelig at været oppfører seg pent. God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. juni 2012 #9111 Del Skrevet 29. juni 2012 God helg! Lykke til med flyttingen, håper det går kjapt og greit uten unødvendig trøbbel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #9112 Del Skrevet 30. juni 2012 På ni timer blank var vi ferdige gitt - leiligheten tømt, alt vasket og vi ute. Utrolig sliten da jeg var ferdig og i dag er jeg støl i underarmene Jeg merker jeg gruer meg litt til flyttesjauen i leiligheten vi bor nå... her er det også fire etasjer, men i motsetning til hos datteren er det ingen heis... Sliten i dag og gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. juni 2012 #9113 Del Skrevet 30. juni 2012 Flytting er slitsomt! Tar helt piffen ut av en. Dere har ikke vurdert å leie flyttebyrå når dere skal flytte selv? Det er det smarteste jeg har brukt penger på i forbindelse med flytting, i hvert fall. Håper du har ei rolig helg og mulighet til å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #9114 Del Skrevet 30. juni 2012 Nei vi har ikke tenkt på det - er jo ikke så mye egentlig - er mest at det er fire etasjer med trapp å bære det ned i. Og selvsagt at alt mitt står på et lager og må fraktes i tillegg - i en egen omgang. Men er jo noe å vurdere. Er det veldig dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. juni 2012 #9115 Del Skrevet 30. juni 2012 Inne og sniker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. juni 2012 #9116 Del Skrevet 30. juni 2012 Et vennepar flyttet fra 4.etasje uten heis, og sa at det smarteste de noen gang kunne gjort var å leie flyttebyrå. All bæringen i trapper, ording og stell var VELDIG deilig at proffe gjorde. Ikke noe enormt flyttelass, men allikevel vel anvendte penger. Hva med å sjekke ut på MittAnbud for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #9117 Del Skrevet 30. juni 2012 Jeg har lagt inn forespørsel på en side for flytting - der seriøse byrå kan komme med tilbus - på mitt lass. Det er det jo veldig enkelt å flytte, men det er tidkrevende og dermed veldig greit å få hjelp med. Så da får vi se da Har forresten endelig kjøpt meg jakke i dag - nydelig trench fra Tiger of Sweden. Samme problem som beskrevet før, men faktisk ikke så ille, så klarte meg med stor, men ikke gigastor størrelse Veldig god kvalitet og tidløs design, så nå har jeg endelig noe å ha over sommerkjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. juni 2012 #9118 Del Skrevet 30. juni 2012 Nydelig jakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. juni 2012 #9119 Del Skrevet 30. juni 2012 Kjempefin jakke Jeg betalte fastpris til flyttebyrået, da tok de 5000,-. Alternativet var 1000,- pr time. De var kjappe, effektive, proffe og forsiktig med tingene mine. I tillegg satte de alt dit jeg ville ha det, da det skulle inn i nyhuset. I fjerde etasje uten heis hadde jeg ikke betenkt meg en gang. Greit å ha igjen overskudd når man skal til å pakke ut og fikse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. juni 2012 #9120 Del Skrevet 30. juni 2012 Åhh jeg elsker sånne jakker. Skal ha en sånn når jeg ikke har så stor rumpe lengre, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå