Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2012 #9081 Del Skrevet 25. juni 2012 Håper du får de fradragene du prøvde deg på. Har ikke fått noen skattepenger på konto jeg heller. Med tanke på det pengeforbruket jeg hadde i forrige uke håper jeg det tikker inn noen kroner snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #9082 Del Skrevet 25. juni 2012 Krysser fingrene for at oppgjøret kommer snart! Du hadde lagt inn endel fradrag du ikke er helt sikker på om blir godkjent, var det sånn? Det stemmer Jeg har bedt om fradrag for pendling, for husleie og faktiske utgifter her i byen - når jeg har hatt huset mitt samtidig, for faktisk forsørging av datteren mens hun bodde i huset mitt... osv osv. Lurer veldig på om det går gjennom noe av det. Håper du får de fradragene du prøvde deg på. Har ikke fått noen skattepenger på konto jeg heller. Med tanke på det pengeforbruket jeg hadde i forrige uke håper jeg det tikker inn noen kroner snart... Håper i allefall pendlerfradraget går for jeg har ikke fått permanent adresse her før i fra januar i år. Vi får se. Nå er vi i allefall gjeldsslaver (har forberedt det i allefall) og megleren kommer hvert øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juni 2012 #9083 Del Skrevet 25. juni 2012 Gratulerer som gjeldsslaver Veldig godt når alt av papirer er i orden, og en faktisk ser svart på hvitt at en nå er huseiere! Håper dere får solgt leiligheten kjapt og til en veldig god pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. juni 2012 #9084 Del Skrevet 26. juni 2012 Mårnings! Håper det var et positivt møte med megler i går, og at dere har en fin gang videre i salgsprosessen. Og krysser fingrene for at skattepenger dukker opp, med alle tenkelige fradrag godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #9085 Del Skrevet 26. juni 2012 God morgen! Det var postivt og spennende både med bank og megler og vi er i gang med prosessene. Vi skal ha visninger først i august og er veldig optimistiske i forhold til salg. Jeg tipper han kommer til å få igjen godt for leiligheten og tjene mye. Det er et veldig populært område. Spennende blir det nå uansett! Har akkurat kjølt ned nok til at jeg har fått lagt noe sminke. Startet dagen med en bitteliten løpeøkt på mølla. Deilig nå, jævlig når det gjøres... Jeg er virkelig ingen løper, men jeg prøver i allefall. Og en halvtimes økt er bedre enn ingen! I ettermiddag skal jeg rett ned til datteren etter jobb for å hjelpe henne med pakking. Jeg satser på at vi får gjort mye i ettermiddag/kveld faktisk. Utstyret var jeg jo nede med på søndag og i dag satser jeg på å bare kjøpe en pizza eller noe til oss mens vi sjauer, for å få mest mulig ut av tiden. Siste sykkeltime før julistengt i morgen - nesten litt leit Jeg er så glad i timene mine. Må huske å komme meg opp til legen og få b12-shoten min i dag også! Jobbe nå da kanskje...? Nei, nei - dagbokrunde nå Og mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. juni 2012 #9086 Del Skrevet 26. juni 2012 Skal datteren også flytte? (har visst ikke fått med meg alt her gitt...) Flink du er som trener på morrakvisten altså! Her begynte arbeidsdagen kl 07, så bevegelse får komme senere Men kanskje ikke i dag? Vi får se! Godt å høre at prosessene er i gang og at dere er optimistiske i forhold til salg! Krysser fingrene vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #9087 Del Skrevet 26. juni 2012 Jepp hun skal flytte. De skal ut av leilighten de bor i til 1. juli (altså søndag), og deretter skal de feriere og sofasurfe i en måned (er planen), mens de leter etter nytt sted å bo. Det betyr jo penger spart i en måned (evt mer, for det kan jo ta lenger tid) og litt mer ro til å finne noe nytt. Men alle tingene hennes skal jo på lager så lenge og da må de pakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2012 #9088 Del Skrevet 26. juni 2012 Morratrim i dag også? Jeg er imponert! Og håper det ordner seg med ny bolig for datteren. Men en måned med ferie og sofasurfing høres ut som noe spennende jeg kunne funnet på selv i min ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #9089 Del Skrevet 26. juni 2012 Det kommer nok til å funke fint. Hun skal til mamma en tur (og fder kan hun være så lenge hun vil) og hun skal "passe" leiligheten vår mens vi er på ferie (ei drøy uke) osv osv - det kommer til å fungere veldig greit. Det er lett å være ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juni 2012 #9090 Del Skrevet 26. juni 2012 Du får litt flyttetrening framover du, da. Først datteren og snart dere selv Blir spennende med leilighetssalg også. Slik markedet er i Oslo nå, får dere sikkert solgt kjapt og godt over takst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #9091 Del Skrevet 27. juni 2012 God morgen på "humpday"! Nå er det bare nedoverbakke inn mot helga og bare ei uke til ferie. Du verden! Det ble ikke noen pakkeøkt i går, for datteren hadde begynt dagen før og lå godt an, så da ville hun heller ha hjelp i morgen. Det er greit det. Så da dro jeg ut på outlet-kikk i Vestby og ble temmelig skuffet. Fant ikke noe.. Eller jo; en lang "underbukse" med lett hold in effekt til å ha under skjørt osv til 129 kroner, men ellers nada. Det var utrolig utplukket og stusselig. Skuffende. De få tingene jeg fant og prøvde var ikke fine, så da sparte jeg mye penger . Hadde en tanke om å finne meg sommer/vår-jakke, men jeg har sikkert prøvd en million trenchjakker nå og alle er like feil... Jeg er rett og slett feil dimensjonert for slike. Alle er for trange i overarmene, for lange i armene (om de passer rundt overarmsflesket) og ser rett og slett ufikse og trultete ut. En kan bli deppa av mindre. Ja, ja - i dag er det linsekontroll, b-sorøyta jeg ikke rakk i går og siste sykkeltime før sommeren. Ja og minst tre bøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 #9092 Del Skrevet 27. juni 2012 Iler inn med ei bøtte Jeg skulle ikke ha noe i går, men endte opp med to plagg... Så da fikk jeg brukt litt av de pengene du sparte Og du? De derre overarmsgreiene kjenner jeg godt til altså! Teite plagg! Selv plagg i store størrelser er jo helt håpløse av og til jo Krysser fingrene for at sommerjakke ordner seg for tiger'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #9093 Del Skrevet 27. juni 2012 Nesten litt deilig at det ikke bare er meg... Jeg syns det er så irritabelt - jeg kan svømme i resten av plagget og enda strammer det rundt overarmen. Er virkelig alle andre så smale der? Har straks gitt opp sommerjakkeprosjektet, men har faktisk tenkt å ta et siste fremstøt mot HM. Der er det et sinnsvakt utvalg og det kan faktisk dukke opp et eller annet for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 #9094 Del Skrevet 27. juni 2012 Nesten litt deilig at det ikke bare er meg... Jeg syns det er så irritabelt - jeg kan svømme i resten av plagget og enda strammer det rundt overarmen. Er virkelig alle andre så smale der? Ikke alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #9095 Del Skrevet 27. juni 2012 Ikke alle Så sant - du og jag fuggel'n - du og jag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 #9096 Del Skrevet 27. juni 2012 Felles skjebne, felles trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #9097 Del Skrevet 27. juni 2012 Felles skjebne, felles trøst Indeed - men det kan jo ikke bare være oss her i verden...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2012 #9098 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg vet ikke hva dere snakker om. Jeg registrerer sjelden hvordan jakkene er rundt overarmene. For når jeg endelig har funnet noe som har plass til pupper og mage, så er ermene en meter for lange og det meste ellers er galt... God morgen Tigerpus. :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2012 #9099 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg har også samme problem med jakkeermer, og det er IKKE fordi jeg har store biceps :gjeiper: Kjedelig at det ble bomtur til outletbutikken, da. Håper du finner deg klær et annet sted. Og NÅ skjønte jeg hva humpday betyr (spurte etter det i boka til RR, men tok den nå) Tregis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. juni 2012 #9100 Del Skrevet 27. juni 2012 I følge ymse gjester i min kjære bok kan "humpday" bety så mangt (kommer helt ann på hvor nær kofferten man står...), så ingen grunn til å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå