Suzy Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #9061 Del Skrevet 21. juni 2012 Og første felles eiendel da gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. juni 2012 #9062 Del Skrevet 21. juni 2012 Vår første eiendel var dobbeltsenga, som vi spleisa på etter å ha sovet i 1.20-senga til A i 18 måneder. Og det syntes jeg var SÅ stas! (Men jeg vil jo egentlig si at deres første felles eiendel var et rekkehus da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juni 2012 #9063 Del Skrevet 21. juni 2012 Første felles eiendel, og flere skal det bli! Imponert over at du tvang deg på trening i dag tidlig! Jeg er utrolig flink til å overtale meg selv til å la være, hvis jeg ikke har så lyst Nyt sommer og sol i snuppete kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #9064 Del Skrevet 21. juni 2012 Godt poeng Juliane - men ettersom rekkehuset ikke er betalt enda, så blir det liksom vaskemaskina Fantastisk koselig å gå og kikke på gulv og tapeter og andre ting også. Vi liker vel begge å kikke, selv om vi ikek skal pusse opp noe sted, men det siste året har det liksom blitt helt slutt på slikt - for vi venter på noe annet. Så å kikke i går var stas og en fin påminnelse om hva som venter. Purple: Om jeg skulle hørt på meg hver gang jeg ikek har lyst så hadde det blitt dårlig - jeg må jo bare tvinge meg, men jaggu var det tungt - og det var det i går også. Phu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juni 2012 #9065 Del Skrevet 22. juni 2012 God morgen Fredag og praktisk talt helg! . Planer for helga du, da? Håper fredagen blir fin og helga likeså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #9066 Del Skrevet 22. juni 2012 God morgen og god fredag! Deilig at det straks er helg - bare to uker til ferie faktisk Startet dagen med intervallspinn og er fornøyd med det. Skal jobbe normaldag, ha lunsj med datteren midt på dagen og har tenkt å ha full ro i heimen i kveld. Lurer på om jeg skal foreslå reker til mat faktisk.... Hm... I morgen skal vi til et vennepar og grille. Overnatter der også, for de bor såpass langt ute i bushen at det er noe styr å komme seg hjem derfra. Det blir helt sikkert hyggelig. Fikk vaskemaskina i går og har alt prøvekjørt en vask. Den er så fiiin Tenker det blir en aksjon på den fronten også. Senga skulle vært skiftet på og det ligger alt en vask til klar i skittentøysdunken Badet skulle vært sjauet over, og jeg må få kjøpt noen esker til datteren og flyttinga, men utenom det er det ikke mye å gjøre i helga smaker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. juni 2012 #9067 Del Skrevet 22. juni 2012 God formiddag! Rolig fredag med reker høres ganske så herlig ut. *kjenner etter om jeg orker å dra for å kjøpe reker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #9068 Del Skrevet 22. juni 2012 God formiddag! Rolig fredag med reker høres ganske så herlig ut. *kjenner etter om jeg orker å dra for å kjøpe reker* Ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. juni 2012 #9069 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg vet bare ikke om den støle skrotten orker noen butikktur i dag... Spørs om det ikke blir å varme opp pastagryta fra i går gitt. Og hvis jeg kjenner godt etter så kanskje jeg orker å bake noe godt til fredagskvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. juni 2012 #9070 Del Skrevet 22. juni 2012 Nam, reker! Jeg tar gjerne shining av bad og grilling med venneparet ditt hvis jeg slipper eksamenspugging altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #9071 Del Skrevet 22. juni 2012 Nam, reker! Jeg tar gjerne shining av bad og grilling med venneparet ditt hvis jeg slipper eksamenspugging altså! Det viste seg at kjæresten hadde handlet (og laget middag) innen jeg fikk somlet meg hjem fra by'n Så da ble det ikke reker gitt, men det var heeelt ok. Senga skiftet på - en klesvask tatt og badet kan jaggu vente til i morra Du får bare slenge deg med Juliane - koselige folk og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. juni 2012 #9072 Del Skrevet 23. juni 2012 God formiddag Kos deg på grilling med venner i kveld, og god hælj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. juni 2012 #9073 Del Skrevet 24. juni 2012 God morgen får jeg vel si - selv om det sikkert er god kveld før du leser det... Håper du hadde en flott St.Hansfeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #9074 Del Skrevet 24. juni 2012 God kveld i stua Jeg har vært på kino og sett Moonrise Kingdom - utrolig kul film. Fantastisk bra på å så mange plan og jeg har ikke ledd så godt på aldri så lenge. Anbefales på det varmeste - i allefall om man har sansen for litt quirky filmer og karakterer Ellers er jeg en tanke sliten i dag gitt Ble morsomt og trivelig i går og litt vel sent. Ja, ja.... I morgen skal vi i banken for å skrive under lånepapirer, sette opp kontoer osv. Det blir deilig. Da er vi liksom i boks, føler jeg. Nå er det fotball for alle penga i heimen og jeg vil egentlig bare legge meg på sofaen og sove Slappfisktiger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #9075 Del Skrevet 25. juni 2012 Mårnings! Sitter halvvegs inn i frokost nummer to og har tørket opp og kjølet ned såpass at jeg er klar for å gå og få litt make up i fjeset Startet dagen med litt spinning for meg selv. Dro frem en gammel time jeg hadde på lurt og slet meg gjennom den. Passe hardt på morgenkvisten. Merket med en gang jeg begynte å bevege meg at jeg har en stiv flekk midt nede på ryggen, på høyre side. Utrolig ubehagelig. Må ha ligget meg fordervet i natt, men ikke skjønner jeg hvordan det kan ha gått til? I dag skal vi i banken klokka to og skrive under papirer, så kommer megler på besøk i femtida - så dette blir en husdag rett og slett. Spennende tider! Litt med maten nå - og på tide å gjøre alvor av den sminken. Må legge litt friske striper på katta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2012 #9076 Del Skrevet 25. juni 2012 God morgen spreke katte. Spennende dag for deg i dag ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juni 2012 #9077 Del Skrevet 25. juni 2012 Litt sen runde i dag, så får bli en formiddagskaffe tenker jeg. Spennende med bankbesøk og meglerprat da! Begynner virkelig å gå seg til nå Er det gjennomgang av leiligheten i forhold til salg? Når regner dere med at den blir lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #9078 Del Skrevet 25. juni 2012 Vi satser på å legge den ut i starten av august og det betyr vel sånn ca at vi har tida og veien. Det er jo ikke langt dit og vi bør ha taktmann, prosept osv før det. jeg er spent på tiden - virkelig. Vært inne og sjekket skatteoppgjøret også - og ikek fått enda. Knurr... vil vite om det har gått inn eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. juni 2012 #9079 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har fått pengene på konto - og regner med at det forsvinner et lass i ettermiddag (les: bilen på Eu-kontroll og service... ). Men godt for alt som er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. juni 2012 #9080 Del Skrevet 25. juni 2012 Krysser fingrene for at oppgjøret kommer snart! Du hadde lagt inn endel fradrag du ikke er helt sikker på om blir godkjent, var det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå