Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Regner med at du har hatt med deg kjolen rundt på skoshopping. Litt enklere å se hva som ikke skjærer seg helt.....

Jeg har et skjerf til kjolen i det samme stoffet, så det har jeg hatt med rundt.

Har stort sett bare forsøkt beige, sølv og lilla så langt - men så slo det meg at det kanskje gikk an å gå for en mer rødrosa farge på skoene også... Som altså matcher steinene som sitter på kjolen under puppene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Kjolen er i den fargen som vist på bildet? Da synes jeg kanskje du burde gå for sko i en annen farge enn de du linket til. Kan bli litt mye i samme farge?

Jeg tror det ville vært kjempestilig med sølvfarget tilbehør til den kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er i den fargen som vist på bildet? Da synes jeg kanskje du burde gå for sko i en annen farge enn de du linket til. Kan bli litt mye i samme farge?

Jeg tror det ville vært kjempestilig med sølvfarget tilbehør til den kjolen!

Nei - som jeg skrev så er den mye mørkere og blåere lilla enn den ser ut på det bildet. Steinene som sitter under bysten er omtrent som kjolen ser ut på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ok, jeg har nok ikke gnidd søvnen godt nok ut av øynene enda ;)

Da kan du gå for de skoene du linket til. Jeg synes absolutt de er fine nok til et sommerbryllup :) Kan jo likevel ha sølvfarget tilbehør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er de mest behagelige jeg har prøvd så langt - og de kommer ikke til å synes så godt (OG de finnes i beige også om det skulle se helt håpløst ut). Får vel deponere og prøve da... også begynne å lete etter sølvveske evt.... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen er så fin at ingen kommer til å se på skoene uansett! :strix: Syns kanskje det er litt klumpete (det du mener med "fjortis", kanskje?), men folk ser dem jo ovenfra og ikke rett fra siden slik som på bildet, så tror det uansett blir fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjolen er så fin at ingen kommer til å se på skoene uansett! :strix: Syns kanskje det er litt klumpete (det du mener med "fjortis", kanskje?), men folk ser dem jo ovenfra og ikke rett fra siden slik som på bildet, så tror det uansett blir fint. :)

Ja det er akkurat det jeg mener med fjortis - de er litt klumpete og sære (men kjolen er sid og kommer til å dekke dem)

Hmmm... da skal jeg jammen meg ned og prøve etterpå tror jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hvordan gikk det med skoene? Ordnet seg?

Synes kjolen ser helt nydelig ut, og synes godt du kan ha skoene du linket til. Spesielt siden kjolen vil være såpass lang at den dekker mye av skoene (og de derfor ikke ser så kraftige ut). Håper det ordner seg!

Kjenner jeg er veldig glad for at jeg har kjole og sko klare før lørdagen... Veldig glad faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

Startet dagen med avdelingsmøte og da syns jeg liksom ikke jeg får kommet i gang med dagen før lunsj. Er ikke så glad i møter merker jeg....

Ja det ordnet seg med sko. Endelig.

Jeg gikk på Biancoen rett her nede - utsolgt for akkurat de skoene - så på Biancoen et lite stykke unna - ett par igjen i 38... :roll: Men den hjelpspomme damen ringte butikken på Aker brygge og de hadde ETT par igjen i 39. Og de la dem av til meg.

Men innen dette var gjort skulle jo jeg møte datteren og mamma for å spise middag og gå i operaen, så da var gode råd dyre. Heldigvis tok datteren på seg å fikse skoene til meg på lørdagen (og gjorde det), så da ble det bra. Fikk dem av henne i går, prøvde dem på og de var veldig kule og synes praktisk talt ikke.

Nå er det bare å bestemme seg for tilbehør... :roll:

Jeg tror jeg må forsøke å ta et raid i kjelleren for å sjekke om jeg har hatt åndsnærværelse nok til å pakke ned selskapsveskene mine i en av sekkene med klær der nede... For da har jeg faktisk noe å velge i. Har jeg ikke det så nytter det ikke å finne igjen noe heller. Da er det bare å kjøpe noe nytt.

Ja, ja...

Opera fredag var strålende bra og veldig moro. Koselig å tilbringe kvelden med mamma og datteren også. Skikkelig stas.

Var hjemme i halv tolv tiden og slo meg ned foran tv'n og så en fantastisk film før jeg ramlet i seng litt over klokka 01. Våknet utpå natten av kjæresten som hadde kommet hjem og sovnet på sofaen ( :fnise: )og snorket som et sagbruk i drift. Gikk på do, slukket alle lys og la meg igjen - han fikk finne inn i senga sjøl når han var klar, tenkte jeg (og jeg var ikke så lei meg over å gå glipp av snorkinga heller :nigo:)

Klokka åtte om morran kom han, så da skravlet vi litt - og han hadde snakket med et vennepar av oss som inviterte oss på hyttetur fra lørdag til søndag - også sovnet han igjen. Jeg lå litt til, men fikk ikke sove så veldig mye mer, så jeg sto opp og farget håret, byttet inn et par sko, skjøv på en middagsavtale dagen etter og takket nei til å treffe mamma og datteren, som hadde bestemt seg for å shoppe ... dusjet pakket og vekket gubben - og dro på hytteur :ler:

Vel hjemm i går klokka fire - dusjet - pakket ut og dro på middagsavtale klokka 18. Phu....

Så i går la jeg meg klokka ti! Trøtt som en dupp.

Sommersamling med treningsjobben i kveld, og jeg rekker yoga først (hurra!) - også har jeg rukket litt joggings i dag tidlig. Føler jeg er i siget nå :jepp:

Nå er det visst straks lunsj! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag! :kaffekopp:

Høres ut som en super helg. Og en mandag med både jogging og yoga høres veldig bra ut. :jepp:

Selv sitter jeg og funderer på om jeg skal prøve meg på en litt lengre rusletur enn vanlig i dag (men jeg har også lyst til å gjøre ingenting i dag... :sjenert: ). Jeg skulle vært i butikken og kjøpt en blomst eller en twistpose eller noe som takk til mine hjelpsomme naboer. Og har veldig lyst til å prøve å GÅ til butikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sko til bryllup da jeg var i London. De sto fremme i alle størrelser og flere farger, så jeg prøvde de champagnefargede i 40, satte de fra meg og prøvde en annen farge for så å ta med de champagnefargede allikevel. Oppdaget da jeg kom hjem at jeg hadde fått med meg 41 hjem, så i løpet av det minuttet har tydeligvis noen andre flyttet på skoene. :roll: Så jeg må få laget et hull som er lenger inn på stroppen og ellers bare håpe ingen ser de ekstra cm med sko bak hælen min. :ler:

For en helg du har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Herlighet, jeg ble litt sliten bare av å lese om den helga di. Hjelpes meg, håper du har igjen litt krutt til resten av uka også!

God fornøyelse i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte sko til bryllup da jeg var i London. De sto fremme i alle størrelser og flere farger, så jeg prøvde de champagnefargede i 40, satte de fra meg og prøvde en annen farge for så å ta med de champagnefargede allikevel. Oppdaget da jeg kom hjem at jeg hadde fått med meg 41 hjem, så i løpet av det minuttet har tydeligvis noen andre flyttet på skoene. :roll: Så jeg må få laget et hull som er lenger inn på stroppen og ellers bare håpe ingen ser de ekstra cm med sko bak hælen min. :ler:

Åh herregud sånn uflaks! Godt du kan bruke dem likevel da :ler:

Og ja - det ble litt av ei helg :overrasket:

No rest for the wicked...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings!

Rett på jobb uten trim i dag. Vurderte egentlig å slenge meg bort, men kjente meg sliten i går og kom på at jeg tross alt hadde to økter i går - så da kan jeg vel stå over i dag uten at det blir helt krise.

Ble en veldig lang dag i går. Hjemmefra ti på halv sjo på morran, rett på tren, på jobb, rett på yoga og rett på middag med treningssenteret. Var hjemme litt over klokka ti.... Phu...

Skal bort på Filmens hus etter jobb i dag og forsøke å komme inn for å se eksamensfilmene til filmstudentene. Kjenner ei som spiller i en av dem. Veldig gøy. Det står det er fullt, men jeg prøver. Det er jo ikke langt bort der.

Ellers da?

Tredje B12-shot i dag og jeg er spent på om det begynner å fungere snart. Sånn merkbart altså...

Og nå: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange dagene du kun er hjemme og på jobb, altså! Men høres gøy ut med eksamensfilmer, du får satse på at det er noen som ikke kommer slik at du får plass! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Tror du kan ta en fridag fra treninga med god samvittighet ja. Det var jo litt av en dag du hadde i går. Og restitusjon er viktig. :jepp:

:fnise:

Fikk varsel av datteren, men fikk ikke sett sjøl.

Og du sier ingenting til oss andre, så vi kunne sett... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Høres ut til å være full fart hos deg gitt!

Krysser fingrene for at du får plass og får sett film i ettermiddag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...