Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Midt i uka allerede, jo. Håper onsdagen blir bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Håper på en god onsdag sjøl. Fortsetter å insistere på at det er sommer og har piratbukser i dag og :snurt:

Vil ha :sol:

Kom meg ut på løpetur i går - endelig - og kondis er jammen meg ferskvare. Syns det gikk veldig tungt gitt, men runden jeg løper er overkommelig lang og ganske motiverende, så jeg tenker det skal bli bra ganske fort. Kjenner det i lårene i dag og det er forsåvidt greit, for jeg skal ha sykkeltime i ettermiddag og har avtale om styrketrening med datteren etterpå. Så da blir jeg vel kanskje enda stølere da..?

Endte som svært effektiv i går og fikk vasket klær og bakt knekkebrød - og tenkt enda litt mer hus (nå ser vi på parkett :nigo:), før kvelden endte, men i dag tror jeg at jeg må legge meg tidligere for jeg blir så sinnsvakt trøtt...

På toppen av det hele er det et helsikes fulgelurveleven (skjærer og måker...?) utenfor fra ca kvart på fire hver jævla morgen for tiden, og det resulterer jo i at man våkner sint og må slite seg tilbake til søvnen passe irritert.

Vurderer luftgevær :nigo:

Nå vurderer jeg bare :kaffekopp:

Skrevet

Vil bare opplyse om at jeg er HELT uskyldig på den tida av døgnet :engel: Ikke mye fuggellurveleven fra denne kanten da :sjenert:

:fnise:

Flink du er med trening altså! Må prøve å stjele litt motivasjon av deg kjenner jeg :flau:

Skrevet

Flink du er med trening altså! Må prøve å stjele litt motivasjon av deg kjenner jeg :flau:

Det er jo det jeg ikke er :overrasket: Men jeg mangler ikke motivasjon, jeg har stort sett manglet litt tid i det siste. Skal nå få inn en økt til denne uka, minst. Det må til, vhis ikek råtner jeg på rot :roll:

Skrevet

Å, parkett! Hva slags type parkett tror du dere vil ha? Vi endte opp med hvitmattlakket eik, og er superfornøyde! Parketten er nøytral og klassisk, men allikevel moderne og veldig mange kommenterer at vi har så fint gulv. :) Sånt er jo så moro å se på (hvertfall hvis man er relativt enige, for ellers blir det fort litt slitsomt...), og det gjør veldig stor forskjell.

Skrevet

Å ja! Vi er temmelig enige heldigvis og det er bare gøy å kikke. Jeg liker ask utrolig godt og det er masse spennende varianter av den, men vi må nok ut for å se og ta på. Det er alltid annerledes på bilde.

Skrevet

God morgen!

Morgenhilsen fra kontrollfreaken... :roll:

Etter mye overveining og forsøk på planleggeing av ettermiddagen, så landet jeg på at jeg skal på yoga midt på dagen i dag. Hah! :nigo:

Dette låter kanskje ikke så veldig imponerende, men i min "er-bare-nødt-til-å-ha-tenkt-gjennom-timeplanen" verden så var dette jammen en åpenbaring!

Da blir det dessuten trening i dag og - og nå måtte jeg bare det. Jeg føler meg så såtten etter så mye utskeielser (og i går gikk jeg på vekten og den bekreftet råttenheten... :vekt:), så da er det bare å begynne å jobbe igjen.

I går fikk datteren og jeg trent - hurra. Og nå har hun meldt seg inn på senteret der jeg jobber. Det viser seg at hun får medlemskap for 199 kroner måneden der nede og det er jo en knalldeal. Så jeg spanderte den første måneden på henne og nøkkel (det er en datanøkkel som brukes som skaplås, treningsregistrering osv - veldig kjekk, men koster 150 kroner i leie). Og dermed kan vi fortsette den gode trenden fremover sommeren :)

Herlig!

I morgen skal jeg forresten i operaen. Gleder meg! Skikkelig spennende å se den fra "innsiden".

Mere :kaffekopp: nå mon tro?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Så bra at du får lagt inn en yogaøkt i dag, og kjempebra at datteren har tegnet medlemsskap på treningssenteret! Håper trening kan hjelpe henne til å få det bedre, både fysisk og mentalt :) 199 pr måned var jo råbillig! Jeg betaler en god del mer, kan man si... :sjenert:

Operaen, jøss da. Hva skal du se? Det blir vel uansett spennende, tenker jeg :)

Ha en fin torsdag :)

Skrevet

:kaffekopp: Litt fjøskaffe til arbeidet?

Håper du får en fin yogaøkt i dag. Det er godt å komme igang med trening igjen etter en slapp periode. :duskedame:

Skrevet

Deilig å føle jeg er i gang igjen med gode treningsvaner - merker det på alt igrunnen.

Vi skal se "Den fjerde nattevakt" - og strengt tatt spiller det ingen rolle hva vi ser. Gøy å ha vært der og opplevd det :jepp:

Skrevet

Så bra at datteren har meldt seg inn og er skikkelig i gang! Og 199 kr per måned er det ingenting å si på... :flau: Jeg betaler over det dobbelte...

Litt misunnelig på de "midtpådagenyogaøktene" dine kjenner jeg. Hadde vært digg altså! Men jeg måtte jobbet så mye utover ettermiddagen for å ta igjen tapt tid, at jeg føler vinninga går litt opp i spinninga. Hadde nok heller ikke klart å slappe helt av den tiden jeg var borte fra jobb siden det da stort sett er mest å gjøre for meg :sukk:

Skrevet

Litt misunnelig på de "midtpådagenyogaøktene" dine kjenner jeg. Hadde vært digg altså! Men jeg måtte jobbet så mye utover ettermiddagen for å ta igjen tapt tid, at jeg føler vinninga går litt opp i spinninga. Hadde nok heller ikke klart å slappe helt av den tiden jeg var borte fra jobb siden det da stort sett er mest å gjøre for meg :sukk:

Steike det var hardt å være i gang igjen :overrasket:

Og selvsagt brukte instruktørene meg til å vise et poeng - så jeg ble stående dødslenge i en av de stående stillingene .... Svettet som et dyr!

Det deilige er at jeg kan jobbe mye de dagene det passer seg slik og gå tidlig andre. I dag blir ikke arbeidsdagen mer enn seks og en halv time, men i går jobbet jeg i ni og en halv - så da går det opp i opp :nigo:

Og best av alt - da kan ettermiddagen brukes til noe annet.

Men i morgen kommer jeg til å ha det vondt :sjenert:

Skrevet

:ler:

Tviler ikke på at du kommer til å kjenne det i morra. :fnise:

Skrevet

:kaffekopp: God morgen!

Hvordan er formen? Har du kommet deg ut av senga?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det er fredag! :strix:. Forhåpentligvis har du en litt mer rolig helg foran deg enn det du hadde forrige helg. God fredag, Suzy :)

Skrevet

God morgen ladies!

Startet liksågodt dagen med 45 minutter intervallspinn i dag, så nå kjennes musklene ganske myke og fornøyde ut, og ikke minst er jeg så gnistrende våken og blid at det nesten ikke skulle vært lov.

Spinn fredag morgen er konge :jepp:

Dro ut på skoshopping i går (ja jeg er fortsatt på jakt etter de jævla skoene til kjolen), endte med å deponere på nok et par - dro rett hjem og slengte på meg kjolen og skoene... og pakket dem rett ned igjen :roll: Nix!

Får ta en tur i morgen og levere dem tilbake. Det beste alternativet hittil er faktisk disse her fra Bianco. De finne både i beige og i noe som minner om cerise, som faktisk matcher steinene på kjolen... Og de er antagelig høye nok, ganske behagelige på og ikke for dyre. Det eneste drawbacket er at de ikke er så veldig fine.. eller - kanskje litt for tenåring..?

OG: Velger jeg disse kan jeg ha sølvveske og lilla øredobber (har lånt et par med sølv innfatning og lilla stener som matcher kjolen helt), eller skal jeg gå for perler (jeg har perlebesatt veske og perlekjede - og kan få tak i perleøredobber)? Det er mye å bekymre seg for... :roll::fnise:

Og gode råd mottas med takk altså!

(Og kjolen er den første på rad nummer to på denne siden (og er mørkre og blåere lilla enn den ser ut der)

Nå mer :kaffekopp:

Skrevet

Morgenspinn, gnistrende våken og blid... *går og henter meg en ekstra kaffekopp, og håper på å oppnå en lignende effekt*

Kjolen er kjempefin. Men gode råd om tilbehør skal jeg holde meg langt unna. Sånt har jeg ikke greie på.

Skrevet

Kjolen er kjempefin. Men gode råd om tilbehør skal jeg holde meg langt unna. Sånt har jeg ikke greie på.

Ikke jeg heller, viser det seg :roll:

Skrevet

Regner med at du har hatt med deg kjolen rundt på skoshopping. Litt enklere å se hva som ikke skjærer seg helt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...