juliane Skrevet 11. juni 2012 #8981 Skrevet 11. juni 2012 God (?) mandagsmorgen! Gleder meg til å høre om utdrikningslaget!
Suzy Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #8982 Skrevet 11. juni 2012 God morgen damer! Utdrikingslaget ble veldig vellykket og skikkelig moro! Alt gikk som smurt, fra å hente henne hjemme som en overraskelse og få ungene avgårde med barnevakt, via champagnefrokost, badetur (varmt basseng OG boblebad med champis), piknik på utkikkspunkt og til middag og hygge hjemme hos mammaen min. Det gikk så fint alt sammen og alle koste seg noe vannvittig. Moro! All planleggingen og jobbingen ga virkelig resultater Vi drev på fra klokka 10 om morran til ett om natta Og jeg var skikkelig snublefull og trøtt da jeg fant senga. Fjorten timer med champisinntak kan ta knekken på enhver! Godt det er over. Nå må jeg bare skrive tale og finne sko, så er min bryllupsbissniss over for denne gang (bortsett fra bryllupet da altså). I dag har jeg det litt mandagete... Skulle hatt et kurs i dag som har vært etterspurt på jobb, og som jeg har jobbet endel med å forbrede - også har responsen vært helt håpløst dårlig. Jeg er litt uinspirert kan man si, men det går seg vel til Men jeg har hus Og
Roadrunner Skrevet 11. juni 2012 #8983 Skrevet 11. juni 2012 Så moro at det ble skikkelig vellykket på lørdag! Høres helt suverent ut! Og hvis det er noen trøst, så er det skikkelig mandag her også i dag...
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juni 2012 #8984 Skrevet 11. juni 2012 Så bra at det ble vellykket, og at alle koste seg! Fin opptakt til bryllupet, det Litt mer på en blåmandag?
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2012 #8985 Skrevet 11. juni 2012 Mandag i Fjøset også... Herlig med vellykket utdrikningslag. Blir så glad når jeg hører om utrikningslag og ikke utdritningslag jeg...
Suzy Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #8986 Skrevet 11. juni 2012 Jeg er for utdrikting og definitivt ikke utdriting - det var bare kos fra ende til annen og sånn skulle det være Hva ER det med denne mandagen da... ? Jeg har sendt avgårde en to-tre jobbsøknader jeg da.. Sånn i frustrasjonens navn lissom...
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2012 #8987 Skrevet 11. juni 2012 Jeg vet ikke hva det er med denne mandagen jeg. Den er bare blå - uten å oppgi grunn... Jeg har ikke sendt avgårde noe jeg. Men jeg venter på en mail som skulle kommet inn. Jeg har lovt å skrive ut noe for mandagsklubben, men jeg kan ikke skrive ut noe jeg ikke har fått.
Suzy Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #8988 Skrevet 11. juni 2012 Jeg vet ikke hva det er med denne mandagen jeg. Den er bare blå - uten å oppgi grunn... Jeg har ikke sendt avgårde noe jeg. Men jeg venter på en mail som skulle kommet inn. Jeg har lovt å skrive ut noe for mandagsklubben, men jeg kan ikke skrive ut noe jeg ikke har fått. Ja den er skikkelig blå altså - snodig Du får ta med en bunke blanke ark og si at dette var det du fikk
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2012 #8989 Skrevet 11. juni 2012 Ja den er skikkelig blå altså - snodig Du får ta med en bunke blanke ark og si at dette var det du fikk Ja, kanskje jeg skal gjøre det. Tenker det blir stas hvis jeg deler ut blanke ark som sommerbrev til medlemmene i mandagsklubben.
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juni 2012 #8990 Skrevet 11. juni 2012 Hva slags jobber er det du har søkt, da? Trodde du hadde fast jobb nå, jeg?
juliane Skrevet 11. juni 2012 #8991 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har sendt avgårde en to-tre jobbsøknader jeg da.. Sånn i frustrasjonens navn lissom... Kan ikke du få deg en jobb der du kan ansette meg?
Suzy Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #8992 Skrevet 11. juni 2012 Hva slags jobber er det du har søkt, da? Trodde du hadde fast jobb nå, jeg? Jovisst har jeg fast jobb, men det er da lov å kikke litt rundt for det Kan ikke du få deg en jobb der du kan ansette meg? Klart det
Suzy Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #8994 Skrevet 11. juni 2012 Dette blir stas (Jeg kan forøvrig anbefale deg å legge inn cv på Finn - om du er interessert i noe annet altså..)
Suzy Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #8995 Skrevet 12. juni 2012 Hm.. I går gikk jeg i kjole på trass og i dag er det piratbukser. Jeg velger å insistere på at det er sommeren, men i dag så det veldig grått ut altså Skeptisk... Ja, ja - været får man ikke gjort noe med. Men har jeg fått laget meg og er vel innstallert. I dag er målet å komme ajour med alle småting som har ligget brakk en stund. Det er mye å gå gjennom i mailboksen. Hadde store ambisjoner om å dra ut og jogge i går, men jammen ble jeg ikke invitert med på mat og kino med noen venner og da slo jeg til. Kjæresten jobber ekstra om dagen, så han ventet jeg uansett ikke hjem før i åttetida på kvelden. Så da satser jeg på trening i dag istedet. Nå er det på tide å ta tak i seg igjen gitt. Jeg har vært altfor mye på tur i det siste og latt ting skli skikkelig ut, så nå er det bare å begynne å jobbe for å få vekk valken over magen - igjen Ikke så mandag lenger i dag - men litt henger det igjen, merker jeg... Tenker det blir litt trøstejobbsurf på Finn i dag og
Suzy Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #8997 Skrevet 12. juni 2012 Ikke så greit på jobb om dagen? Det er OK - men jeg er litt uinspirert og føler at jeg ikke helt "når gjennom" her... Vanskelig å forklare uten å utlevere. Uansett gjør det at jeg får lyst til å se meg litt rundt. Rett og slett.
Sauen Shaun Skrevet 12. juni 2012 #8998 Skrevet 12. juni 2012 God morgen! Det er jo ikke noe galt i å holde seg oppdatert på arbeidsmarkedet. Finner du noe som er interessant er det bare å søke.
Gjest Purple Haze Skrevet 12. juni 2012 #8999 Skrevet 12. juni 2012 Hei Skjønner at du kikker etter jobb hvis du ikke er helt fornøyd der du er, altså. En bruker så mye tid på jobb at det er viktig å trives og føle at en får brukt evnene sine. Kino og middag hørtes forsåvidt mye bedre ut en trening, men det er noe med å holde driven. Merker godt at jeg bare har trent sånn pø om pø i det siste Ha en fortsatt fin tirsdag, Suzy
Roadrunner Skrevet 12. juni 2012 #9000 Skrevet 12. juni 2012 Huff, ikke snakk om treningsdriv (eller mangel på sådann) Men jeg kjemper med sofatrangen og jobber meg gjennom noen huslige plikter. Snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå