Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Deilig svømmetur i går - lurte meg selv til å svømme 1000 meter enda jeg lå som en murstein i vannet og det var skikkelig trått. Sa først til meg selv at jeg skulle svømme 500, så 750 (det går jo fint) og når jeg kom på 750 så kjente jeg at jeg orket 50 til og da var jeg jo alt på 800 og kunne like gjerne ta de fire siste rundene... :ler: Av og til er det ren psykologi å lure seg selv til innsats.

Dro til mamma etter svømmen og spiste rester etter bacalao-middag fra dagen før. Yum! Satt og sløvet lenge, før jeg slepte meg hjem og hang på sofaen noen timer. Så på Footloose på tv faktisk og fniste for meg selv. Den filmen var jo SÅÅ kul da den kom. He, he!

Kom meg i seng ganske tidlig og var skikkelig trøtt, men har vært våken mange ganger i natt. Aner ikke hvorfor. Liksom utolig i kroppen.

I dag var det tungt å komme seg opp. Merker at jeg har jobbet i helga, for det er skikkelig supertungt å ikke ha hatt noen fridag i det hele tatt, også begynner jeg virkelig å savne kjæresten.... Nå er det femte dagen og det er ganske deprimerende at det er slik det skal komme til å bli fremover nå... Fem dager alene og bare helger sammen. Uff... :( Best å ikke tenke på det.

Var så sulten i dag tidlig da jeg våknet at jeg tror jeg forspist meg til frokost. Nesten litt kvalm nå... Kanskje det hjelper med kaffe? Den er i allefall klar nå.

:kaffekopp:

Ønsker alle som kikker inn en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svanungen

God morgen, Suzy!

Skikkelig imponert over treningstendensen din her! Knallbra :hoppe: Jeg har skuffet snø i helga, mine foreldre har mer enn nok å ta av... Godt å komme tilbake til leiligheten i går, og se at det var vesentlig mindre snø her! Forsvant vel omtrent en halv meter i løpet av kjøreturen :ler:

Håper du kommer deg greit gjennom uka, Suzy! Jeg synes selv det er skrekkelig tungt å jobbe full helg, for så å jobbe ny uke.. :sjenert: Gjør godt med et par fridager!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt firkantet i øya - hjelp!

Sliten i hodet og bare gleder meg til å komme meg på trening faktisk (enda jeg grudde meg litt før i dag for jeg var så sliten...).

Har tenkt å kjøpe noe hyggelig til kjæresten min til han kommer hjem, men ikke helt sikker på hva. En blomst er jo trivelig, men litt poengløst, sjokolade er det vel ingen som har lyst på midt på natta når de kommer hjem, og en øl kan han vel alltids ordne seg sjøl... Hm... :klø:

Kanskje jeg skulle handle ferskt brød og pålegg og sette i kjøleskapet, men da må jeg nesten si fra så han ikke handler dobbelt opp... Ja det var smart, syns jeg.

Da må jeg gjøre det nå og sette det hos ham før jeg drar på trim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som står på med både jobb og trening og kjæreste og vinter!! :klem: Håper han setter pris på omsorgen, det er jammen mye omsorg i et brød!

Håper denne uka flyr unna, sånn at du får en velfortjent helg igjen!

Skjønner at du tenker på hvordan det skal bli, og det er faktisk ikke så greit å bli "alene" helt plutselig. Jeg syns det er godt å vite at han finnes der ute et sted, og tenker på meg, og savner meg like mye. Alternativet hadde jo vært å være uten han, og det virker ikke som noen god plan. Jeg sliter myyye mindre med det nå enn før, og litt etter litt klarer man å tilpasse seg.. men det er lov å være trist. Og det er lov til å ikke alltid tvinge seg selv til å bare være positiv.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra! :klem:

Jeg handlet brød, ny juice, to slag pålegg jeg vet han liker og en pose med Smash (han er sjokoladegal) og satte det henholdsvis i kjøleskapet og på benken. Meldte ham og sa fra og han ble kjempeglad. Bra :)

Gleder meg til å se ham i dag, men er så full av alle slags rare følelser. Denne tristheten preger meg så mye og jeg er så trøtt av det. Det er greit når han er unna, men nå som han er hjemme igjen så kjenner jeg at det er fort gjort å la seg overvelde. Jeg lager meg sånne dumme tanker... Tenk om han ikke egentlig er så glad når vi endelig ses igjen..? Tenk om han ikke syns vi har vært unna hvernadre lenge i det hele tatt..? Tenk om dette er lett for alle andre enn meg... Jeg er så dum...

Tror jeg er litt pms i hodet. Så skrullete som dette pleier jeg ikke være.

Skal i begravelse til farmors søster midt på dagen i dag. Kan ikke si jeg kjente henne godt, men jeg hadde møtt henne i barndommen og det er ok å vise den siste respekt uansett, tenker jeg.

Tøff tren i går, men det gjorde godt. Det er vel bare å være jevn på aktiviteten igjen antar jeg, så gjør jeg i allefall kroppen godt. Nå som han flytter trenger jeg i allefall ikke tenke på at jeg prioriterer vekk noe annet for trening... Aldri så galt at det ikke er godt for noe, antar jeg.

Puh.. bare tre arbeidsdager igjen av denne uka. Sliten...

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Så koselig med en oppmerksomhet til kjæresten når han kommer hjem! Er sånne ting som kanskje ikke koster allverdens, men som gjør så mye!

Jeg klarte å forsove meg halvannen time i dag, og sliter litt med å sveive igang kroppen. Kommer jo helt ut av det! :sukk: Sjefen bare flirte da, og mente jeg nok trengte det skikkelig. Er vel første gangen jeg har kommet for sent på grunn av "hodeputeseminar", så er vel bare en litt menneskelig side som vises... :ler: Så ingen skade skjedd, bare litt forvirra snelle her. :fnise:

Ha en kjempefin tirsdag! Håper det blir et kjempebra gjensyn med kjæresten i dag :sengekos:

:ler:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh.. dette har vært en typisk "fort" dag. Nesten ikke merket at den har gått, faktisk! :overrasket:

Jeg har vært i begravelse - fin sermoni, fine sanger og hyggelig å hilse på onklene mine og andre familiemedlemmer. Dro igjen etter sermonien ettersom jeg ikke var veldig nær, og etter det har det igrunnen gått i ett.

Vært ute på sak - en morsom en - fått meg klippetime på torsdag (hurra for å få ut finger'n) og etterpå skal jeg til massasje. Gleder meg veldig, for nå er nakken litt stiv, rett og slett. Merket det veldig godt da jeg svømte på søndag - måtte fokusere veldig på å holde nakken rett i vannet, for ikke å få vondt.

Nå skal jeg bare fokusere bittelitt på jobb - et kvarter kanskje - så er dagen over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje var himmelsk! Som alltid.

Dama jeg går hos er skikkelig dyktig og har dessuten et utrolig behagelig vesen. Jeg liker henne og syns vi har veldig fin tone oss i mellom, derfor slapper jeg helt hundre prosent av hos henne og dermed blir det enda bedre.

Utrolig sliten i dag. Våkner greit om morran og det ble ikke veldig sent i går heller, men jeg føler meg litt som om jeg er pakket i bomull. Nå er det heldigvis bare i dag og i morgen, så er det fri. Hadde ikke orket en dag til!

Fint å se kjæresten i går :strix:

Kjempefint.

Han hadde kamp ganske sent i går, så da ble det ikke noen samsoving, men i kveld kommer han til meg - og det er Lost, så denne kvelden kan bare ikke bli feil! :ler:

Skal svømme i kveld, men er akk så umotivert. Klart jeg bør og må, men jeg er så sliten... Men jeg har gått opp denne jævla kiloen og må, må, må ta meg sammen, så jeg kan bare ikke skulke... Sukk..

Får mentaljobbe gjennom dagen.

Men i dag har jeg fått lønn. Veska er full av regninger som må betales også må jeg bare ut og få meg et åpar støvletter - og kaste de jeg har. De henger snart ikke sammen lenger :rodme: Jeg ser ut som en slask!

Nei.. jobb og :kaffekopp:

Helt i ørska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Innom med en :klem: og håper dagen din ble fin, med eller uten svømming! Og massasje... Det hørtes helt fantastisk ut. :hjerte:

Ble det nye støvletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Jeg skulket hele svømminga i går jeg. Burde selvsagt ha tatt meg kraftig sammen og dratt på egenhånd, men da venninna mi ringte og sa hun ikke rakk, så ble jeg nesten litt lettet. Spurte kjæresten om han ville være med, men han var sliten og orket ikke han heller, så da ble det bare shopping.

Men akk for en vellykket shoppingtur!

Jeg fikk støvletter ja - to par :rodme:

Det var 70 % på endel støvletter så jeg fikk to par flotte skinnstøvletter for 800 kroner. Det var litt av et røverkjøp - førprisen var 1.500 for det ene og 1.300 for det andre, så det var jeg skikkelig fornøyd med. Det ene paret var flatt og det andre med høye hæler - begge svarte og ganske klassiske. Jeg er så fornøyd! Ikke mere se ut som en boms på beina :ler:

Gikk gjennom klesskapet og kastet gamle vintersko det øyeblikket jeg kom hjem. Det var noen antikke par der kan man si... :sjenert:

Satte meg til middagsbordet først klokka 18 og da var jeg helt tullete av sult. Så kom kjæresten og vi så "Bolt" på dvd: Jeg elsker tegnefilm! Særlig på på originalspråket selvsagt. Fantastiske typer i den.

Så ble det fotball og Lost ( :tommelsmil: ) og kvelden.

Forøvrig ødela jeg telefonen min i går. Mistet den i gulvet i det jeg skulle gå fra jobb og da jeg skrudden på igjen var det hvite striper tvers over skjermen.. Sukk... Jeg har hatt den i straks fire år og hadde faktisk håpt jeg skulle klare et halvår til. Usj! Men da må jeg ut og lete etter en kronesmobil i dag. Blæh.

Full fart i dag og. Skla klippe meg etter jobb og deretter opp og instruere en time. Så er det faktisk helg! Juhu! Jeg skal på harrytur til Sverige med et par venninner i morgen og gleder meg til det. Bare ta det rolig, rett og slett. Kan faktisk ligge litt lenger enn jeg pleier også - det er heller ikke noe drawback. Nå er jeg gjennomsliten nemlig.

Får vel se om :kaffekopp: er klar nå.

Og jobbe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig på massasje!

Har et gavekort til et SPA og har bestemt meg for å bruke det på massasje, men det var det å få ut fingeren og bestille time, da....

Takk for gode Suzyord iboka mi!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faderrullan!

Nå sitter jeg her og venter - etter å ha stresset hjem - og har ventet i snart en og en halv time på fyren som monterte varmepumpa mi. Han skulle komme i dag klokka 18 for å se på den, ettersom den kvitrer verre enn en psyko kanarifugl! Det er utrolig irriterende og ganske bekymringsfullt også ettersom jeg er bekymret for om den er ødelagt og blir mer ødelagt av å gå og hyle slik...

Jeg blir så irritert på håndverkere som ikke holder ord :sur:

Vel, vel - fått klippet håret etter jobb OG rakk treninga med god margin, i det minste god nok, og nå har jeg mat i magen og skal til kjæresten for å sove over etterpå.

I morgen skal jeg på harrytur med et par venninner - det blir kjempekoselig! :)

Å så godt å ha fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Hvordan gikk det med varmepumpa i kveld? Kom fyren til slutt? Håper det ordnet seg, og at det ikke ble en dyr affære... Høres helt fantastisk ut med fri i morra! Det fortjener du virkelig etter en lang arbeidsperiode! NYT dagen!

Jeg har akkurat kommet hjem fra 90 min intervallspinning og skal nå bare kose meg med Criminal Minds. Og så er det tid for senga!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter klar med kaffe - snart våken og klar for harry-handel :nigo:

Nei, varmepumpemannen kom aldri, men han sendte ei melding klokka 22 veldig lei seg - så det er ok. Han kommer i dag istedet og da er det håp.

Tror det er en garantisak, så da skal det ikke koste meg en døyt. Håpe, håpe...

Nå må jeg sminke meg og gjøre meg klar til harrytur. Våknet med en jævlig hopdepine i dag og håper det går over snart... Har tatt en Ibux og tømmer på med kaffe. Det hjelper jo mot alt.

God dag damer (og evt menn) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom han ikke, og så sendte han bare SMS? Tror jeg hadde flydd i flint hadde jeg tilbringt kvelden hjemme for å vente på en håndverker som ikke kom!

Håper formen blir bedre utover dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suzy!

Har du hatt en fin helg?

Jeg har noen koselige nyheter i boka mi.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...