Suzy Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #8961 Skrevet 5. juni 2012 Juhuu og god morgen! Jeg er verdens blideste Suzy for tiden (se FB for hus forresten - fant lenken og fikk lagt ut). 30. september er lenge til, men jeg er ganske sikker på at vi får det i allefall en måned før - og jeg krysser fingrene for 15. august. Det hadde vært veldig bra. Noe tidligere vil vi igrunnen ikke, for vi skal jo selge leiligheten til kjæresten og nå er markedet på hell og vi rekker ikke å få det ut før rett etter ferien anyway. Dermed ville midt i august være supert. Da rekker vi å male litt i nyhuset og fikse eventuelle småting (som buer over dører f.eks...) før vi må komme oss over fra leiligheten. Lettelsen kan virkelig ikke beskrives. Jeg blir helt på gråten bare jeg tenker på det. Jeg gleder meg så vanvittig til å få et hjem igjen. Til å se møblene mine igjen og tingene mine - bøkene mine og alt sammen.... Phu... Det hadde ikke gått med en vinter til. Da hadde jeg måttet flytte vekk. Ikke så mye annet å fortelle egentlig. Riga var stas - flott by - jævlige brostein Nå må jeg ha mye mer
Gjest Purple Haze Skrevet 5. juni 2012 #8962 Skrevet 5. juni 2012 God morgen Her kan man vel bare og . Leiligheten så kjempebra ut! Stort og fint, masse muligheter og god beliggenhet. Bare å glede seg nå
Roadrunner Skrevet 5. juni 2012 #8964 Skrevet 5. juni 2012 Jubler med jeg også! Kjempeglad på deres vegne!
Suzy Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #8965 Skrevet 6. juni 2012 God morgen! På plass igjen tidlig i dag og - for i dag er det sykling etter jobben. Har ikke trent på ei uke og føler meg helt på bånn, men det går vel greit uansett, håper jeg Fortsatt hus-glad Vi diskuterer og lurer og planlegger om dagen, men det er mange ting man ikke helt vet før man er der, så det blir jo mest spekulering. Jeg har i allefall lært et par ting; Jeg driter i hva slags tak det er - kjæresten får fnatt av tak-ess Det blir nå gøy å skulle få et hjem ut av det - vårt hjem. Det blir herlig å føle at jeg har medbestemmelsesrett igjen også. Er utrolig frustrerende å bo et sted man føler man ikke har noen tilhørighet og ikke noe er slik du vil ha det. Phu så godt det skal bli! I dag må jeg ut og hente meg B12-sprøyter. Fikk brev fra legen at de siste blodprøvene mine viste at jeg ahr mangel, så jeg må gå og få sprøyter hver uke i fem uker også skal vi visst ta en ny prøve. Begynner snart å tro på kjæresten som hevder man blir syk av å gå til legen... Skriver handleliste for utdrikingslag også.. herregud... Det blir endel å fikse, men det skal gå. Jeg tror jeg har en plan nå, sånn ca...
Sauen Shaun Skrevet 6. juni 2012 #8966 Skrevet 6. juni 2012 God morgen! Det er spennende og morsomt å planlegge nytt hjem.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juni 2012 #8967 Skrevet 6. juni 2012 God formiddag Planlegging er halve moroa! Vet veldig godt hvordan du har det nå, altså. Masse tanker og planer i hodet. Får du sove om natta? Ha en fin dag
Suzy Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #8968 Skrevet 6. juni 2012 Sover som en stein - ikke noe problem. Koser meg veldig med å planlegge faktisk Jeg elsker jo alt sånt!
Suzy Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #8969 Skrevet 7. juni 2012 Mårnings! Straks på vei ut igjen for å gi blod - litt spent på om jeg får gi i dag, men vi får nå se. Viktigste er at jeg har rukket en liten kopp først, så jeg ikke sovner i stolen undervegs
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2012 #8970 Skrevet 7. juni 2012 Heldig den som får Suzy-blodet da. Vedkommende får sin daglige dose koffein på kjøpet.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juni 2012 #8971 Skrevet 7. juni 2012 God formiddag Fikk du gitt blod i dag? Håper torsdagen blir bra for Tiger'n i Tigerstaden
Suzy Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #8972 Skrevet 7. juni 2012 Heldig den som får Suzy-blodet da. Vedkommende får sin daglige dose koffein på kjøpet. God formiddag Fikk du gitt blod i dag? Håper torsdagen blir bra for Tiger'n i Tigerstaden Hei damer! Jeg fikk ikke gi gitt - det var ikke greit når man hadde B12-mangel viste det seg... Men jeg fikk da premien min for oppmøtet og ble satt i karantene i ett år. Så da så. Men kan få anemi av B12-mangel viser det seg, så da er det jo ikke så greit å gi blod kan du si Ellers er torsdagen veldig grei. Tett program som alltid, men gledelig nok skal jeg, eller faktisk vi, på kontraktsmøte i dag Jeg gleder meg! Da er det liksom i boks da. Etterpå skal jeg ut med jobben - middag og show. Blir sikkert gøy, men jeg tror jeg tar det veldig, veldig pent i dag. Jeg skal hjemover i morgen, handle, lage mat og i det hele tatt forberede MYE, så jeg orker ikke være sliten i morra. Nå er det jammen meg snart lunsj.. denne dagen har gått utrolig fort
Roadrunner Skrevet 7. juni 2012 #8973 Skrevet 7. juni 2012 Innom en lynrask snarvisitt for å hilse på og ønske en fin torsdag! Kontraktsømøte er stas
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juni 2012 #8974 Skrevet 7. juni 2012 Kontraktsmøte er skikkelig stas! Godt å få alt svart på hvitt Kos deg med middag og show i kveld
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juni 2012 #8975 Skrevet 8. juni 2012 Mårnings! Vraktendenser etter gårdagens utskeielser? Godt det snart er helg, uansett, tenker jeg. God fredag, Suzy
Suzy Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #8976 Skrevet 8. juni 2012 Mårnings! Vraktendenser etter gårdagens utskeielser? Godt det snart er helg, uansett, tenker jeg. God fredag, Suzy Ikke egentlig vrak i dag. Var hjemme ca halv tolv og hadde stoppet inntaket etter tre-fire glass vin og et par flasker småøl så har det fint i dag. Jobber hjemmefra også, så da kunne jeg ligge til halv åtte og det er jo pur luksus. Showet var forresten skikkelig morsomt! Herlig med underskrevet kontrakt. Deilig følelse! Vi tar over 30. august Må innrømme at det ikke er noen enorm lettelse at det er helg denne gangen I helga er det utdrikningslag for venninna mi og det er jo jeg som organiserer stort sett alt - og jeg skal være utrolig glad når vi kommer til middagen i morgen kveld altså! Sukk... folk hit og dit og - skyss, mat, drikke, når og hvor og hvordan.... Jeg føler meg bare sliten og lei hele greia akkurat nå. Men jeg håper det blir moro for bruden
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2012 #8977 Skrevet 8. juni 2012 God morgen! 30.august ja... Da har du to og en halv måned til planlegging... Det kommer til å gå fort det. Lykke til med utdrikningslaget.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juni 2012 #8978 Skrevet 8. juni 2012 Gratulerer med å ha skrevet kontrakt! Herlig når formalitetene er i orden, da blir det liksom mer virkelig. Og det går jo fort til 30. august, da, men samtidig tid til å planlegge Skjønner godt at du ser fram til å bli ferdig med utdrikningslag. Det er jo morsomt og koselig når en først kommer i selskap, men for den som arrangerer kan det bli mye kjas også. Håper alt går knirkefritt, og at alle får en minneverdig kveld God helg!
juliane Skrevet 8. juni 2012 #8979 Skrevet 8. juni 2012 Lykke til med utdrikningslaget! Skjønner at det er mye å holde styr på altså, men tipper du har full kontroll. Hva er hovedplanene for dagen?
Gjest Purple Haze Skrevet 11. juni 2012 #8980 Skrevet 11. juni 2012 God morgen Ble utdrikningslaget vellykket? Håper du får en fin dag, Suzy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå