Suzy Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #8941 Skrevet 31. mai 2012 Hjemover om noen timer ja - har vært et fint opplegg og et vellykket seminar vil jeg si. Ålreit hotell og altfor mye bra mat Fikk med meg litt tax free-varer på vei inn og håper å rekke å se litt til på vei ut
Gjest Purple Haze Skrevet 31. mai 2012 #8942 Skrevet 31. mai 2012 Bare så vidt hjem fra Køben før det er videre til Riga? Travel uke for deg, dette! God tur videre
Gjest Purple Haze Skrevet 1. juni 2012 #8943 Skrevet 1. juni 2012 Mårnings Spøker det for helgeturen din også? Streik er noe for***** tull, spør du meg. Går det langt nok, blir det uansett tvungen lønnsnemd, også er resultatet kun rot og ekstra kostnader for å rydde opp igjen. Håper du kommer deg avgårde! God helg, og god tur, hvis du kommer deg avårde
Roadrunner Skrevet 1. juni 2012 #8944 Skrevet 1. juni 2012 God morgen! Usj, håper virkelig at de får løst opp i denne streike-greia nå, slik at vi slipper streik på flyplassene. Ærlig talt, dette tullet har vel rammet turistnæringen hardt nok nå (cruiseskip etc)? Håper både du og PH kommer dere greit avgårde i løpet av dagen! Ellers alt vel forresten?
Suzy Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #8945 Skrevet 1. juni 2012 Straks på tur nå Foreløpig megler de fortsatt, så da går det greit i dag. Snakkes
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juni 2012 #8947 Skrevet 4. juni 2012 God morgen Hjemme igjen fra tur? Hvordan var Riga?
Roadrunner Skrevet 4. juni 2012 #8948 Skrevet 4. juni 2012 Gleder meg til rapport fra globetrotteren! Håper du er vel hjemme og at alt har gått finfint
Suzy Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #8950 Skrevet 4. juni 2012 NÅ er jeg vel hjemme - kofferten er pakket ut av, middag er fortært og jeg er på plass i sofaen med pc i fanget. Det har vært en skikkelig trivelig tur og i dag ble den ekstra spennende, for etter frokost gikk kjæresten og jeg en tur på et stort kjøpesenter like ved hotellet og da ringte de fra OBOS og tilbød oss rekkehuset vi hadde sett på for en uke siden. Vi ble litt satt ut og måtte be om 15 minutters tenketid, men etter å ha grublet, tenkt og vurdert så tok vi det Det betyr at vi er huseiere ( i allefall snart) og at vi nå har et mål. Overtagelse er antydet til 30. september, men vi forsøker å få i allefall en måned før, kanskje så tidlig som en og en halv før. Da vil vi ha god tid til å selge leiligheten - og tid til å male litt osv. Men vi fikk det bare 50.000 over takst, det er skikkelig stort (150 kvadrat boareal - 165 brutto) og det er temmelig strøkent Ellers er jeg litt tom nå - og glad.
juliane Skrevet 4. juni 2012 #8952 Skrevet 4. juni 2012 Og nå har jeg snoket meg frem til annonsen også, den ser jo veldig bra ut! Selv om jeg kanskje ikke vil anbefale å videreføre forrige eiers ide om pyntetallerkner ned langs hele trappa...
Sauen Shaun Skrevet 4. juni 2012 #8953 Skrevet 4. juni 2012 Gratulerer!!! Og jeg har veeeldig lyst på en liten pm med link til husannonsen. *supernysjerrig*
Suzy Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #8954 Skrevet 4. juni 2012 Og nå har jeg snoket meg frem til annonsen også, den ser jo veldig bra ut! Selv om jeg kanskje ikke vil anbefale å videreføre forrige eiers ide om pyntetallerkner ned langs hele trappa... Tror kanskje buen over inngangen til kjøkkenet kommer til å "dø" også, for å si det sånn.....
Sauen Shaun Skrevet 4. juni 2012 #8955 Skrevet 4. juni 2012 Blir fint for tiger'n å flytte inn der ja. Endelig får du noe du kan være med å sette ditt preg på. Mye plass og lyse fine rom. Blir plass til alt du har stående på lager også der.
Skravla Skrevet 4. juni 2012 #8956 Skrevet 4. juni 2012 Gratulerer som huseier..... I nærheten av der dere bor i dag?
Roadrunner Skrevet 4. juni 2012 #8957 Skrevet 4. juni 2012 Grattis!!! Så moro! Og så fin avslutning på helga!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juni 2012 #8959 Skrevet 4. juni 2012 Gratulerer så mye! Tenker du er både lykkelig og lettet nå . Jeg er veldig glad på dine vegne. Vet jo hvor mye du har ønsket å få kjøpt noe nå. Endelig gikk det deres vei Og jeg er også nysgjerrig
Roadrunner Skrevet 5. juni 2012 #8960 Skrevet 5. juni 2012 Så bra det så ut! Pyntetallerknene var en slager da Så romslig og fint ut! Håper dere får overtatt før 30.sept (det er jo LENGE til!).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå