Gjest Purple Haze Skrevet 28. mai 2012 #8921 Skrevet 28. mai 2012 Søndagsmandager er flott! Ja takk, til flere av dem Så bra at bilen er fikset og eu- godkjent. Da ruller den vel et par år til. Høres ut som dere har hatt en koselig pinse, du og kjæresten. Godt å sitte ute å skravle og kose seg Livets harde realiteter er jo at man mister foreldrene sine etter hvert, og man vet aldri hvor lenge man har dem. Mamma døde da hun var bare 61, mens pappa er snart 80. Håper vi får beholde han noen år til . Du har jo besteforeldre som lever enda, også. Nyt siste rest av pinsen, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2012 #8922 Skrevet 28. mai 2012 Høres ut som du har hatt en fin pinse, selv om det var en tøff begravelse.
Suzy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #8923 Skrevet 29. mai 2012 God tirsdagsmorgen! Ja jeg har hatt en kjempefin pinse - deilig å ha det så varmt, selv om nattesøvnen blir litt så som så... men det er det lett å overse når man kan ha det så godt. I går var jeg ute og trimmet datteren og det gikk veldig bra det - fin tur og jeg fikk opp pulsen hennes på en ålreit måte uten at det var helt kritisk vondt for henne. Hun var i allefall fornøyd etterpå. Nå skal hun ha gått tur minst to ganger mens jeg er borte og turene skal være på minst 30 minutter, så forsøker vi en runde igjen tirsdag til uka. Dette blir bra det! Ellers er jeg på tur denne uka. Vanlig arbeidsdag i dag, men så går turen til København i ettermiddag for jobbforum. Blir helt sikkert interessant og bra. Hjemme på kvelden torsdag og da er det bare å pakke om for helga i Riga.. Jadda Kom plutselig på et veldig teit spørsmål... Må man ha med pass til København?? Jeg har ikke med meg mitt
Roadrunner Skrevet 29. mai 2012 #8924 Skrevet 29. mai 2012 Man skal ikke trenge pass til København nei. Men ofte anbefaler de å ta det med allikevel, som gyldig legitimasjon. Men regner med at det skal gå finfint uten pass! Datteren i gang med litt trimming? Med mor som PT? Så bra! Deilig med litt frisk luft og bevegelse, spesielt når været er så bra som nå. Litt kjøligere i dag, men synes egentlig det er HELT greit. Er jo bare mai! Håper dagen blir fin, og at du får en super tur til Køben!
Sauen Shaun Skrevet 29. mai 2012 #8925 Skrevet 29. mai 2012 Morn! Høres ikke dumt ut at mor og datter trimmer litt sammen. Hvordan går det med datteren din? Sliter hun fremdeles like mye?
Suzy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #8926 Skrevet 29. mai 2012 Datteren sliter fortsatt, men nå har hun fått seg kjæreste og det er så gromt som bare rakker'n - det git jo litt opptur også har hun altså bedt om hjelp og dytt for å komme i bedre form og da er mamma en villig PT. Skal spandere på henne klippekort på treningssenteret så hun kan være med på sykkeltimer, også skal jeg dra henne med ut på tur. Da blir hun fort i bedre form. Jogget 2 minutter i strekk tre ganger i går og en gang 3 minutter - det syns jeg var bra til å være første gangen
Suzy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #8927 Skrevet 29. mai 2012 Man skal ikke trenge pass til København nei. Men ofte anbefaler de å ta det med allikevel, som gyldig legitimasjon. Men regner med at det skal gå finfint uten pass! Det var nettopp dette med legitimasjon jeg ble litt redd for... Men det bør vel gå fint ja *puster ut*
Sauen Shaun Skrevet 29. mai 2012 #8928 Skrevet 29. mai 2012 Datteren sliter fortsatt, men nå har hun fått seg kjæreste og det er så gromt som bare rakker'n - det git jo litt opptur også har hun altså bedt om hjelp og dytt for å komme i bedre form og da er mamma en villig PT. Skal spandere på henne klippekort på treningssenteret så hun kan være med på sykkeltimer, også skal jeg dra henne med ut på tur. Da blir hun fort i bedre form. Jogget 2 minutter i strekk tre ganger i går og en gang 3 minutter - det syns jeg var bra til å være første gangen Kjæreste tenker jeg er gromt ja. En skikkelig opptur for ei jente som har det tøft det. Og den jogginga skal hun være veldig fornøyd med ja. Det er mange som ikke har sjanse til å jogge i det hele tatt på første treningsøkt.
Suzy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #8929 Skrevet 29. mai 2012 Kjæreste tenker jeg er gromt ja. En skikkelig opptur for ei jente som har det tøft det. Og den jogginga skal hun være veldig fornøyd med ja. Det er mange som ikke har sjanse til å jogge i det hele tatt på første treningsøkt. Ja jeg skrøt fælt jeg - tatt i betraktning at hun ikke har trent på et år ca, så er det veldig bra. Og hun er jo så ung at hun kommer til å merke skikkelig forkjell. Det er jeg helt sikker på. Har fått et tilbud på medlemskap på yogasenteret også - altså tren så mye du vil i juni og august for prisen av en måned ellers - men vet ikke om hun er klar for det... Får høre med henne tenker jeg. Yoga er jo en fantastisk styrkende form for trening
Roadrunner Skrevet 29. mai 2012 #8930 Skrevet 29. mai 2012 Skulle gjerne jogget noen minutter sammenhengende jeg også... Jogget litt til oppvarming på PT-timen på fredag - og holdt på å dø... Så skulle det løpes et par hundre meter - holdt på å dø... Primært luftveiene/lungene som sliter, men det er vel både rusket jeg går med samt ekstremt dårlig kondisjon... Så nå MÅ noe skje... Får bare begynne så smått fra en kant rett og slett. Kommer du nedover et par ganger i uka og kjører jogge-PT med meg?
Suzy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #8931 Skrevet 29. mai 2012 Skulle gjerne jogget noen minutter sammenhengende jeg også... Jogget litt til oppvarming på PT-timen på fredag - og holdt på å dø... Så skulle det løpes et par hundre meter - holdt på å dø... Primært luftveiene/lungene som sliter, men det er vel både rusket jeg går med samt ekstremt dårlig kondisjon... Så nå MÅ noe skje... Får bare begynne så smått fra en kant rett og slett. Kommer du nedover et par ganger i uka og kjører jogge-PT med meg? Oki-doki! Det skulle jeg jammen gjerne ha gjort Datteren sliter også med astma, så det er viktig å være forsiktig for hennes del også - men bedre kondis gir bedre vilkår for pusten generelt, så det er nok bare å stå på. Jeg begynte nå i fjor høst med å knapt greie å løpe fem minutter sammenhengende jeg og - og nå kan jeg klare meg mye lenger - så det er håp for alle
Roadrunner Skrevet 29. mai 2012 #8932 Skrevet 29. mai 2012 Oki-doki! Det skulle jeg jammen gjerne ha gjort Datteren sliter også med astma, så det er viktig å være forsiktig for hennes del også - men bedre kondis gir bedre vilkår for pusten generelt, så det er nok bare å stå på. Jeg begynte nå i fjor høst med å knapt greie å løpe fem minutter sammenhengende jeg og - og nå kan jeg klare meg mye lenger - så det er håp for alle Ahh... So close... Men blir kanskje LITT langt å reise for kondis-PT (ser den). Men her snakker vi ikke minutter sammenhengende jogging, her snakker vi meter...
Roadrunner Skrevet 29. mai 2012 #8934 Skrevet 29. mai 2012 Minutter - meter - you say potatoe Så sant så sant
Suzy Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #8935 Skrevet 29. mai 2012 Ut på tur straks. Har laget meg ei taxfree-liste lang som et vondt år, for på Katrup har de Kiehls på tax free
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mai 2012 #8936 Skrevet 29. mai 2012 God tur til Køben! Håper du får meg deg alle tax freevarene med deg hjem
Roadrunner Skrevet 31. mai 2012 #8940 Skrevet 31. mai 2012 Mårnings! Hjemover i dag? Håper du har hatt en strålende tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå