Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

PH you made my day... :skratte:

Håper du får en nydelig dag Suzy. :klem:

Godt jeg kan være til glede :nigo:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:is:

Ble ingen semifinale på fuggel'n i går, orket rett og slett ikke... Regner med det står i avisene hvem som til slutt vinner galskapen uansett :ler:

Det kan du være temmelig sikker på ja :ler:

Skrevet

Her ble det også ESC i går, og herregud så mye rart! Jeg syns det morsomste var at en av bestemødrene fra Russland faktisk bare var 43 år. :fnise:

Tror jammenmeg pappaen min skal få en sånn eske til jul! (Hvis jeg klarer å kvitte meg med PH sine assosiasjoner først...) :hoho:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings i sommervarmen :)

Håper du får en fin dag, Suzy :sol:

Skrevet

God morgen!

Var bestemødrene bare 43??? Ha, ha, ha :skratte: Jeg sa det faktisk til kjæresten "det verste er at de antagelig er ca 50 år gamle", sa jeg og lo. Fantastisk!!!

Ja, ja - ny smifinali i dag og i dag er Norge med, så da er det bare å sette seg godt til rette igjen :nigo:

Jeg har vært og morgentrent. Bare en lite økt - ti minutter oppvarming på ellipsemaskina og tjue styrke. Fort og greit og da har jeg i allefall gjort noe i dag og.

I ettermiddag er det hudpleie - åh som jeg gleder meg! Det er så deilig og er min luksus. Satser på å komme meg hjem og få satt på noe klesvask etterpå - det har ballet litt på seg i dunken...

Nå mer :kaffekopp:

Skrevet

Ja, i kveld er det vel bare å prøve å holde seg våken, og se om Norge får være med på lørdag. :duskedame:

Og jeg er stadig imponert over den morgentreninga di. :klappe:

Skrevet

Takk, men ikke så mye å være imponert over i dag egentlig - mens en sånn pliktøkt lissom. Men hadde sykkeltime for EN person i går ettermiddag :ler: Litt sånn PT-feeling på det igrunnen.

Men DA tok jeg i også.

Skrevet

:fnise: De fleste var godt oppi årene da, men leste at den yngste var 43. Og jeg så at det var en av dem som var litt glattere i huden enn de andre. ;)

Jeg er også klar for semifinale 2, er jo litt ekstra spennende når Norge er med. Hadde jo vært stas om vi klarte å komme til finalen i år, siden det ikke gikk i fjor. :)

Skrevet

Jeg syns Grand Prix (ja jeg kaller det fortsatt det) er kjempegøy. Det er jo så mye som er helt grusomt og usmakelig og elendig - og det har skyhøy underholdningsverdi :fnise:

Skrevet
:kaffekopp: og :is: serveres i dag også :nigo:
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen!

Mårratrening i dag også? Uansett, det er sommer, det er sol og det er fredag! :strix: Planer for helga?

Skrevet

Innom veldig fort - skal på bussen hjemover for å gå i begravelse og hente bilen min som har vært på bilspa.

Trist dag, men går nok bra.

Skrevet

Huff :klemmer:

Håper det ble en fin avskjed, og at dagen har vært så fin som mulig.

Skrevet

God morgen og god pinse! :klem:

Skrevet

God pinse :)

Nok en het dag - jeg baker sjokoladekake og lurer veldig på hvordan den kommer til å bli... Fant ei oppskrift på nettet og så langt er jeg skikkeig skeptisk - den er nemlig ikke skikkelig stekt til tross for snart en og en halv time i ovnen... :snurt:

Får bare prøve meg frem - dekke med glasur og håpe på det beste :nigo:

Begravelsen ble fin, men emosjonell. Nesten det aller verste var å se dem, søskenene, bære henne ut. Da fikk jeg først så vondt av dem at jeg virkelig slet også kom jeg til å tenke at en dag er det meg. Mamma sto vedsiden av meg og det var helt fryktelig... Og etterpå fortalte hu nat når jeg hadde tenkt det så hadde hun kjent det. Kjent at jeg tenkte akkurat det. Mamma kjenner slikt, så det tror jeg på.

Men fin sermoni, fint minnesamvær etterpå og fin god dag.

Var hjemme igjen med "ny" bil halv ni på kvelden. Dagen etter bakte jeg Pavlovabunn på morran og dro til byen for å drikke vin og spise lunsj i parken med venninne - det var veldig deilig og vi ble igrunnen begge småfulle :fnise: Boblevin i 200 varmegrader er hardt!

GP på kvelden og i dag er det sjokoladekakeprosjekt og forsøk på å fjerne pollenlaget som dekker hele huset.. Herregud...

Skrevet

Var hjemme igjen med "ny" bil halv ni på kvelden. Dagen etter bakte jeg Pavlovabunn på morran og dro til byen for å drikke vin og spise lunsj i parken med venninne - det var veldig deilig og vi ble igrunnen begge småfulle :fnise: Boblevin i 200 varmegrader er hardt!

Jeg tror gjerne at det er hardt ja. Er det det som kalles dobbel koking? :ler:

Ha en fortsatt god pinse. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Begravelsen hørtes ut som en påkjenning. Altså, begravelser er jo alltid det, men virker som du hadde det litt ekstra tøft :klem:

Godt å kose seg med litt boblevin og godt selskap i helga, da :) Skal du ha party, ettersom du baker så veldig? Jeg bakte sjokoladekake på jobb i går, og den falt i smak :)

Har du byttet bil, forresten?

Skrevet

God søndagsmandag!

Neida - ikke ny bil, men gammel bil med mange små skavanker som jeg har fått fikset - og eu-godkjent.

Hadde lite familieselskap for kjæresten i går - derav bakingen. Var bare ungene (begges) som kom - og som kunne komme - men det var hyggelig det. Kjørte datteren og sønnen til kjæresten et stykke mot byen (begge skulle selvsagt ut) og da jeg kom hjem ventet det rosevin på bordet og blid kjæreste. Så vi satt i kveldssola og koste oss til langt utpå også ble det litt romantikk før vi så en film og tuslet i seng halv tre :ler:

I dag er det ny visning - litt spent på den. Prisantydning vi kan tåle, men område som kjæresten er superskeptisk til, og de bygger ut loftet på alle rekkehusene så det blir en ganske stor husleieøkning der.Får nå se. Det er Obos også, så det er forkjøpsrettstyr også så klart... Spent på å se.

Baker knekkebrød og sløver så lenge. Skal ha med ungen ut på trim i dag. Det kan bli interessant - og litt smertefullt, tror jeg.

Begravelsen var litt tøff. Det var noe med at jeg så veldig tydelig at jeg snart er så gammel at jeg vil lide noen tap... Det er skremmende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...