Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God 18. mai folkens!

Klesvalget gitt bra tilslutt og jeg hadde en kjempefin dag. Her slo værmeldingen helt feil ut og heldigvis ble det kjempefint vær alt i alt. Nesten ikke noe regn, ganske mye sol og i det hele tatt bra forhold alt i alt.

Var hjemme langt på kveld og har ligget altfor lenge i dag - selv om jeg skulle ha jobbet hjemmefra. Det har altså ikke blitt så veldig effektivt, men det visste jeg vel igrunnen.

Skal oppover til mamma i dag. Kjæresten skal male gangen hennes og vi skal vaske huset hennes. Blir fint med en tur opp igjen. Tenker å få henne med til nabobyen i morgen for å se på kjole mens han maler - så går vi ikke i veien :nigo:

Ellers lite å melde herfra. Tror jeg trenger mer :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei!

Beklager at jeg er lite innom nå for tiden, men KG blir litt nedprioritert akurat nå. Håper du får ei fin helg på hjemlige trakter :)

Skrevet

Håper du har hatt ei fin helg. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper helga har vært fin! Så du hadde funnet deg kjole til bryllup. Godt å ha det ute av verden, tenker jeg :)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Sen tiger innom her tyder vel på at du starter dagen med trening?

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Skrevet

God formiddag!

Rekker akkurat å oppdatere meg her, så er det lunsj :ler:

Jepp, startet dagen med kjapp treningsøkt i dag, deretter innom legen for blodprøve også rett i to møter på rappen. Stønn... Snakker om flying start, men det er helt klart greit, for jeg måtte sitte oppe til klokka 01 i natt for å oppdatere nettsiden vår, så jeg har bare fått fire timers søvn og er litt småkomatos.... :Gjesp:

Har vært ute og handlet kort til gaver til kjæresten nå også. Han har bursdag i morgen og jeg har kjøpt godlukt og to flasker med lagringsvin som er timet så den skal være passe den dagen vi har 10 årsjubileum. Også har jeg kjøpt en liten eske som jeg ikek skal legge noe i, som han skal få aller først - for det er nemlig det han alltid ønsker seg til bursdag og jul :nigo:

Helga var bra. Vært hos mamma og malt gangen hennes - dvs kjæresten har malt og jeg har holdt mamma med selskap og laget mat. Fant endelig kjole til bryllupet (så fin og jeg er så fornøyd!) etter å ha prøvd uhorvelig mange kjoler. Det sto tilslutt mellom to - den jeg kjøpte og en utrolig kul en med nesten bar rygg og spenstige farger, men den ble litt for sexy og kul. Jeg er helt sikker på at den jeg endte med var det helt rette valget altså.

Nå gjenstår det igrunnen bare å finne sko og evt smykker - og kanskje veske. Vanskelig lillafarge, så lurer på om beige eler sølv kan være løsningen. Synd om jeg velger sølv, for det har jeg jo allerede og da får jeg ikke kjøpt nye sko :fnise:

Nå er det heldigvis straks lunsj. Sulten!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Merker at jeg blir smått nysgjerrig på hva som egentlig skal være i den tomme esken til kjæresten, men det er kanskje noe dirty? :lur:

Så flott at du fant kjole! Tenker du blir kjempeflott med den når du skal i bryllup :) Og nye sko kan en alltids finne et påskudd for å kjøpe. Som f.eks at de du har, klemmer litt på lilletåa ;)

Skrevet

Merker at jeg blir smått nysgjerrig på hva som egentlig skal være i den tomme esken til kjæresten, men det er kanskje noe dirty? :lur:

Så flott at du fant kjole! Tenker du blir kjempeflott med den når du skal i bryllup :) Og nye sko kan en alltids finne et påskudd for å kjøpe. Som f.eks at de du har, klemmer litt på lilletåa ;)

PH dah!

Han ønsker seg ingenting til jul og bursdag, ergo får han en eske med... ingenting... oppi :fnise:

Ønsker ellers en finfin tirsdag til tiger'n, og håper det dukker opp bilde av kjolen et eller annet sted etterhvert (eller link? :klo: )

Skrevet

Mornings!

På plass etter en fort intervalløkt på morgenkvisten. Godt å få fart på kroppen, men fy f... som jeg svetter i lang tid etterpå. Plagsomt!

Du tok den med esken du RR! :ler:

Det skal ikke være en dritt i den esken nettopp fordi han ikke ønsker seg noe noengang :nigo:

Hadde veldig lyst til å gi ham den i dag tidlig og spare de andre til i kveld, så spurte ham om han ville ha gave i dag tidlig, men nei det ville han ikke :fnise: Like greit. Det er litt i slemmeste laget med en tom presang og bare det som varer hele dagen lissom.... :sjenert:

Det blir ikke noen feiring i dag, for han jobber til langt på kveld, men jeg tenker jeg lager noen muffins eller noe og forbereder noe god middag anyway. Man må jo bli gjort litt stas på.

Hoppet over visning i går - ble litt for tett program, men skal gå alene i dag. Kjæresten er kjent og har sett de rekkehusene inni før, så da er det ok at jeg går alene.

Ellers intet nytt... merker jeg har pms i kroppen for jeg har sovet så utrolig dårlig i natt. Våknet og vridd meg ørten ganger :roll:

Litt mer :kaffekopp: så årner det seg vel.

Skrevet

Ønsker ellers en finfin tirsdag til tiger'n, og håper det dukker opp bilde av kjolen et eller annet sted etterhvert (eller link? :klo: )

Skal finne et bilde som ligner, tenker jeg :jepp:

Skrevet

Det er kjole nummer fire på toppen her - den lilla som koster 1890,- Syns ikke den er så fin på dette bildet som den er i virkeligheten, men fin er den i allefall :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

:ler: Jeg er jo helt i tåka om dagen, som ikke tok det med den tomme esken. Dessuten røpet jeg jo mine skitne tanker :flau:

Gratulerer med dagen til Suzy-mannen :bursdag: Håper det blir en hyggelig markering, selv om han jobber sent :)

Fiiiiiin kjole, forresten :nigo:

Skrevet

Du er vel ikke alene om å tenke litt skitne tanker, men han får så mye av den typen oppmerksomhet ellers at det ikke blir noen feiring å gi ham noe sånt på dagen :fnise:

Skrevet

:ler: Jeg er jo helt i tåka om dagen, som ikke tok det med den tomme esken. Dessuten røpet jeg jo mine skitne tanker :flau:

:skratte:

Jeg fikk i alle fall en god latter her - bra start på dagen!

Og skitne tanker er du nok ikke alene om, men hos meg skal det muligens LITT mer til enn ei tom eske :fnise:

:engel:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Eske eller koffert, same shit different wrapping :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Hvordan gikk visningen i går? Har dere tenkt å by på det?

Ha en fin dag, Suzy :)

Skrevet

God morgen, god morgen.

Dægger'n så tidlig du var på'n i dag da Purple! :overrasket:

Joda, visningen var bra nok. Gammelt og slitent og MYE å gjøre der - men kjempefint rekkehus altså. Stort og nydelig beliggenhet + fin liten hage.

Kommer nok til å by, men jeg kan vel si alt nå at vi ikke har en sjans i havet på det. Det kommer til å gå høyt over takst og vi har ikke mulighet til å gå så høyt. Greit nok. Jeg visste igrunnen fra start at vi ikke ville nå opp med akkurat dette.

Får bare vente å se, men å si jeg er optimist ville være å overdrive stort.

Ellers ble det uventet trivelig i går. Kjæresten ringte da jeg sto på banen hjem og skulle ikke jobbe likevel, for han som har jobb sammen med hadde kjøpt maling i feil farge, så de fikk ikke begynt :ler:

Så da ble det visning, handling og mat - og et par glass rosevin på terassen i varmen OG gaveopppakking.

Det ble moro!

Han skjønte ikke hva det var i den esken og jeg og datteren hans lo veldig mens vi ventet (hun visste hva det var). Så fikk han de skikkelige gavene etterpå da og ble absolutt glad for lagringsvinen og syntes det var spennende :nigo:

Måtte selvsagt se på Eurovisjon semifinale og le en haug - litt sent i seng, men sovnet på to sekunder, tror jeg og i dag tidlig var det tungt å skulle opp ... Må ha litt :kaffekopp: nå .

Sykkeltime i ettermiddag - veldig spent på om det kommer noen....

Skrevet

PH you made my day... :skratte:

Håper du får en nydelig dag Suzy. :klem:

Skrevet

:is:

Ble ingen semifinale på fuggel'n i går, orket rett og slett ikke... Regner med det står i avisene hvem som til slutt vinner galskapen uansett :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...