Suzy Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #8862 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er helt kvalm. Budet vårt står til halv ett og høyere enn dette kommer vi nok ikke til å kunne gå
Suzy Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #8863 Skrevet 14. mai 2012 Da var vi ute. De ga seg ikke gitt - og vi hadde ikke råd til mer.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. mai 2012 #8864 Skrevet 14. mai 2012 Så kjedelig Skjønner godt at du blir oppgitt og lite optimistisk av det der, altså. Men en gang må det gå deres vei, og det blir snart
juliane Skrevet 14. mai 2012 #8866 Skrevet 14. mai 2012 Budrunder altså... Bare en ting som slo meg; dere har ikke mulighet til å øke lånegrensa deres ørlite grann? Vi var jo i samme situasjon som dere i fjor, tapte budrunde etter budrunde på målstreken. Og med en gang vi fikk økt lånegrensa vår hadde vi de få tusenlappene som skulle til for å vinne. (Men man skal jo ikke gå altfor høyt over takst heller, selvfølgelig...)
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mai 2012 #8869 Skrevet 15. mai 2012 Mårnings Håper tirsdagen blir bra, til tross for at budrunden ikke gikk deres vei i går. Misunner ikke dere som er på boligjakt i hovedstaden. Det er jo litt av noen tilstander på boligmarkedet der! Ha en fin dag, Suzy
Suzy Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #8870 Skrevet 15. mai 2012 God morgen! Litt sent ute her i dag, men jeg startet jaggu dagen med trening i dag og, så da var plutselig klokka ganske mye faktisk Budrunder altså... Bare en ting som slo meg; dere har ikke mulighet til å øke lånegrensa deres ørlite grann? Vi var jo i samme situasjon som dere i fjor, tapte budrunde etter budrunde på målstreken. Og med en gang vi fikk økt lånegrensa vår hadde vi de få tusenlappene som skulle til for å vinne. (Men man skal jo ikke gå altfor høyt over takst heller, selvfølgelig...) Tanken er tenkt. Vi satt og snakket om det i går at vi syns at vi har fått en ganske lav låneramme og at det virker litt snodig ettersom vi begge har greie jobber, ok inntekt og ganske mye egenkapital. Så kjæresten skulle ringe bankmannen i dag og høre hva han sier, for vi er litt lei av å aldri rekke opp altså Forøvrig vanskelig å ikke tenke på hva som hadde skjedd om vi hadde lagt på tjue tusen til, men det nytter jo ikke å gråte over spilt melk. Nå får vi bare kikke videre. Nytt fint et til uka faktisk. Sulten i dag. Lurer på om jeg skal sette på noen egg og meske meg med mens jeg venter på lunsj....
juliane Skrevet 15. mai 2012 #8871 Skrevet 15. mai 2012 Vi fikk i alle fall låne 300.000 ekstra da vi spurte veldig pent. (Men endte opp med å velge en annen bank, som var villige til å låne oss i bøtter og spann! )
Suzy Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #8872 Skrevet 15. mai 2012 Vi har definitivt råd til mer - ifølge div lånekalkulatorer kan vi låne en million mer uten problem, så i allefall 3-500.000 mer burde vel gå?
Suzy Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #8873 Skrevet 15. mai 2012 Ååhhh... ble yoga i går kveld - for første gang på lenge og i dag er jeg øm i hele kroppen Nå har jeg snart ikke noe konsentrasjonevne igjen her.
Roadrunner Skrevet 15. mai 2012 #8874 Skrevet 15. mai 2012 Vi har definitivt råd til mer - ifølge div lånekalkulatorer kan vi låne en million mer uten problem, så i allefall 3-500.000 mer burde vel gå? Da må dere jo ha fått en veldig stram ramme? Du har jo fått solgt huset og greier, og dere har bra jobber begge to. Nei, ville kanskje sjekket litt med banken da ja, eventuelt også sjekket med et par andre banker? Fortsetter å krysse fingrene for dere!
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2012 #8875 Skrevet 15. mai 2012 Har ikke noe fornuftig å si nå jeg. Men gir deg en god
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mai 2012 #8876 Skrevet 15. mai 2012 Tror nok også jeg hadde innhentet tilbud fra andre banker. Nå vet ikke jeg hvilken bank dere bruker, men enkelte banker er jo kjent for å være ekstra strenge. Og det ordner seg til slutt, det er jeg sikker på. Men jeg skjønner at det er kjipt at dere glipper mulighetene på målstreken flere ganger
Suzy Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #8877 Skrevet 16. mai 2012 God morgen! På jobb tidlig igjen i dag. Skal ha sykkeltime i efta og da er det liksom ikke noen vits i å morgentrene. I dag er målet å få gjort mest mulig på jobb, tatt ny blodprøve hos legen (oppfølging av økning av stoffskiftetablettdose) og kjøpe meg et par varme strømpebukser til morgendagen Datteren har fått låne bunaden, så jeg må finne på noe alternativt i morgen (og kanskje helst noe varmt...) og jeg har ikke noen ålreit ytterjakke, men vi får se. Får forsøke å vaske og tørke den jeg har og satse på det beste. Det blir jo kaldt, så det er greit at den er varm i det minste Tja... litt mer nå kanskje?
Sauen Shaun Skrevet 16. mai 2012 #8878 Skrevet 16. mai 2012 God morgen! Det var de klærne til i morgen ja. Jeg har vel sagt nok i dagboka mi om mine frustrasjoner over at jeg ikke fikk kjøpt meg ny bukse i går... Fortrenger alle tanker på klær og sko og sånt nå jeg, også tar jeg en ekstra sammen med deg, før jeg gyver løs på smørkremlaging.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. mai 2012 #8879 Skrevet 16. mai 2012 God morgen Bunad er liksom så veldig greit å ha, så det byr på utfordringer når en må finne noe annet. Men det er spådd dårlig vær i morgen, så jeg tror neppe jeg hadde luftet bunaden, uansett. Håper du finner ut av antrekket til i morgen God trening i efta!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå