Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det som gjør at det er så sabla vanskelig å si nei til møter med leverandører og selgere? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som gjør at det er så sabla vanskelig å si nei til møter med leverandører og selgere? :roll:

Vil gjerne vite svaret på det jeg også! :opplyser:

Skrevet

Medlidenhet? :vetikke:

Muligens.... :vetikke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Fredag, og praktisk talt helg! Håper formen er stigende :)

Hva ble det til med visning og annet i går?

God fredag :)

Skrevet

God morgen!

Da har man startet dagen med å være spinningvikar og humøret er på topp. Det er den absolutt beste måten i hele verden å starte fredagen på; Å sykle 45 minutter med intervall. Herlig! :hoppendeglad:

Bagen er stappet full og jeg er klart til å reise hjem til mamma for helga. Tar bussen halv tre, tenker jeg. Gleder meg til kvalitetstid med de nære og kjære :strix:

Hva annet? Ikke noe spesielt...

Visningen var jo som visninger flest - nok av folk og interessenter - og jeg har så lyst på det rekkehuset at jeg nesten blir sjuk :tristbla:

Nå er det møte - kommer innom dagbøker etterpå!

:kaffekopp:

Skrevet

God helg hjemme hos mamma! :klem:

Skrevet

God helg!

Og krysser fingrene for en budrunde som går DERES vei nå :klemmer:

Skrevet

Nå sitter du vel på bussen hjem til mamma. Håper du får en fin og avslappende helg. Også krysser vi fingrene for budrunden. :klem:

Skrevet

Hjemme hos mamma og venter på at vi skal sette i gang med frokostlaging.

Datteren har fått omgangssjuke og meldt foreløpig avbud - stakkar, så det blir nok bare oss, men det gjør ikke så mye. Vi har det koselig vi.

Lurer litt på hva jeg skal bruke dagen til.

Har på en måte lyst til å være litt sosial når jeg først er her, men så har jeg litt lyst til å kikke litt i butikker og sløve også. Lurer på om jeg kan få lurt med ei venninne på noe utelunsj kanskje?

Vi får se.

Jeg ønsker meg også en budrunde i vår favør nå.

Veldig.

Men jeg kjenner at jeg ikke engang orker å håpe faktisk.

Skrevet

Nyt lørdagen på hjemlige trakter. :klem:

Og god bedring til datteren. :troest:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du har en koselig helg på hjemlige trakter :)

Er budrunden i gang, eller?

God helg :klem:

Skrevet

Flinkpikesyndromet?

Smile, være høflig og redd for og såre ved og si nei?

Det gjelder ihvertfall meg.

:sjenert:

Kos deg på hjemmehelg hos mor!

:klemmer:

Skrevet

Koser meg med kaffe på morran :kaffekopp:

Deilig med rolig helg hos mamma altså! Å våkne av seg selv før ni på en søndag er ikke noe jeg gjør så ofte hjemme.

Neida, det er ikke noen budrunde enda - det er en visning til i dag og derfor skjer det ikke noe før i morgen. Da kommer det vel til gjengjeld til å bli en stressende dag, tenker jeg :roll:

Skrevet

Sånne rolige søndagsmorgener er herlige. :)

Litt påfyll? :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så deilig med en rolig helg på hjemlige trakter, og kvalitetstid med mamma :)

Krysser fingra for at dere får tilslaget nå! Har skikkelig magefølelse for at det går deres vei denne gangen :)

Skrevet

Ønsker deg lykke til med budrunde allerede nå jeg - jeg begynner jobb på nytt kontor i morgen, så det er ikke sikkert jeg kommer meg på KG med det første. Krysser uansett fingrene! :)

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Håper du har hatt en fin helg, Suzy (virker sånn :jepp: ), og at det blir en bra start på uka. Spennende med mulig budrunde! :strix:

Skrevet

God mandagsmorgen!

Da er fire ganger fire intervall løpt, første kaffekopp fortært og bud lagt inn - så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, forsøke å justere forventningene etter forholdene og ikke håpe for mye.

:sukk:

Er litt kvalm akkurat nå...

Ellers var det en fantastisk koselig helg. Det var veldig godt med litt mamma-tid - bare hun og meg. Jeg blir så rolig inni meg når jeg er sammen med mamma. Vi har det bare utrolig bra sammen. Alt bare glir liksom.

Andre :kaffekopp: fylt nå. På tide med en liten dagbokrunde, tenker jeg.

Skrevet

Litt fjøskaffe å roe nervene på? :kaffekopp:

Håper av hele mitt hjerte at dere vinner denne budrunden. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...