Roadrunner Skrevet 8. mai 2012 #8821 Skrevet 8. mai 2012 Enig i at det går fort... Helt syk! Hvor blir dagene, timene og ukene av?
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2012 #8822 Skrevet 8. mai 2012 God morgen! Venter spent på å høre om dine erfaringer om å bruke kiropraktor mot krystallsyken. Jeg har en søster som stadig er plaget med den sykdommen, så det er spennende å høre om andres erfaringer. Kanskje hun også finner noe som kan hjelpe...
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2012 #8823 Skrevet 8. mai 2012 God morgen Mai og juni er de månedene som går fortest i løpet av året, synes jeg. Det skjer liksom så mye da, og dagene bare flyr. Håper formen stiger for hver dag nå, så du snart er helt duracell-Suzy igjen Hvordan går det forresten på huskjøpfronten for dere? Du har ikke nevnt noe på en stund, så jeg er nysgjerrig og spør, jeg
Suzy Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #8824 Skrevet 8. mai 2012 Hvordan går det forresten på huskjøpfronten for dere? Du har ikke nevnt noe på en stund, så jeg er nysgjerrig og spør, jeg Det er helt greit det. Vi har et rekkehus i kikkerten nå - det har igrunnen ikke vært noen særlig bruktbare prospekter ute på ganske lenge nå. Enden har det vært ting som er uaktuelle på grunn av pris, på grunn av beliggenhet eller begge deler - og det har vært utrolig lite til salgs også. Nå begynner det å ta seg opp og det har kommet mange ting på markedet. Men vi har altså ett spesielt i kikkerten, som har visning til torsdagen. Da er det bare å krysse fingrene for at det ikke går mer enn 400.000 over prisantydning, for da begynner det å bli snaut Sauen: jeg skal helt klart oppdatere deg. Det blir interessant å se hva de gjør.
Roadrunner Skrevet 8. mai 2012 #8825 Skrevet 8. mai 2012 *nysgjerrig på rekkehus/område dere sjekker ut* PM?
juliane Skrevet 8. mai 2012 #8826 Skrevet 8. mai 2012 Lykke til på visning, krysser fingrene for at det endelig er deres tur. Dere har jo litt å gå på hvis dere kan gi 400.000 over prisantydning også.
Suzy Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #8827 Skrevet 8. mai 2012 Lykke til på visning, krysser fingrene for at det endelig er deres tur. Dere har jo litt å gå på hvis dere kan gi 400.000 over prisantydning også. Vi kan gi 600.000 over, men da har vi ikke noe igjen til oppussing.... Så derfor håper jeg det ikke tar helt av denne gangen.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2012 #8828 Skrevet 8. mai 2012 Så spennende da! Krysser alt jeg har for at det går deres vei nå, og at det ikke går for høyt i pris!
Suzy Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8829 Skrevet 9. mai 2012 God morgen! Ja , det er veldig spennende... Puh Det har vært så mange kjipe budrunder så langt at jeg ikke engang tør å håper på at vi får det, men prøve må vi jo i allefall. I dag er jeg så trøtt... Var hjemme kvart på åtte i går kveld etter trening og kiropraktortime. Da hadde kjæresten klar litt gryterett og når jeg hadde fått i meg den så var jeg helt av. Sovnet på sofaen flere ganger før jeg kravlet tidlig i seng og knapt husker at jeg har sovnet og da klokka ringte i dag skvatt jeg Tydelig at jeg ikke her helt i vanlig form altså... Og det har fått meg til å gruble litt på hva jeg skal gjøre i dag. Har spinningtime halv fem til halv seks (og den er grei), men så er det et intruktørkurs på treningssenteret halv åtte til ni - OG visning av klipp fra en ny film, som en venninne av meg spiller i, fra åtte og utover (det er flere filmklipp som vises og en kortfilm, så det kan ta litt tid). Egentlig kjennes det ut som jeg ikke klarer noen av delene - utfra gårsdagens form - men samtidig syns jeg at jeg skulle gjort begge. Jeg har tatt litt forbehold på begge, men klarer liksom ikke helt å bestemme meg.... Har jo lyst, men klokka blir garantert ti-elleve før jeg er hjemme og da vet jeg at morgendagen blir håpløs Kan en eller annen sette ned foten for meg, pliiis? :kaffekopp:
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mai 2012 #8830 Skrevet 9. mai 2012 God morgen *setter foten hardt ned!* Husk å passe på helsa di. Uten den, har du ikke mye Håper onsdagen blir bra, og at formen stiger ut over dagen
Suzy Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8831 Skrevet 9. mai 2012 Takk! Jeg trengte den - jeg går hjem etter treninga jeg gitt
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2012 #8832 Skrevet 9. mai 2012 God morgen! Synes også du bør gå rett hjem etter treninga. Du har bare vær så god å ta godt vare på tigerpusen nå. Hvis ikke blir Sauen sint på deg...
Suzy Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8833 Skrevet 9. mai 2012 Tigre er småredde for sau, så da tør jeg i allefall ikke annet
Roadrunner Skrevet 9. mai 2012 #8834 Skrevet 9. mai 2012 Siden både PH og Sauen har satt foten ned og egentlig er småstrenge, så kan fuggel'n surfe inn og bare være godhjerta på tigerpusen og ønsker en fin dag med stigende form
Suzy Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8835 Skrevet 9. mai 2012 Nå har jeg varslet om at jeg kanskje ikke kommer på visningen i kveld. Tror uansett jeg bare må bortprioritere seminaret på treningssenteret - så får jeg heller kjenne litt på det i forhold til venninna. Har så lyst til å se også...
Roadrunner Skrevet 10. mai 2012 #8836 Skrevet 10. mai 2012 (endret) God morgen! (ser du holder på å skrive innlegg, så skal vente med eventuelle spørsmål til jeg ser hva innlegget bringer ) Endret 10. mai 2012 av Roadrunner
Suzy Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #8837 Skrevet 10. mai 2012 (endret) God morgen! Jeg fant en fin løsning på det hele - jeg trente syklistene mine, dro opp til venninna og fikk hilst på i 20 minutter også dro jeg hjem. Fikk bakt knekkebrød, vasket klær og slappet av. Deilig! Trøtt som en sokk i gårkveld også, så jeg tror det var rett valg. Nå bøtter jeg nedpå forsøker å motivere meg for arbeidsoppgavene foran meg og slappe av og ikke tenkte så mye på visning i kveld Jeg burde helt klart få kommet meg ut og løpt også... Føler meg så tung og oppblåst etter ferie og sykeleie - og helt ute av form. Det er virkelig ikke noen god følelse! Må ta meg sammen på alle plan - spise mindre, trene mye mer kort og godt Nuvel - dagbokrunde og mer Endret 10. mai 2012 av Suzy
Suzy Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #8838 Skrevet 10. mai 2012 God morgen! (ser du holder på å skrive innlegg, så skal vente med eventuelle spørsmål til jeg ser hva innlegget bringer )
Roadrunner Skrevet 10. mai 2012 #8839 Skrevet 10. mai 2012 Se det, da vet jeg hva gårsdagen endte opp i, og jeg vet hva planen er for dagen. Foreløpig ingen spørsmål på gang
Suzy Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #8840 Skrevet 10. mai 2012 Se det, da vet jeg hva gårsdagen endte opp i, og jeg vet hva planen er for dagen. Foreløpig ingen spørsmål på gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå