Suzy Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #8804 Skrevet 3. mai 2012 Tusen takk folkens. Jeg kom hjem fra en kjempefin tur på tirsdag, men i det jeg skulle rydde ut av kofferten på kvelden så ble jeg brått veldig svimmel og uvel. Det ble enda verre da jeg skulle legge meg - da var det omtrent som å "kjøre seng" (sånn man gjør når man er superfull og verden bare snurrer). Dagen etter var det heller ikke bra og jeg kom meg til legen, som konstaterte at jeg har fått såkalt krystallsyke (eller BPPV), så nå er jeg sjukemeldt ut uka og skal holde meg i ro. Litt fælt å bli sjukemeldt rett fra ferie Vond følelse.... Så gårsdagen gikk med til å komme seg til lege og ligge på sofaen - og i dag ligger jeg på sofen. Er betraktelig bedre, men det snurrer fortsatt litt rundt oppe i topplokket, så det er nok greit å ikke skulle noe før mandag igjen
Roadrunner Skrevet 3. mai 2012 #8805 Skrevet 3. mai 2012 Huff... Så utrolig kjipt da! Ikke sånn det skulle være å komme hjem fra ferie. Håper det gir seg raskt, og at du får slappet godt av og blitt frisk i løpet av en dag eller to. Riktig god bedring, Suzy!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mai 2012 #8806 Skrevet 3. mai 2012 Uff, det hørtes plagsomt ut Og så kjedelig, da! Jeg har ikke hatt det der, men vet om flere som har hatt det, og det var visst nok veldig ubehagelig. Finnes det egentlig noe behandling mot det der? Uansett, masse god bedring!
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2012 #8810 Skrevet 4. mai 2012 God morgen! Håper karusellkjøringa begynner å roe seg.
Suzy Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #8811 Skrevet 4. mai 2012 God formiddag! Jeg er helt klart bedre i dag enn dagene før, så jeg regner med å være arbeidsfør igjen på mandag. Vet ikke om jeg makter å være hjemme noe særlig lenger uansett for jeg kjeder ræva av meg her Har vasket alle maskinene jeg kan, skiftet på senga, støvsuget hele leiligheten og nå er det igrunnen ikke mye mer å finne på. Skal gjøre et tappert forsøk på litt skikkelig fjørpuss snart, men da er jeg vel ca tom for gjøremål for i dag. Orker ikke sitte på dataen så lenge heller, for det er tungt for øynene og hodet, så da er det liksom ikke så mye og slå ihjel tid med.
Gjest Purple Haze Skrevet 4. mai 2012 #8812 Skrevet 4. mai 2012 Så bra at du er bedre! Da går det rett vei, og krysser fingre for at du er helt god igjen på mandag God helg
juliane Skrevet 4. mai 2012 #8813 Skrevet 4. mai 2012 Godt å høre at det går fremover! Du kan godt få komme hit og vaske gulvet hvis du kjeder deg.
Roadrunner Skrevet 6. mai 2012 #8814 Skrevet 6. mai 2012 Håper formen fremdeles er stigende og at du har en fin helg!
Suzy Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #8815 Skrevet 7. mai 2012 God morgen folkens Jeg er på jobb igjen med rimelig full mailboks og litt trøtt tryne, men ellers ganske bra. Spent på hvordan det kommer til å fungere å sitte foran maskina hele dagen igjen, men håper det går fint. Jeg trenger virkelig å komme i gang igjen! Har tatt med yogatøy i dag, men er uasikker på om jeg bør ta sjansen. Vurderer å heller gå meg en tur ute i ettermiddag etter jobben. Får kjenne på det utover dagen. Ellers ... tja litt melankolsk i humøret i dag og merkelig sliten selv etter altfor mye fritid i det siste. Og var godt igjen!
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2012 #8816 Skrevet 7. mai 2012 Godt å se at du er på jobb igjen. Men du får være litt forsiktig nå, slik at du ikke får det tilbake. Og kanskje ta litt flere pauser fra skjermen enn du pleier.
Roadrunner Skrevet 7. mai 2012 #8817 Skrevet 7. mai 2012 Signerer kloke sauen! Hyppigere pauser, og litt roligere treningsmessig tror jeg er veldig lurt. Rusleturer der hodet får vært litt i ro (uten opp-ned, hit og dit) kan nok være veldig lurt.
Suzy Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #8818 Skrevet 7. mai 2012 Kjenner på meg at det tar litt mer på enn vanlig å sitte foran skjermen, så jeg tror nok at det blir rusling og ikke noe opp-ned i dag gitt. Godt å gå en tur og få frisk luft i hodet også, tenker jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mai 2012 #8819 Skrevet 7. mai 2012 Bra å se at du er på jobb igjen, men signerer de andre. Det er nok lurt å ta det litt smått og pent en stund framover. Vi vil jo ha spreke-Suzy tilbake igjen
Suzy Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #8820 Skrevet 8. mai 2012 God morgen! Det ble ikke noen tur på meg i går, for svigerinna mi hadde bursdag, så da dro vi dit på besøk istedet Hyggelig det og. Litt tung i toppen i dag, så det er nok litt uvant for hodet å skulle henge med på skjermen hele dagen, men det går nok bra. Halve dagen i dag skal jeg sitte i møte, så da går det nok fint i dag og. Skal til fysioterapeut/kiropraktor i kveld, så jeg har tatt med meg treningtøy og satser på å få rørt litt på kroppen mellom jobb og fysio. Det kjennes ut som det er det jeg trenger nå. Nok å gjøre på jobben - litt å ta igjen og en litt "hullete" mai måned (mye fridager), som gjør at jeg føler jeg må stå på litt ekstra når jeg er her. Syns tiden går så fort om dagen Nei, mer og en dagbokrunde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå