Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vennetur til Nice høres helt herlig ut. :hoppe:

Lykke til med løpetrening i dag. :duskedame:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk Sauen - trenger motivasjon :ler:

Forresten var det sju stykker på spinningtimen min i går og god trøkk igjen. Nå har de samme gutta dukket opp på de tre siste timene mine, så jeg begynner å bli en tanke smigret. De liker tydeligvis timen.

Moro!

• Liker 1
Skrevet

Tviler ikke på at tiger'n kjører en bra spinningtime! :strix:

• Liker 1
Skrevet

Tviler ikke på at tiger'n kjører en bra spinningtime! :strix:

Mååhhh..... :sjenert:

Takk. Jeg tror den er bra sjøl assa.... :flau:

Skrevet

Må bare advare om at jeg fryser ræva av meg i Sør-Frankrike i dag...

Skrevet

Må bare advare om at jeg fryser ræva av meg i Sør-Frankrike i dag...

Usj!

Er en smule forberedt - har sett på langtidsvarselet og det er ikke veldig bra. Og temperaturene er mellom 17 og 20 sånn ca.. Ja, ja. Sikkert mye fint å se på anyway.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Nice blir sikkert en opplevelese, selv om temperaturen ikke er den beste. Godt å komme bort en tur, uansett :). Ha en fin dag :)

Skrevet

Mårnings.

I går var jeg flink og bikket tidlig i seng, men tror du jeg er våken i dag for det? Næh :ler: I dag har jeg seget inn i hormonkoma, tror jeg. Selvsagt mens akkurat nå når vi skal på tur, men det verste er vel over til helga uansett og vi drar ikke før i morgen ettermiddag.

Det ble intervaller i går. Grei økt igrunnen. I dag er det spinningtime igjen, så da blir det spennende å se om det er like mange som sist gang. Da blir jeg skikkelig glad altså!

Ellers skal jeg ha kusinelunsj og venninnemiddag i dag - og hjemmekontor i morra, så da kan jeg faktisk sove en time lenger og være på jobb samtidig :nigo:

:kaffekopp: var greit i dag og.

Skrevet

:kaffekopp:

Hvis det er noen trøst så er fuggel'n også vraktrøtt om dagen. Det gjør VONDT når vekkerklokka ringer om dagen... Men vi får bare holde ut, så blir det plutselig helg (litt mer plutselig for deg enn for meg ser det ut til...).

Skrevet

Høres ikke dumt ut med kusinelunsj, venninnemiddag, spinning og hjemmekontor samtidig med at hormontåka kommer sigende. Kanskje kommer du fortere og lettere gjennom hormonenes forbannelse da. Ha en finfin dag Tiger'n. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kos deg på venninnemiddag i kveld! Og riktig god tur til Nice, hvis jeg ikke rekker å si det i morgen :)

Skrevet

:kaffekopp:

Og riktig god tur!!!

Håper du hadde en finfin onsdag, og at dere får en strålende tur til Nice! :strix:

Skrevet

God formiddag kvinns!

Nå har jeg plukket frem mulig Nice-bagasje, hentet kofferten i kjellerboden og svart på mail ca samtidig - tenker det blir dusjing, napping av legger, prøving av plagg og artikkelskriving resten av dagen :ler:

Har levert selvangivelsen min på morran også og forsøkt meg skikkelig på fratrekk... Det kommer neppe til å gå, men det er da verdt et forsøk. Jeg har prøvd meg på å få skatteklasse to halve året (da datteren fortsatt bodde hjemme), fratrekk for husleie betalt til kjæresten, for månedskort og for besøksreiser til hjemmet. Alt i alt klarte jeg å få ned skatten med 28000 kroner, men det kommer jo aldri i verden til å gå gjennom.

Men la oss si jeg får til 10.000 da - det er ikke så galt det heller :vetikke:

Hm... tror kanskje jeg har litt reisefeber jeg :sjenert:

Skrevet

God tur! :goodbye: Og så lenge det ikke blåser stiv kuling slik det gjorde tirsdag tror jeg du skal få kost deg i sola også! :)

Skrevet

God tur! Kos deg! :klem:

Skrevet

Tusen takk - nå logger jeg ut :)

Skrevet

God tur og god helg! :strix:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Håper du har hatt en knalltur til Nice! :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vælkømmin hemmat :kaffekopp:

Hatt det fint på tur? Referat... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...