Suzy Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #861 Del Skrevet 17. februar 2009 God morgen! Nesten like tidlig på'n i dag faktisk - men i natt fordi jeg sov hos kjæresten. Veldig fin kveld! Vi fniste oss gjennom Rambo på tv og ble liggende å prate en stund etterpå. Det er bra å snakke om alt som foregår, så mye som mulig. Merker jeg blir tryggere og har det bedre for hver gang. Da samler det seg ikke opp så mye agg. Jeg er ærlig på at jeg har det sabla trist og han syns det er vanskelig, men forsøker seg med optimisme. Vi får bare håpe dette på et eller annet underlig vis er godt for oss... Har begynt oppussinga av soverommet også. Det blir morsomt. Gleder meg til å fikse opp litt og få et rom som ser helhetlig og fint ut. Alt jeg gjør er jo i utgangspunktet en investering i egen trivsel og etterhvert en investering som øker husets verdi. Jeg elsker å pusse opp! I dag er det litt roligere på jobb, men vi har møter halve dagen og dermed er det fort å komme på etterskudd igjen. Sukk.. Nå er det bare ei uke til lønn også. Gruer meg nesten, for nå kommer det til å bli en tøff måned - har en bunke liggende allerede og mer blir det vel.. Skulle ønske jeg hadde noe å glede meg til jeg. Eller at jeg klarte å ta meg sammen med slankinga igjen, for nå føler jeg meg bare som en kladd Jeg vet jeg ikke klarer å fokusere skikkelig på det nå, men jeg tenker jo på det likevel. I fjor vår, når jeg var glad inni meg, så greide jeg det fint og kom meg et godt skritt på veien. Nå har jeg stått på stedet hvil i et drøyt halvår - det er for dumt... Jeg skal ta meg sammen, men en ting av gangen. Får bare tåle å være tjukkebollefeita en stund til... Nå skal jeg finne frem papirer for dagen - langt ned i alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. februar 2009 #862 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg ønsker deg ikke noe mindre enn de kloke damene ovenfor gjør. :rødme: Edit: Så flott at dere snakker så godt og mye sammen. Absolutt alt blir enklere når man snakker sammen.. Har du funnet ut noe mer om det går an å arbeide der han skal bo litt? Nå må jeg bare si at du ikke er i nærheten av å være tjukkebolla overhodet. Jeg skjønner at du føler det selv, men det stemmer virkelig ikke. Du er rett og slett råflott!!! Endret 17. februar 2009 av Supramundane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #863 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg ønsker deg ikke noe mindre enn de kloke damene ovenfor gjør. :rødme: Snupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. februar 2009 #864 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg måtte redigere forrige innlegget litt, du var kjappere enn meg til å skrive her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg måtte redigere forrige innlegget litt, du var kjappere enn meg til å skrive her. Jeg er lynrask Har begynt å undersøke mulighetene for å jobbe der han skal bo, men har ikke kommet så veldig langt. Må ta noen telefoner i dag som jeg har en litt roligere jobbdag. Jeg sitter i åpent landskap og har sjefen et steinkast unna, så jeg har ikke hatt mye muligheter til å ringe og sjekke heller men nå er jo sjefen vekk. Vi finne ut om det faktisk finnes arbeid før jeg eventuelt tar praten med sjefen. Vi snakket om det å få til en slik "prøvesamboertid" i går og han er bekymret for at jeg ikke skal få en bra nok jobb - ikke få permisjon osv, men det er igrunnen ikke jeg. Da kan jeg jo ikke gjøre det - enkelt og greit. Men jeg kan jo ikke gi opp tanken bare fordi det kan hende det ikke går. Dette er den ene sjansen jeg har til å gjøre noe sånt og jeg har lyst til å gripe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #866 Del Skrevet 17. februar 2009 Og jeg vet at tjukkebolla sitter mest inni huet, men det er så fortærende at jeg klarte det så bra i fjor og bare ikke greier å fokusere i år Jeg vil bli sånn jeg vet jeg kan... *surve* (og helst helt av meg selv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 17. februar 2009 #867 Del Skrevet 17. februar 2009 Og jeg vet at tjukkebolla sitter mest inni huet, men det er så fortærende at jeg klarte det så bra i fjor og bare ikke greier å fokusere i år Jeg vil bli sånn jeg vet jeg kan... *surve* (og helst helt av meg selv) Som om jeg skulle sagt det selv! VET jeg kan gjøre bedre, VET jeg kan gå ned, og VET jeg kan se bedre ut. Men skikkelig tjukkebolla her også om dagen, ingen god følelse.... Men som du sier, man må gjerne fokusere på en ting av gangen, og du har da mer enn nok å tenke på for tida! Godt å høre at dere har noen skikkelig koselige kvelder sammen, og får pratet godt. Tydelig at du trenger det, og da er det superviktig! Sender en skikkelig god og ønsker deg en fin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #868 Del Skrevet 18. februar 2009 God dag! Dårlig KG start i dag - hadde skrevet et langt innlegg her også ble det med ett vekk og da ORKET jeg bare ikke begynne på nytt. Full fart på jobb i dag. Litt trøtt, og akkurat nå er jeg veldig sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #869 Del Skrevet 19. februar 2009 God morgen! Da har jeg sagt farvel og god tur til kjæresten, som skal på fotballhelg i England (heldiggrisen), mens jeg skal være igjen her og jobbe hele helga.. hurra... Vel, sånn er det bare Litt roligere dag igjen i dag, men mye som må på plass til i morgen. Skulle virkelig ønske jeg ikke skulle jobbe i helga også, for jeg hadde hatt god brukt for litt fri. Det er litt demotiverende å vite at det er torsdag og jeg ikke har helg før om ei uke. Satser knallhardt på å sjaue litt i huset i dag. har forsømt det fullstendig og føler det er skittent og rotete overalt, så i dag skal jeg rydde og vaske litt. Etter treninga selvsagt. Var i svømmehallen i går og det var herlig. Var så lite motivert, men klarte å tvinge meg gjennom 1000 meter likevel. Får vel hente meg litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #870 Del Skrevet 20. februar 2009 Fredag - vanligvis hurradag, men ikke i dag. Kjæresten var på visning i går- leilighet han vil ha. Eierne har flyttet ut og vil bli kvitt det så fort som mulig... Vet, du det er akkurat som hele universet vil ha ham fortest mulig vekk fra meg. Alt ordner seg så raskt og lett at jeg blir helt slått ut. Fem uker. Fy faen Hva galt har jeg vel gjort? Jeg er så trøtt av utfordringer. Så lei av å måtte orke, fikse, takle, kjempe. Jeg er så sliten inni. Åh, nå må jeg tenke på noe annet. Jeg kan ikke sitte her på jobb og gråte! I dag skal jeg greie det jeg ikke fikk til sist fredag. Jeg skal sykle en time intervall først også skal jeg i svømmehallen. Nemlig. Gikk på vekta i dag og jeg er opp to kilo fra før jul. Dette går jo bare ikke. Nå er det seks kilo ned til vekta jeg vil nå og jeg må bare ta meg sammen. Det blir jo ikke noe bedre av at jeg blir feit! Jeg skal planlegge en ny start og slutte med alt dette ekstra som jeg har stappet innpå med. Det nytter bare ikke lenger. Jeg blir ekstra nedfor når jeg skjønner at jeg mislykkes med dette også, så nå må jeg ta meg i nakken. Vet du, akkurat nå syns jeg verden er det dummeste stedet som finnes. Alt er noe dritt. Jeg har ingenting å se frem til i overskuelig fremtid og jeg har bare lyst til å gi opp alt og mure meg inne for meg selv! Men jeg er på jobb og avis må det bli, så jeg får svelge unna et par til og skru på humøret, så jeg ikke dreper kollegaene. Ha en bedre dag enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 20. februar 2009 #871 Del Skrevet 20. februar 2009 Verden kan være et ufattelig kjipt sted.. Men vi er da noen som synes det er stas at du er her Håper fredagen bare blir bedre og bedre! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. februar 2009 #872 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg er også i den klubben som syns det er veldig stas at du er her. Gode ord fra Suzy-pus betyr så utrolig mye.. Men jeg skjønner så godt at dette ikke er noe greit .. jeg håper så inderlig at du finner en løsning på dette med å jobbe der han er.. Kanskje gjør det ting veldig mye bedre. Når det gjelder vekten så er det jo en trøst (om enn litt mager (no pun intended)), at du vet jo hvordan det skal gjøres. Du har jo gjort det før, det er ingen grunn til at du ikke skal klare det igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #873 Del Skrevet 20. februar 2009 til dere ... ikke så mye mer å si om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 20. februar 2009 #874 Del Skrevet 20. februar 2009 Innom via mobil for å gi deg en gigantisk ! Skjønner at verden er et kjipt sted akkurat nå, men min verden er mye mer morsom med deg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #875 Del Skrevet 21. februar 2009 På jobb på en lørdagsmorgen - ute laver snøen ned, IGJEN, eller fortsatt eller hva man nå skal si. Det slutter jo fader meg aldri! Nå har jeg måkt hver eneste dag siden torsdag og må nok regne med ei skikkelig økt med skuffa i dag og. Det er jo snart ikke noe sted å kaste den opp! :snø: Skal snart ut i kavet på en sak - og har hatt en maks dårlig start på dagen. Først en som ringer og maser klokka ni om morran også har jeg rotet med en sak som skulle på trykk, så en vesentlig del mangler - og det er så fortvilt, for saken var så god og det er bare min feil at det har blitt tull. Dumme, dumme meg... Nå er jeg helt oppgitt over meg sjøl her... tror jeg må ha litt kaffe så det ikke går helt over styr for meg. Åh jeg haaater å være sjef. Vel, vel - hadde en hyggelig kveld i går - vi ble quizmestere (for andre gang - jippi!) og jeg var så flink. Dro på en times intervallspinn først og så gikk jeg i svømmehallen og svømte 750 meter. Da var jeg skikkelig deilig varm i hele kroppen og tilsvarede sliten, sjøl om jeg merket at jeg ikke var helt på maks innsats i går. Klarte ikke å få opp pulsen skikkelig på dragene og den ene gangen jeg kom meg opp på 90 % så klarte jeg ikke komme over 75 % på neste. Litt sliten tydeligvis. Er litt i ulage i fordøyelsen om dagen også, så jeg regner med at det er mentalt stress som gir seg fysisk utslag. Får vel begynne å virke snart. Gruer for å skulle ut i snøkavet nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. februar 2009 #876 Del Skrevet 21. februar 2009 Håper arbeidsdagen blir grei tross alt! Kjedelig med den saken som gikk i vasken. Lett å si det for noen som ikke står midt oppi det, men slikt skjer, alle gjør tabber. Jeg har inntrykk av at du er kjempeflink i jobben din, så det går seg til igjen. Jeg har tro på å trene litt roligere når man har det tøft personlig i tillegg til at du jobber så mye nå. Man kan godt trene, men hard intervall kan være litt for heftig, og som du sier så er nok slitenhet grunnen til at du ikke kom deg nok opp i puls. Ønsker deg en fin dag, til tross for jobb og snømåking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2009 #877 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er også i den klubben som syns det er veldig stas at du er her. Gode ord fra Suzy-pus betyr så utrolig mye... Er det en klubb? Kan man bli medlem? Det er en tidlig søndagsmorgen, jeg legger igjen en som du kan finne igjen når du kommer deg opp av senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #878 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Klubb lissom Dere er nå søte også! Nå er jeg ganske fornøyd for etter å ha måkt ut av oppkjørselen for tredje gang på under ett døgn, så resignerte jeg og ringte pappa for å spørre om han kjente noen som kunne kjøre snø hos meg i allefall EN gang, så jeg får skrapt av gårsplassen skikkelig. Jadda, det gjorde han, og en telefon senere så skal det komme en kar innom i ettermiddag og dra av gårdsplassen min skikkelig. Hurra I går var jeg hos mamma på middag og gikk hjem i snøkavet - og for en tur! Det tar vanligvis ikke så veldig lang tid mellom oss, men å gå i ti cm dyp snø tar tid. Brukte en time på veien som antagelig tar omtrent halve tiden til vanlig.. Men det var da god trim. I dag har jeg pakket svømmebagen og har tenkt å ta meg en tur i hallen rett etter jobb. Det blir deilig! Nå syns jeg sjøl at jeg har vært flink og kommet meg ut på en eller annen aktivitet nesten hver dag denne uka. Det må bare fortsette så jeg ikke blir en eneste stor kladd her I dag kommer datteren hjem fra vinterferie og det er bra. Nå skal hun beordres til å holde seg litt hjemme noen dager. Kan trengs å ta en sjau på det jenterommet f.eks - både med rydding, støvsuging og vask - og det hadde vært greit om hun og kjæresten kunne ta det litt rolig ei uke. Hun er ikke mer enn straks 17 og de er sammen hele tiden, så litt tvungen pause tror jeg er greit nå. Hun sier sjøl at hun trenger litt ro og fred, så det er ikke helt ubegrunnet. Tenker ei uke i heimen med mor vil gjøre godt jeg Da er vi begge glad til om vi slipepr unna hverandre Snakket med kjæresten i går, han ringte - blid og glad , fra fotballtur og rapporterte. De hadde det flott og koste seg veldig - bra å høre. Jeg er jo glad for det, sjøl om jeg er skrekkelig misunnelig på å ha fri og reise vekk fremfor å jobbe i snøkavet. Nei nå skal jeg skrive litt gitt... Endret 22. februar 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 22. februar 2009 Da går faktisk arbeidsdagen mot en slutt - egentlig har jeg vært litt reg i dag, syns jeg og ikke fått gjort riktig så mye som jeg hadde tenkt, men jeg har da gjort NOE. Ikke ille det. Nå skal jeg svømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. februar 2009 #880 Del Skrevet 22. februar 2009 Kos deg på svømmetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå