Roadrunner Skrevet 18. april 2012 #8761 Skrevet 18. april 2012 Ganske skrapet her også nå, så skal bli godt med litt penger på konto igjen. Trengs!
Suzy Skrevet 18. april 2012 Forfatter #8762 Skrevet 18. april 2012 På toppen av det hele (warning - sutring coming up), så har jeg gått opp to kilo på uka jeg var på ferie. Sannynligheten er jo stor for at jeg ikke faktisk har lagt på meg to kilo fett, men at jeg er oppblåst og har vann i kroppen OG har lagt på en kilo. Og jeg som har vært så innmari flink i vår da gitt Vel, vel - det er full rulle igjen nå. I morgen skal jeg prioritere en skikkelig langøkt og da pleier kroppen å våkne igjen
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2012 #8763 Skrevet 18. april 2012 Trøsten er at en slik ørliten vektøkning forsvinner fort når en kommer i daglig gjenge igjen
Sauen Shaun Skrevet 18. april 2012 #8764 Skrevet 18. april 2012 Melder meg inn i klubben for de som er blakke og venter på lønningsdag. Tannlegen sprengte budsjettet mitt denne måneden... Ellers regner jeg med at spreke Suzy snart er kvitt de to kiloene igjen.
Roadrunner Skrevet 19. april 2012 #8765 Skrevet 19. april 2012 Finnes ikke tvil hos meg - Suzy er tilbake i superform på et øyeblikk. Blir fort mye vann i kroppen etter ei uke med litt utskeielser og kos, men det går kjapt i orden igjen når hverdagen er på plass. Jeg skulle gjerne hatt litt energi og overskudd, og ikke blitt andpusten etter 4 trappetrinn... Ønsker en fin torsdag, og håper tiger'n snart er på rett kjøl igjen!
Suzy Skrevet 19. april 2012 Forfatter #8767 Skrevet 19. april 2012 Mornings! Niks - ikke morgetrim i dag. Skal på et formiddagsseminar i dag, som varer til lunsj. Smetter innom jobb en tur og deretter går jeg bort for å kjøre ei langøkt på tredemølla. Må finne ut om jeg har det i kroppen fortsatt etter slarrafenuka Dere har helt rett - det er fort gjort å komme i gjenge igjen, men kjenner kroppen er ute av det og det irriterer. Jeg var i så godt gjenge og følte meg veldig bra og da er det så nedtur å måtte jobbe seg "opp" igjen og ikke bare kunne fortsette "rett fram". Nåja. Nytter ikke sutre over det en har gjort til seg sjøl Fantastisk gøyal sykkeltime i går med fart, sprut og godt med folk. Nå sitter det nye intervallprogrammet mitt og folk liker det. Det er en knøttliten sal og ikke vanlig at det kommer mange på timene. Faktisk er det sjelden det har vært så mange som ti og i går hadde jeg seks Veldig gode tilbakemeldinger etter timen også - og det er gøy. Beste var at to av gutta fra mandagen kom og tre damer jeg har hatt på time før også - det er et kompliment Jeg får sånn opptur av å instruere. Det er så gøy! Gomler på frokost nummer to nå og skal snart pakke veska og komme meg på seminar
Roadrunner Skrevet 20. april 2012 #8768 Skrevet 20. april 2012 (endret) Mårnings! Alt vel i tigerstaden? Klar for helg? (dette kalles et helt dustete og unødvendig spørsmål, men stilles skremmende ofte allikevel... ) Endret 20. april 2012 av Roadrunner
Suzy Skrevet 20. april 2012 Forfatter #8770 Skrevet 20. april 2012 God formiddag! Intervallspinn unnagjort og nå er det noen timer med jobb, betaling av regninger, shopping av bursdaggave, hudpleie og hjem for å flate ut litt på sofaen før jeg skal finne ut hva i alle dager jeg skal ha på meg i 40-årslag i kveld. Det begynner sju, så jeg har ikke allverdens tid, men håper å rekke et par minutter på øyet så jeg ikek klapper sammen klokka 23 lissom.... God treningsuke og fin følelse av å ha kommet i gang igjen, men litt bekymret over at jeg får vondt/blir støl på undersiden av kneet hver gang jeg løper langt (som i går...). Får forsøke å løpe litt ute igjen, så blir det kanskje bedre. Forestiller meg at tredemølle er hardt underlag. Takk for Sauen - var veldig nødvendig i dag!
juliane Skrevet 21. april 2012 #8771 Skrevet 21. april 2012 Hvordan var bursdagen i går? Og hvordan er formen i dag?
Gjest Purple Haze Skrevet 21. april 2012 #8772 Skrevet 21. april 2012 Håper bursdagen i går var artig, og at du ikke er helt vrak i dag God helg
Suzy Skrevet 23. april 2012 Forfatter #8773 Skrevet 23. april 2012 God mandag - og akk så mandag det er Jeg er så trøtt og fjern og uggen at det ikke på noen måte er moro. Blah. Ikke rekker jeg yogaen i dag heller, for jeg må reise på et møte to timer unna og rekker såvidt tilbake til sykkeltimen i kveld. På toppen er jeg litt premenstruell og kanskje til og med fortsatt litt fyllesyk etter helga Bursdagen vr helt fantastisk! Det var så gøy. Hjemme halv fem og ikke ute av senga igjen før halv tre dagen etter... Da var det frokost, dusj og finne noen penklær til kvelden og videre på neste arrangement. Hjemme tre på natta og ute av senga halv to i går Det er tungt å være gammel dame og drive på slik altså! Den gode nyheten er at torsdag ettermiddag reiser vi til Nice Og det er så kort vei dit atte. MYE må til for å vekke muggekatta til live i dag
Roadrunner Skrevet 23. april 2012 #8774 Skrevet 23. april 2012 Det kaller jeg helgerangling! Ikke rart du er trøtt og uggen i dag - jeg hadde vært nær innleggelse tror jeg Så deilig med en tur til Nice i umiddelbar nærhet da! Bare 3,5 dager til - går jo lynfort! serveres i rikelige mengder...
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2012 #8775 Skrevet 23. april 2012 :kaffekopp: Fjøskaffe i store doser til katta.
Suzy Skrevet 23. april 2012 Forfatter #8776 Skrevet 23. april 2012 Stønn... Der var dagen delvis over... Dvs bare spinninga igjen, så er det kvelden Det tipper jeg kommer til å brutalt, men godt. Tenker jeg skal stikke innom en butikk på veien også for å få ordnet noe småtteri jeg ikke hadde trodd jeg skulle rekke i dag
Gjest Purple Haze Skrevet 23. april 2012 #8777 Skrevet 23. april 2012 Godt når mandagen er unnagjort, og uka er i gang. Da går det kjappere til helg Også skal du ut på tur igjen! Og Nice da gitt. Heldiggris
Suzy Skrevet 24. april 2012 Forfatter #8778 Skrevet 24. april 2012 God morgen! Trøtt som en sokk i dag også. At det aldri kan gå over da...? Litt ekstra tidlig oppe i dag og dermed ekstra tidlig på jobb, og forsåvidt passer det bra, for i dag har jeg planlagt å ta ei litt lengre løpeøkt og deretter skal jeg til massøren min igjen og da må jeg gå litt tidlig også. Vurderer å kjøre intervall i dag, for sist var jeg så ekstremt tung i beina da jeg skulle løpe langt. Lurer på om jeg trenger litt trening for å få opp farten snart...? Får kjenne på det når jeg er der. Bare to arbeidsdager igjen etter i dag - så er det Nice Digg! Mye
Gjest Purple Haze Skrevet 24. april 2012 #8779 Skrevet 24. april 2012 Sånne helger henger i ei stund, altså. Spesielt når man ikke er 17 lenger.... Tenker du er i vater igjen i morgen Er det jobb eller fornøyelsestur til Nice?
Suzy Skrevet 24. april 2012 Forfatter #8780 Skrevet 24. april 2012 Det er ren fornøyelse i Nice gitt Det er et vennepar som har en leilighet der og vi reiser sammen med dem og skal bo i leiligheten. Forestiller meg at det kommer til å bli skikkelig trivelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå