Roadrunner Skrevet 11. april 2012 #8741 Skrevet 11. april 2012 God morgen! Hvordan har Suzy det? Hatt fin påske?
Roadrunner Skrevet 11. april 2012 #8742 Skrevet 11. april 2012 Himmel, først NÅ husket jeg at du jo er på ferie... NOE treg i toppen? Håper du koser deg ultramasse! NYYYYYYYT!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. april 2012 #8745 Skrevet 15. april 2012 Slenger meg på: Velkommen hjem håper du har hatt en kjempefin tur!
Suzy Skrevet 15. april 2012 Forfatter #8746 Skrevet 15. april 2012 Tusen takk! Det har vært helt utrolig bra og jeg er brun som en nøtt - til meg å være i allefall og nå forsøker jeg å ta igjen all klesvasken som har blitt forsømt gjennom uka jeg har vært vekk, så jeg får vasket det jeg har skitnet til mens jeg var vekk Litt sliten i skrotten i dag (sannsynligvis ei ukes fyllesjuke som har bygd seg opp ), så det er bare klesvask og sløving som foregår - men i morra er det full fart igjen med jobb og tren. Det blir hardt, tror jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 15. april 2012 #8747 Skrevet 15. april 2012 Så bra at turen var vellykket Og jeg kan tenke meg det blir tilbake til hverdagen med et brak i morgen!
Suzy Skrevet 16. april 2012 Forfatter #8748 Skrevet 16. april 2012 Føles litt som blåmandag i dag gitt... uthvilt i allefall, men akk så hardt å skulle opp så tidlig likevel. Dessuten blir det full rulle i dag - yoga etter jobben og deretter rett på spinn. Men det er vel bedre å hoppe i det enn å krype i det. Har blitt litt "bluppete" etter ei uke med latskap og vin, så det blir godt å få kroppen i gang igjen. Mye i mailboksen også, så får vel bare gå løs på haugen
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2012 #8749 Skrevet 16. april 2012 God morgen! Fyller på med litt fjøskaffe på blåmandagen jeg. Regner med at det blir både tøfft og godt å komme igang med treninga igjen.
Roadrunner Skrevet 16. april 2012 #8750 Skrevet 16. april 2012 Innom og hilser på og ønsker en fin blåmandag. Håper du holder hodet over vannet! Her er det full fart
Gjest Purple Haze Skrevet 16. april 2012 #8751 Skrevet 16. april 2012 Skjønner godt at det er blåmandag. Må jo være nærmest sjokkartet å komme fra ferie og total avkopling, til hverdag og full fres igjen! Håper du kommer fort i gjenge
juliane Skrevet 16. april 2012 #8752 Skrevet 16. april 2012 Velkommen hjem! Alltid blåmandag når man kommer hjem fra ferie ja, men det høres i alle fall ut som om du har hatt det bra! Kjenner jeg er litt misunnelig på brunfargen, blendet nesten meg selv i speilet her om dagen... På tide med noen minutter solarium, kanskje?
Roadrunner Skrevet 17. april 2012 #8753 Skrevet 17. april 2012 God morgen! Håper det ikke er heeeelt vrakdag i dag. Hvordan gikk treninga i går? Tungt?
Suzy Skrevet 17. april 2012 Forfatter #8754 Skrevet 17. april 2012 (endret) God morgen! Trening i går var tungt ja - og i dag var det enda tyngre Ble litt pangstart, men skulle jeg rekke noe i dag så måtte det bli på morran og dermed ble det tre treningsøkter mellom jobb og jobb. Har bare løpt en liten tur på mølla i dag da, men det var tungt nok det... Men det føles litt godt også da og sykkeltimen i går var gøyal. Bare mannfolk og de tar i så det holder, så dem er det virkelig moro å instruere Har ikke rukket så mye mer enn å trene og spise siden sist egentlig... Ekstremt deilig med brunfarge. På yogaen i går var det to forkjellige som lurte på om jeg hadde vært i Syden - og det er ikke ofte jeg blir så brun at noen spør meg om det faktisk. Grunnfarge: skummet melk og trenger mye tid for å få farge, men jeg tror kroppsskrubb og betakaroten gjorde susen gitt. Godt med i dag og. Endret 17. april 2012 av Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 17. april 2012 #8755 Skrevet 17. april 2012 Mårnings! Merkelig hvor kort tid det tar før man dabber litt av når man ikke trener, og hvor tungt det kan være å komme i gang igjen! Men du kommer deg nok i løpet av uka, tenker jeg Og brunfarge er lekkert! Da føler man seg straks mye freshere, altså Ha en fin dag, Suzy
Suzy Skrevet 18. april 2012 Forfatter #8756 Skrevet 18. april 2012 Mornings - midtuke litt t-dag og litt gruffen. Åhhhh nå venter jeg no innmari på lønn! Er helt bunnskrapt etter ferie og diverse andre utgifter og skulle ha kjøpt gave til 40 årslag, nytt månedskort, betalt noen utestående regninger OG begynt å se etter kjole til bryllupet i sommer... Puh...
Suzy Skrevet 18. april 2012 Forfatter #8757 Skrevet 18. april 2012 Lagret før jeg var ferdig - ser ut som nettverket er i ferd med å dette ned.... Anyway - spinn i ettermiddag og deretter null planer. Fikk baklt et trillebårlass med knekkebrød i går, så da er uka sikret
Roadrunner Skrevet 18. april 2012 #8758 Skrevet 18. april 2012 Mårnings! Litt t-dag her i dag også, etter ei litt urolig natt. Lønning om TO dager, Suzy - hold ut!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2012 #8760 Skrevet 18. april 2012 Å vente på lønn er kjedelig, altså! Men håper du overlever et par dager til Håper T-dagen blir litt mindre T-dag etter hvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå